А у нас почалася чорно-п`ятнична лихоманка, детальніше...

Кейс: SEO-структура для інтернет-магазину меблів

Що є: надійшов у розробку інтернет-магазин меблів Меблевий градус.

Завдання: створити SEO-структуру для категорії "Шафи-купе" на основі аналізу сайтів конкурентів і пошукового попиту.

Що зроблено в рамках завдання:

  1. Проаналізували сайти конкурентів, зібрали корисні фільтри.
  2. Провели аналіз пошукових запитів за тематикою шаф-купе. Виділили основні пошукові сутності для фільтрів та посадкових, наприклад: вузькі, з дзеркалом, матові, в дитячу кімнату і т. д..
  3. Склали план створення посадкових сторінок. Склали в exel-файлі групи фільтрів для категорії та підкатегорій.

    Визначили правила перетину для категорій по фільтрам згідно пошуковим запитам.
  4. Створили на сайті фільтри згідно з планом.
  5. За допомогою функціоналу "Генератор посадкових сторінок" ми створили 754 максимально релевантних пошуковому попиту сторінок.
  6. Склали шаблони тега Title і мета тег Description і згенерували для посадкових сторінок.
  7. Додали блоки Популярних посадкових сторінок на категорії.

Отже, висновки:

Інтернет-магазин виходить на продакшн з правильно розробленою SEO-структурою для категорії Шафи-купе. Сайт зможе отримувати безкоштовний трафік 754 груп запитів за "шаф-купе".

Коли потенційні покупці вбиватимуть у пошуковий рядок низькочастотні запити, вони потраплять на відповідні посадкові сторінки. Розглянемо приклади детальніше:

  1. Під групу запитів "шкаф-купе в гардероб белый", створена сторінка з усіма необхідними елементами:
  2. Під групу запитів "двухдверные шкафы-купе с антресолью":

Посадкова сторінка володіє необхідними атрибутами:

  • унікальним url dvuhdvernye-shkafy-kupe-s-antresolyu
  • унікальними заголовком h1, тегом title і мета-тегом description
  • можливістю розмістити SEO-текст
  1. Під групу запитів "шкафы купе в гостинную трапециевидные":


Посадкова сторінка володіє необхідними атрибутами:

  • унікальний url shkafy-kupe-v-gostinnuyu-trapecievidnye
  • унікальні заголовки h1, тег title і мета-тег description
  • можливість розмістити SEO-текст

Всі створені посадкові сторінки автоматично потрапляють в карту сайту:

Реалізувати задумане стало можливим завдяки унікальним розробкам веб-студії NeoSeo:

Тепер можна і потрібно:

  1. Писати SEO-тексти і працювати по нарощуванню посилальної маси для кожної посадкової, щоб отримати безкоштовний трафік з пошуковиків.
  2. Налаштовувати оголошення в Google Ads і вести на кожну посадкову, а не на загальну категорію та одержувати максимально низьку ціну за клік.
  3. Не турбуватись за зручність користувача на сайті, адже у нього завжди під рукою зрозумілі йому фільтри.

Ловись рибка велика і маленька, заробляйте разом з нами та пам'ятайте про розвиток, досконалості немає меж!

Команда NeoSeo :)

PS. Мабуть, найважливіше на етапі розробки інтернет-магазину на OpenCart (і не тільки) - мати можливість створювати засновану на аналізі пошукового попиту, SEO-структуру інтернет-магазину. Чому ми говоримо, що найголовніше-це "мати можливість"?! - та тому що в 90% відомих CMS (системи управління сайтом), не кажучи вже про самописні розробки і тим більше всякого роду конструктори або маркетплейси, така технічна можливість просто відсутня. Ви не зможете зробити "SEO-структуру" свого інтернет-магазину, навіть якщо б дуже цього хотіли. Дізнатися більше про важливість створення структури для інтернет-магазину можна в цій статті...

Товари зі статті: