Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Реклама в Facebook

Створення пікселя Facebook і налаштування подій

В першу чергу для реклами сайту потрібно створити піксель, що робиться в рекламному кабінеті у вкладці «Events Manager», де слід натиснути на «Додати джерело даних».

У вікні вибираємо «Інтернет».

Далі натискаємо на «Піксель Facebook».
Даємо назву пікселю і натискаємо на «Продовжити».

При виборі установки система запропонує «Партнерську інтеграцію».

Тут вибираємо OpenСart, для якого Facebook створив доповнення, дозволяюче передавати данні про покупки, додавання в корзину і каталозі напрямую через API.

Данну настройку можна виробити самостійно вибравши чи звернувшись донаших спеціалістів, які в найкоротші терміни зможуть виконати данну задачу.

Зв'язок пікселя і рекламного кабінету

Виконується данна задача в «Налаштуваннях кампанії».

Тут в розділі «Джерело»-«Пікселі» можна назначити будь-якого партнера.

В формі достатньо вказати Business ID партнера, після чого відправити запит.

Всі запити зберігаються в спеціальному розділі в «Налаштуваннях».

Налаштування подій

Події — це аналог цілей в Google Analytics, по яким в подальшому можна визначати результативність рекламної компанії і створювати стратегії для показу. Налаштовуються вони через розробника, використовуючи инструкціюhttps://www.facebook.com/business/help/402791146561655.

При корректних налаштуваннях можна побачити в пікселі фіксацію тих чи інших конверсій.

Створення каталогу

Каталог дозволяє створювати кільцеву галерею з товарами, які переглядав користвач.

Прклад в Facebook

Приклад в Instagram


У випадку з передачею данних по API потрібно встановити партнерську інтеграцію, але якщо вона не сумісна з поточную верією OpenСart, то знадобиться перейти «Catalog Manager» і створити новий каталог.

Вибираємо в типі «Ел. коммерція».

Проходимо попередньо знайомство і попадаємо в інтерфейс нового каталогу.

Тут в першу чергу підключаємо нове джерело даних.

Використовуємо массове завантаження.

Додаємо фід товарів.

Для завантаження достатньо ввести URL-адрес фіда, який протягом декількох хвилин створить карточки товарів.

Якщо данного фіда не має на сайті, то краще всього створити його з допомогою нашого модуля Автоматичне створення фіду для реклами в Google Shopping, Facebook, Instagram.

При правильному налаштуванні в пікселі з'являться товари.

Налаштування рекламних кампаній

Щоб створити рекламну кампанію потрібно перейти в «Ads Manager», після чого натискаємо на «Створити».

Далі вибираємо потрібну нам мету, яка у випадку з інтернет-магазином буде «Конверсії» (цілі із пікселя Facebook).

У нижній частині заповнюється бюджет кампанії і ціна конверсії (за замовчуванням використовується Мінімальна ціна, яку можна змінити на «Максимальну ціну»).

Далі налаштовуються групи оголошень, куди включаються:

  • Піксель;
  • Потрібна конверсія;
  • Географія користвачів;
  • Мови;
  • Вік;
  • Стать;
  • Інтереси і інші дані;
  • Місця розміщення (рекомендується створювати окремі кампанії для Facebook і Instagram)

Переходимо до налаштування оголошень:

  • Вибираємо групу;
  • Рекламний формат (як правило одне зображення чи відео);
  • Додаємо зображення;
  • Текст;
  • Заголовок;
  • Опис;
  • URL-на сайт;
  • Параметри відслідковування (utm-мітки).

При необхідності можна додати кілька версій оголошень для різних мов.

В кінцевому підсумку перевіряємо відстеження і бачимо зберігаємо зміни.

Оптимізація рекламних компаній

Для того, щоб в подальшому можна було оптимізувати рекламні кампанії, слід правильно створити структуру кампанії, яка допоможе в подальшому зробити аналіз товарів і категорій. Наприклад, тестовий запуск покаже, який саме продукт приваблює найбільше замовлень і дешевше (в прикладі продаж автомобілів).

Бачимо, що найдешевші конверсії приніс Toyota Land Cruiser, але при цьому він дав найменше замовлень. В цей же час левову частку лідів приносить Toyota Camry.

Далі можна аналізувати оголошення в залежності від призову до дії зображень, інших чинників, наприклад, наявності ціни або безкоштовної доставки.