Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?

Search Engine Optimization або ж SEO – це термін-абревіатура, який у перекладі з англійської мови звучить як «пошукова оптимізація сайту»: оптимізація сайту для пошукових роботів (Google, Яндекс, Bing та ін.).

Загалом, це певний комплекс робіт, який спрямований на покращення якості сайту на основі вимог і побажань пошукових роботів, щоб останні просували Ваш сайт якомога вище у своїй пошуковій видачі.

Що таке SEO для інтернет-магазину

Пошукові роботи Google і Яндекс, фактично, монополізували глобальний ринок пошуку товарів і послуг в мережі Інтернет як в Україні, так і у країнах СНД. Якщо у Вас є Інтернет-магазин, і Ви хочете бути у дружніх відносинах із тими, від кого залежить Ваш добробут, – Ви просто зобов'язані займатися SEO. Щоб бути в ТОПі пошукової видачі, Вам потрібно привести свій Інтернет-магазин до відповідних вимог, бо інакше потенційні покупці так ніколи й не дізнаються про Ваш веб-ресурс…

Основна мета пошукової оптимізації сайту – залучення цільових відвідувачів із Google, Yandex та інших пошукових систем. Сама SEO-оптимізація та перелік вимог щодо SEO-просування розвивалися одночасно із пошуковими системами. І, наприклад, якщо у 2006 для того, щоб потрапити в ТОП-3, було достатньо прописати мета-теги й купити будь-яких 100 посилань, то сьогодні алгоритми пошукової оптимізації суттєво ускладнилися.

Веб-студія NeoSeo розробляє сайти, які подобаються пошуковим системам, а ті, своєю чергою, забезпечують Вас покупцями та прибутком. Кому ж не сподобаються швидкі та зручні для користувача сайти, до того ж, із корисним контентом?

Пошукову видачу можна поділити на:

  • платну: в ній розміщується блок із контекстною рекламою;
  • безкоштовну: результати пошуку, що прямо залежать від SEO (органіка).

З чого ж складається SEO?

Пошукову оптимізацію можна розділити на два основні блоки робіт:

  1. Внутрішня оптимізація.
  2. Зовнішня оптимізація.

Детальніше про роботи, які відносяться до кожного блоку, ми розповімо нижче.

Внутрішня SEO-оптимізація сайту (Інтернет-магазину)

Внутрішня SEO-оптимізація для інтернет-магазину

Внутрішня оптимізація – це комплекс робіт, спрямованих на покращення технічної та тематичної складових сайту, відповідно до вимог пошукових систем для отримання більш високих позицій у пошуковій видачі.

Основні роботи щодо внутрішньої оптимізації сайту

1.Передусім фахівцем проводиться комплексний аудит веб-ресурсу, для того, щоб розуміти, в якому стані перебуває сайт, і що потрібно зробити, щоб його «полюбили» користувачі та пошукові системи. На цьому ж етапі фахівець максимально глибоко занурюється в бізнес-нішу Клієнта: проводить аналіз конкурентів, дізнається, якими стратегіями користуються сайти в ТОПі, які «фішки» працюють у даній тематиці, що можна реалізувати для зручності користувачів тощо.

2. На основі аудиту сайту складають ТЗ для програміста для виправлення та усунення технічних проблем та доопрацювання сайту. Після проведення повного аудиту в більше, аніж в 90% сайтів, знаходять критичні помилки, які заважають веб-ресурсові у просуванні. Частину виправлень може внести сам SEO-спеціаліст, інші завдання під силу тільки програмістам, у деяких випадках потрібно залучити до роботи дизайнера й верстальника.

Одними із найважливіших пунктів є наступні:

  • оптимізація швидкості завантаження сторінок, відповіді сервера;
  • адаптивна верстка чи наявність мобільної версії;
  • надання усім сторінкам статусу ЛЗУ (людино-зрозумілий URL);
  • усунення дублів, 404-х сторінок;
  • налаштування шаблону для виведення мета-тегів;
  • створення / коригування файлів robots.txt і sitemap.xml;
  • оптимізація фільтрів: налаштування правильного формування URL-адрес для фільтрів та їх перетинів, мета-тегів, видимості посилань на фільтри.

Це, звичайно ж, не всі пункти, списки з усіма виправленнями та неточностями конкретного Інтернет-магазину можуть сягати кілька десятків сторінок. Всі побажання до виправлень бажано оптимізувати, щоб вони не позначалися на позиціях Вашого Інтернет-магазину.

3. Після аудиту і виправлень щодо аудиту розпочинається найголовніша й найбільш цікава робота – збір семантичного ядра і побудова SEO-структури для Інтернет-магазину. Робота зі збору семантики і створення правильної структури спрямовані на максимальне охоплення й залучення трафіку щодо всіх ключових запитів, якими користуються потенційні покупці при пошуку товарів і послуг Вашого Інтернет-магазину.

SEO (внутрішня і зовнішня оптимізація) для інтернет-магазину

Збирати семантичне ядро ​​у процесі SEO-просування Інтернет-магазину обов'язково для:

  • створення правильної структури сайту;
  • написання мета-тегів для сторінок, котрі просуваються;
  • написання технічного завдання на оптимізовані тексти (так зв. SEO-тексти);
  • покращення релевантності сторінок, котрі просуваються;
  • створення правильного внутрішнього перелінкування;
  • зовнішньої оптимізації;
  • моніторингу та аналізу позицій сайту;
  • коригування стратегії SEO-просування.

Як Ви можете переконатися, без збору семантичного ядра – ніяк. Тому важливо, щоб його створили грамотно та в повному обсязі. Фахівці веб-студії NeoSeo, крім стандартних можливостей від Google і Yandex, збирають ключові запити за допомогою сторонніх сервісів і програм, а також аналізують вивантаження ключових конкурентів із ТОПу.

SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину

Як уже зазначалося вище, одним із найголовніших завдань успішного просування є побудова SEO-структури сайту саме на підставі аналізу семантики. Візьмемо, наприклад, Інтернет-магазин жіночого одягу, зайдемо в розділ «Блузи». Цю сторінку можна «заточити» під ключові слова: «повсякденні», «вечірні», «ділові» тощо. Але, на практиці, створюючи окрему посадкову сторінку під кожну групу запитів, ми зберемо більше цільового трафіку, що позитивно позначиться і на продажах, і на Вашому прибутку.

4. До внутрішньої оптимізації відноситься також створення і розміщення унікального корисного контенту (SEO-тексти, інфо-статті у блог, описи товарів, відео-огляди). Знову ж таки, весь контент бажано створювати на основі семантики, формуючи відповідне ТЗ копірайтерам, формуючи шаблони для прописування мета-тегів тощо.

Зовнішня SEO-оптимізація сайту (Інтернет-магазину)

Зовнішня оптимізація сайту – це роботи, спрямовані на збільшення кількості зворотних посилань із різних джерел для отримання більш ґрунтовної маси зовнішніх посилань сайту чи Інтернет-магазину.

Зазвичай, нарощування маси зовнішніх посилань здійснюється шляхом закупівлі посилань за допомогою спеціальних бірж. На біржах можна придбати посилання «на будь-який смак і колір», головне – розуміти, які з них підуть Вам на користь, а також, які із них найкраще застосувати в кожному конкретному випадку. Єдиного алгоритму закупівлі посилань немає, кожен сайт має потребу в різній швидкості нарощування зовнішніх посилань із різних джерел, але є загальні рекомендації, за якими це потрібно здійснювати:

  • по-перше, плавна, поступова закупівля. Що це означає? Динаміка зростання повинна бути плавною, без стрибків і падінь;
  • по-друге, максимально урізноманітнювати анкорні посилання, щоб контрольний портфель посилань виглядав максимально природно.

При побудові грамотного профілю посилань також рекомендуємо використовувати різні види посилань: «вічні», орендовані, посилання із блогів, дощок оголошень, тематичних live-каталогів, крауд-посилання та ін.

Невже SEO-оптимізація сайту (Інтернет-магазину) – це так просто?

Так, нічого складного у цьому процесі немає, все доволі просто:

  • технічно впорядкуйте свій сайт; зробіть його швидким та зручним під усі види пристроїв;
  • наповніть його корисним, семантично правильно розділеним контентом;
  • збільшуйте кількість посилань – і трафік не забариться;
  • проводьте регулярну аналітику своїх показників та показників конкурентів;
  • ніколи не зупиняйтеся, шукайте нові ринкові ніші.

Сподіваємося, ми відкрили Вам такий «темний світ сео-шмео», як про нього відгукується більшість Клієнтів, і тепер у Вас є більш повне розуміння усіх процесів, що стосуються пошукової оптимізації. Просто системно виконуйте ці прості дії, і Ви гарантовано отримаєте результат. Це не магія, а звичайна рутинна робота, яку хтось повинен виконувати, тільки ось – хто? І, як завжди, у Вас є два варіанти:

SEO-оптимізація і просування від веб-студії NeoSeo

  1. Найняти фахівців веб-студії й гарантовано отримати:

  • цілу Команду професіоналів, яка працює над Вашим сайтом, а також менеджера проекту, який звітує у відповідні терміни;
  • експертність з будь-якого напрямку розробки і просування сайту;
  • висока якість послуг, що надаються.

Або ж:

2. Спробувати знайти сео-фахівця, програміста, дизайнера, верстальника, копірайтера, семантика, лінк-білдера й керувати цією командою самому, наскільки вистачить вміння, сил, кваліфікації та часу.

Отже, проаналізуйте і фінансово прорахуйте обидва варіанти ...

Ми завжди раді допомогти розвитку Вашого онлайн-бізнесу,

Команда NeoSeo.

Коментарі

Мостюк Сергій Миколайович
Я з цим усім згоден, але під час сео-оптимізації обов'язково необхідно враховувати, що пошуковик розпізнає в запитах сутності.

Показано с 1 по 1 из 1 (всего 1 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]