Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?

Бажаєте привернути увагу до своєї компанії залучаючи нових клієнтів? Або ж хочете нагадати про свою фірму, створюючи її позитивний імідж? Проведення цікавого конкурсу, безсумнівно, пожвавить інтерес до Вашої компанії.

У соціальних мережах найбільш часто можна побачити, як різні компанії проводять конкурси для своїх клієнтів. Більш того, можна помітити, як багато клієнтів реагують на них і вирішують прийняти участь. Будь то розіграш невеликих призів або боротьба за тематичний подарунок, – такі конкурси дуже популярні серед користувачів.

Інтернет-магазини також можуть використовувати конкурси для своїх цілей – збільшення продажів або поліпшення іміджу. Вони актуальні практично для всіх категорій бізнесу, які працюють з клієнтами. Конкурси привертають увагу користувачів, дозволяють збільшити кількість покупців, а також їх лояльність.

Проводити конкурси можна на таких майданчиках, як офіційний сайт компанії, її блог, сторінка на Facebook, а також email-розсилки. Можна навіть проводити конкурси на сторонніх ресурсах, якщо бюджет компанії це дозволяє.

Найчастіше компанії використовують для проведення конкурсів саме соцмережі. Це досить просто, дозволяє працювати безпосередньо з багатьма своїми клієнтами, а також отримати ще більше користувачів завдяки репостам.

Звичайно ж, для проведення конкурсу у компанії повинна бути сторінка і пристойну кількість користувачів. Також сторінку потрібно правильно оформити, щоб клієнти відразу розуміли, що пропонує дана компанія.Конкурси

Ідеї для конкурсів

  1. Запросіть друзів. Метою конкурсу є привернути якомога більше своїх друзів, які ще не знайомі з компанією. При цьому друзі повинні не тільки перейти за посиланням, але також поставити Like сторінці компанії і підписатися на неї.

Подарунок вручається тим, хто привернув найбільше користувачів. Такі конкурси вигідні тим, що дозволяють швидко розрекламувати сайт і збільшити кількість клієнтів, при цьому їх же стараннями за невеликий бюджет.

  1. Зробіть знімок. Компанія пропонує клієнтам сфотографувати себе на тлі магазину мережі або з її товаром. Коли всі знімки відправлені на розгляд, проводиться голосування за кращий знімок, і переможець отримує подарунки.
  2. Придумайте коментар. Компанія публікує пост, потім закликає придумати смішні або оригінальні коментарі. Визначати переможця можна за кількістю лайків або ж через голосування.
  3. Конкурс на логіку. Дається просте завдання, наприклад, ребус або загадка, яку потрібно розгадати. Переможцями стануть перші кілька учасників, які дадуть правильну відповідь. Загадку можна пов'язати з продукцією компанії або її символікою.
  4. Репостні записи. Учасникам групи пропонується зробити репост запису на сторінці. Потім подарунок виграє той, хто отримав найбільше лайків від своїх друзів. Це нескладний, але ефективний спосіб розкрутки сторінок.

Поради по проведенню конкурсів

Користувачі повинні бути впевнені, що конкурс проводиться чесно, інакше вони не будуть брати участь. Для цього використовуються рандомайзери і інші сервіси, які дозволяють уникнути накруток при голосуванні.

Не слід проводити конкурси тільки заради їх проведення. Потрібно визначити мету, якої можна досягти з їх допомогою, а тоді вже думати, як її досягти. Це дозволить зробити все подібні заходи більш ефективними.

Конкурси для інтернет-магазину: користь і поради

Потрібно знати, що саме цікаво користувачам, щоб конкурси їх притягували. Якщо тема або завдання нецікаві більшості клієнтів, навряд чи є сенс її публікувати. Тому слід спочатку вивчити потреби і інтереси клієнтів.

Заздалегідь опублікуйте правила, щоб уникнути суперечок з клієнтами. Це дозволить уникнути накруток голосів, спірних моментів, сварок на сторінці компанії. Необов'язково це має бути довгий список правил, тільки найбільш ключові.

Якщо для проведення конкурсу потрібен час, не слід його затягувати. Оптимальним вважається, якщо підсумки підбиваються не більше ніж за два тижні. Це дозволяє користувачам не забути, що вони там беруть участь.

Завжди публікуйте результати конкурсів, привітання для переможців. Це дозволить користувачам соцмережі зрозуміти, як заохочувально бути переможцем таких конкурсів. Також це збільшує лояльність учасників і переможців.

Веб-студія NeoSeo бажає Вашої компанії вдалого позиціонування і залучення нових клієнтів! Ми з радістю готові допомогти Вам!

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]