Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Чому ми намагаємося використовувати тільки власні розробки для Інтернет-магазину {SEO-Магазин}, OpenCart 2.х, 3.х, ocStore

За нашими спостереженнями, найбільш успішні Клієнти зазвичай приходять з питанням "нам потрібна ось така функціональність". При цьому вибір інструментів для реалізації бізнес-завдання, Клієнт залишає на нас, покладаючись на наш досвід вирішення подібних завдань.

Іноді Клієнти просять поставити той чи інший модуль від стороннього розробника, і ця стаття присвячується в першу чергу їм. Ми хочемо пояснити, з якої причини у нас реалізовано понад 60 власних модулів, чому їх кількість постійно збільшується, і чому ми рекомендуємо залишити вибір технічних рішень за нами.

Причина №1 - Якість рішення.

Без перебільшення можемо сказати, що головною причиною створення наших власних модулів, є не найвища якість модулів сторонніх розробників.

Може здатися, що витрачати по 3-4 місяці на створення свого аналога не дуже ефективно, якщо є нормальний робочий модуль від стороннього розробника. Однак наша мета - один раз витратити більше часу, щоб далі він працював без помилок. На жаль, зі сторонніми модулями ми стикаємося з абсолютно іншим результатом.

На перший погляд, начебто все працює нормально: багато покупок і є позитивні відгуки. Але потім ставимо його Клієнту і починає з'являтися значна кількість помилок з налаштуваннями, то з ліцензією при перенесенні з new-домену, або ще якісь проблеми.

І начебто дрібниця, але ось у Клієнта відмовилася працювати доставка після чищення логів і клієнт втратив замовлень на круглу суму, порівнянну з тижнем розробки. І ось це вже не дрібниця. А тепер множимо кількість проблем на кількість наших Клієнтів і .... і краще ми будемо створювати свої модулі, які працюють у наших Клієнтів у 146% випадків, і ми можемо бути спокійні.

Причина №2 - Зручність використання.

Можна почати міркування з того, що документація є не у всіх модулів. Але це нічого в порівнянні з тими помилками, які виникають на практиці. Наприклад, у нашому досвіді є цілком собі реальний випадок, коли Клієнту потрібно налаштувати імпорт товарів з xls файла.

Спочатку може здатися, що тут нічого складного. Так ми вибрали самий популярний модуль, налаштували його, і тільки під час завантаження виявилось, що він не працює з XLS, а тільки з CSV. Що не дуже зручно, адже зайшовши в Exel, коли ми зберігаємо файл CSV, він форматується і втрачає всі роздільники. Якщо використовувати опенофіс, то доводиться кожен раз налаштовувати параметри збереження. І в результаті, ми отримуємо інструкцію зі скріншотами на 4 аркуша формату А4, що не дуже зручно. До того ж, модуль постійно втрачає налаштування параметрів, які кожен раз доводиться вибирати заново.

Тому ми вирішили створити власний модуль імпорту, який працює і з CSV і з XLS і не втрачає налаштувань. До того ж завантаження здійснюється в 2 кличу, що навіть не потрібні інструкції.

Причина №3 - Оперативність підтримки.

Звичайно у всіх трапляються ситуації, коли навіть найкращі розробники можуть відповідати тижнями. Тому, при виникненні питань або помилок, дуже важливо, щоб дане питання було вирішено якомога швидше. Зазвичай, такого роду завдання мають не дуже високий пріоритет у розробників, і ця ситуація може розтягуватися на невизначений термін.

У таких ситуаціях ми з радістю допомогли б вам, однак не можемо. Так як модулі сторонніх розробників зазвичай з закритим кодом, або написані не характерними для нас почерком, на розбір якого піде удвічі більше часу.

Що ми маємо в підсумку?

У підсумку виходить, що вигідніше 1 раз витратити 4 місяці на створення якісного і зручного модуля, який потім і ставити всім своїм Клієнтам, а в разі необхідності допрацьовувати максимально оперативно.

Таких модулів у нас вже понад 60. Частина з них входить в нашу обов'язкову основу. Решту можна докупити окремо по мірі необхідності.