- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
Реклама в Facebook
Створення пікселя Facebook і налаштування подій
В першу чергу для реклами сайту потрібно створити піксель, що робиться в рекламному кабінеті у вкладці «Events Manager», де слід натиснути на «Додати джерело даних».
У вікні вибираємо «Інтернет».



При виборі установки система запропонує «Партнерську інтеграцію».
Тут вибираємо OpenСart, для якого Facebook створив доповнення, дозволяюче передавати данні про покупки, додавання в корзину і каталозі напрямую через API.
Данну настройку можна виробити самостійно вибравши чи звернувшись донаших спеціалістів, які в найкоротші терміни зможуть виконати данну задачу.
Зв'язок пікселя і рекламного кабінету
Виконується данна задача в «Налаштуваннях кампанії».
Тут в розділі «Джерело»-«Пікселі» можна назначити будь-якого партнера.
В формі достатньо вказати Business ID партнера, після чого відправити запит.

Налаштування подій
Події — це аналог цілей в Google Analytics, по яким в подальшому можна визначати результативність рекламної компанії і створювати стратегії для показу. Налаштовуються вони через розробника, використовуючи инструкцію
При корректних налаштуваннях можна побачити в пікселі фіксацію тих чи інших конверсій.
Створення каталогу
Каталог дозволяє створювати кільцеву галерею з товарами, які переглядав користвач.
Прклад в Facebook
Приклад в Instagram
У випадку з передачею данних по API потрібно встановити партнерську інтеграцію, але якщо вона не сумісна з поточную верією OpenСart, то знадобиться перейти «Catalog Manager» і створити новий каталог.
Вибираємо в типі «Ел. коммерція».

Проходимо попередньо знайомство і попадаємо в інтерфейс нового каталогу.
Тут в першу чергу підключаємо нове джерело даних.
Використовуємо массове завантаження.
Додаємо фід товарів.
Для завантаження достатньо ввести URL-адрес фіда, який протягом декількох хвилин створить карточки товарів.
Якщо данного фіда не має на сайті, то краще всього створити його з допомогою нашого модуля Автоматичне створення фіду для реклами в Google Shopping, Facebook, Instagram.
При правильному налаштуванні в пікселі з'являться товари.
Налаштування рекламних кампаній
Щоб створити рекламну кампанію потрібно перейти в «Ads Manager», після чого натискаємо на «Створити».
Далі вибираємо потрібну нам мету, яка у випадку з інтернет-магазином буде «Конверсії» (цілі із пікселя Facebook).
У нижній частині заповнюється бюджет кампанії і ціна конверсії (за замовчуванням використовується Мінімальна ціна, яку можна змінити на «Максимальну ціну»).
Далі налаштовуються групи оголошень, куди включаються:
- Піксель;
- Потрібна конверсія;
- Географія користвачів;
- Мови;
- Вік;
- Стать;
- Інтереси і інші дані;
- Місця розміщення (рекомендується створювати окремі кампанії для Facebook і Instagram)
Переходимо до налаштування оголошень:
- Вибираємо групу;
- Рекламний формат (як правило одне зображення чи відео);
- Додаємо зображення;
- Текст;
- Заголовок;
- Опис;
- URL-на сайт;
- Параметри відслідковування (utm-мітки).
При необхідності можна додати кілька версій оголошень для різних мов.
В кінцевому підсумку перевіряємо відстеження і бачимо зберігаємо зміни.
Оптимізація рекламних компаній
Для того, щоб в подальшому можна було оптимізувати рекламні кампанії, слід правильно створити структуру кампанії, яка допоможе в подальшому зробити аналіз товарів і категорій. Наприклад, тестовий запуск покаже, який саме продукт приваблює найбільше замовлень і дешевше (в прикладі продаж автомобілів).
Бачимо, що найдешевші конверсії приніс Toyota Land Cruiser, але при цьому він дав найменше замовлень. В цей же час левову частку лідів приносить Toyota Camry.
Далі можна аналізувати оголошення в залежності від призову до дії зображень, інших чинників, наприклад, наявності ціни або безкоштовної доставки.