Автоматичне створення дерева категорій OpenCart/{SEO-Магазин}
Створення дерева категорій можна виконати ще на етапі "автоматичного" наповнення контентом Інтернет-магазину шляхом синхронізації з зовнішніми сервісами (1С, МійСклад, Класс365, Brain), імпорту даних з файлу постачальника або парсинга з сайту-донора. Але, як показує практика, структура категорій отримана з сайту-донора або ж з прайс-листа постачальника не має нічого спільного з правильною SEO-структурою. Тому рекомендується не упускати цей пункт, а опрацювати його. Для цього SEO-спеціаліст проводить аналіз і збір інформації з сайтів-конкурентів. На основі цього надається вірне дерево категорій. Або Ви надаєте дерево категорій, а ми створюємо його в Інтернет-магазині OpenCart/{SEO-Магазині}.
Після визначення нової структури категорій необхідно переприв'язати товари до нових категорій. Залежно від того, як товари потрапляють на сайт, є ймовірність того, що переприв'язати можна буде автоматично на основі зіставлення старих і нових категорій товарів. В іншому випадку необхідно буде вручну виконати перепривязку товарів. У цьому варіанті існує два варіанти рішення:
Перепривязку виконує Клієнт самостійно.
Перепривязку виконує Контент-менеджер на погодинній основі.
Автоматичне створення і виведення фільтрів на сторінках категорій
Напівавтоматичний. Клієнт надає файл з планом фільтрів для категорій або ми розробляємо цей план структури фільтрів на основі аналізу і збору інформації з сайтів-конкурентів (в рамках виконання нами послуги створення SEO-структури). При напівавтоматичному варіанті виключаються сміттєві фільтри. Створення опцій фільтрів, їх значень відбувається автоматично шляхом завантаження файлу структури в адміністративну зону. Прив'язка товарів до фільтрів виконується або Клієнтом самостійно, або контент-менеджером на погодинній основі.
На основі атрибутів товару. Атрибути товару можна отримати з будь-якого джерела, які розглянуті в статті Наповнення контентом Інтернет-магазину на OpenCart / {SEO-Магазин}. Створення опцій фільтра і їх значень, а також прив'язка фільтрів до категорій і товарам буде виконана автоматично. Мінус в тому, що можуть бути "сміттєві фільтри".
На основі опцій товару. Опції товару можна отримати з будь-якого джерела, які розглянуті в статті Наповнення контентом Інтернет-магазину. Створення опцій фільтра і їх значень, а також прив'язка фільтрів до категорій і товарам буде виконана автоматично. Мінус в тому, що можуть бути "сміттєві фільтри".
Копіювання даних з модуля ocFilter. Якщо на сайті раніше використовувався фільтр ocFilter і в ньому вже створені опції, значення і існують всі прив'язки до товарами і категоріями, можна перенести дані.
Копіювання даних з стандартного модуля OpenСart. Якщо на сайті раніше використовувався стандартний фільтр і в ньому вже створені опції, значення і існують всі прив'язки до товарів і категорій, можна перенести дані.
Індивідуальна реалізація етапу. Вище описані найбільш поширені ситуації, але буває, що конкретно у Вашій ситуації можна розглянути і індивідуальну реалізацію, яка вирішить поставлену задачу більш якісно.
Наступний етап - реалізація посадкових (цільових) сторінок, які потрібно створити на основі перетину значення категорії і значення фільтра. В рамках автоматичної реалізації ми розробляємо список правил для автогенерації посадкових сторінок. На основі правил проводиться автогенерація посадкових сторінок. Фактична кількість сторінок буде відомо тільки вже після їх створення, ми можемо сказати лише приблизну кількість посадкових сторінок. Але в будь-якому випадку їх буде на порядок вище, ніж при ручному створенні посадкових сторінок, а найголовніше швидше. Автоматична генерація посадкових сторінок жодним чином не гарантує коректної генерації опису сторінки. Опис і основні дані посадкових сторінок створюється на основі шаблонів і можливо вимагатиме корекції.
Якщо у Вашому випадку існує ймовірність створення понад 1000 посадкових сторінок (які руками набивати більше, ніж 40 годин), рекомендуємо замовити послугу авто-генерації посадкових сторінок на основі правил, які створить SEO-спеціаліст.
Як створити красиве і корисне мега-меню для Інтернет-магазину на OpenCart / {SEO-Магазину}
На основі пройдених етапів можна переходити до створення мега-меню, щоб головна вітрина Інтернет-магазину була представлена інформативно, зручно і привабливо.
(Рекомендований розмір 80*80, формат jpg, jpeg, png)
Вартість послуги налаштувань становить $ 30, якщо робимо так, як у нас на демо і кількість категорій не перевищує кількість в шаблоні https://b.neoseo.com.ua/.
Якщо категорій більше, то робота буде проводитися по таймеру - $ 12 за годину.
Зверніть, будь ласка, увагу, що картинки будуть розміщені відповідно до шаблону. Текст (стиль, жирність, курсив і т.д.), клікабельность пунктів меню можна змінити тільки за допомогою верстальника, що оплачується додатково.
Якщо сайт багатомовний, то переклад меню на інші мови оплачується додатково.
Створення оптимальних шаблонів для унікальних мета тегів на OpenCart / {SEO-Магазин}
В рамках даного завдання ми прописуємо правильні формули автоматичної генерації значення мета тегів Title, Description, Keywords, а також заголовка h1 для: карток товарів, категорій, сторінок виробників, статичних сторінок, посадкових та сторінок блогу (статей, категорій, авторів). Налаштування шаблону виконується згідно брифу, заповненого Клієнтом, щоб максимально врахувати побажання Замовника.
Висновки
Якою має бути правильна SEO-структура ми розповідали в статті "SEO-структура" продає Інтернет-магазину на OpenCart: ловись рибка велика і маленька!. Для її створення обов'язково знадобиться багатофункціональний SEO-фільтр. Розуміння принципів створення структури інтернет-магазину - лише перший крок, другий крок - підготовка плану SEO-структури, третій - впровадження структури на сайт. Щоб полегшити і прискорити впровадження (створення) структури Інтернет-магазину ми подбали про варіанти максимальної автоматизації процесів. Зробимо все швидко і за доступну вартість.
Порахуйте самі:
На створення однієї категорії і її прив'язку до батьківської категорії в середньому потрібно 1.5 хвилини. Відповідно для створення 1000 категорій необхідно 25 годин.
На створення однієї групи фільтрів в середньому йде 7 хвилин. Створення 1000 груп фільтрів займе 117 годин.
На створення однієї посадкової вручну, руками і мізками :) контент-менеджера (які до речі у нього повинні бути) необхідно 5 хвилин. Відповідно 1000 посадочних це 84 години.
Разом, на створення середньої по величині SEO-структури для Інтернет-магазину руками контент-менеджера необхідно приблизно 700 годин (4 місяці і при середній зарплаті в $ 400 в результаті виллється в $ 1600. Для порівняння, послуга автоматизації створення SEO-структури і автогенерации посадкових сторінок в нашій веб-студії Вам обійдеться орієнтовно в $ 500 і 14 днів.
Бажаємо успішного розвитку Вашого бізнесу, і з радістю цього допоможемо.
Буває так, що покупець хотів би купити товар, якби ціна на нього була трохи нижчою. Він подивиться в Вашому магазині і рушить далі в пошуках дешевшої ціни. Можливо дешевше він і не знайде, але з Вашог..
За допомогою модуля "NeoSeo Оновлення цін і товарів з XLS і CSV файлів", Ви зможете прискорити процес оновлення цін на сайті, а також істотно скоротити час роботи з прайсами постачальників. ..
Модуль NeoSeo Постачальники дозволить Вам зберігати в своєму магазині інформацію про постачальників товарів. Не потрібно більше запам'ятовувати у кого Ви купуєте той чи інший товар для свого інтер..
0 грн.
..
Форма зворотного зв'язку
Хочете, щоб ми Вам передзвонили?
Будь ласка, напишіть вступну інформацію в наш Telegram-чат.
Замовлення послуги технічної підтримки
Подпишитесь на рассылку и получите 250 грн. на покупки
Это предложение делаем только 1 раз. Вы действительно хотите отказаться от 250 грн.?!
Подпишитесь на рассылку и получите 50 грн. на покупки