Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 7999 грн. детальніше...

Коронавірус, реалії: кожному бізнесу потрібно навчитися продавати через власний Інтернет-магазин

У зв'язку з тим, що в країні та світі пандемія коронавіруса, кожна розсудлива людина уникає зайвий раз виходити на вулицю, не кажучи вже про безпосередній контакт з іншими людьми.

Але оскільки ми істоти біологічні і їсти хочеться завжди, ми змушені все ж якось поповнювати запаси харчів та товарів щоденного користування.

Торгові центри та супермаркети нині не дуже в моді через велике скупчення людей, тому ти вибігаєш у найближчий магазин “біля дому”, швидко купуєш все найнеобхідніше і назад додому. Але і цього ми б не робили, якби в цьому магазині була можливість купувати онлайн і доставка до дверей квартири. Навіть якщо це обійдеться на 30-50 грн. дорожче, здається це розумна плата за уникнення ризику заразитися і заразити своїх близьких.

І тут стає очевидним висновок: кожен «магазин біля дому» і не тільки, якби почав продавати продукти або будь-які інші товари щоденної необхідності онлайн, вирішив би багато проблем покупців, у цьому числі:

  • бажання максимально самоізолюватися;
  • уникнути простою в чергах і контакту з іншими людьми;
  • втрати від невигідного використання свого часу: покупцеві не потрібно збиратися, одягатися, фарбуватися і доводити до блиску взуття, щоб вибігти на 30 хв. з дому за сметаною. Він із задоволенням оформить покупку "в піжамі", теплі і комфорті у себе вдома, а вся процедура займе у нього не більше 15 хв .;
  • старшим людям особливо сподобається, що їм більше не потрібно буде тягати кілограми овочів і круп в руках, особливо тим, хто живе в будинках без ліфта;
  • дітям і внукам ви надасте можливість подбати про свою улюблену маму або бабусю, навіть якщо вони в іншому кінці міста або навіть світу;
  • ви принесете покупцям вигоду і задоволення, адже поки тобі доставляють товари ти:

а) заробляєш гроші, оскільки година твого часу на походи за товаром щоденного користування коштує більше 30-50 грн.

б) займаєшся тим, що тобі приносить задоволення, що теж незрівнянно дорожче всіх перерахованих вище ризиків.

Кожен продовольчий магазин (для прикладу, у Львові це «Родинна ковбаска», «Близенько», «Бейкер-маркет», «Міні-Маркет" і сотні "ноу нейм" магазинів) просто зобов'язані запропонувати своїм "місцевим/локальним" покупцям можливість вибрати і оформити замовлення онлайн в т.ч. і за допомогою смартфона.

У цьому навіть можна побачити певну соціальну відповідальність. Якби ми були знайомі з президентом, відповідний законопроект вже вступив би в дію :)

Якщо ви - власник невеликого «магазину біля дому», або великого, немає різниці - вам терміново необхідно подбати про здоров'я та безпеку своїх покупців, які регулярно, щодня приносять вам гроші. Скажіть голосно - ми приймаємо замовлення онлайн!, - ми не словом, а ділом дбаємо про ваше здоров'я, надаючи більше сервісу, зручності і ви забезпечите собі стабільні продажі, а покупцям безпеку.

Очевидно, що ця ситуація WIN-WIN: задоволений покупець і бізнес задоволений. А поки конкуренти будуть зважувати всі за і проти виходу в онлайн, діючи швидко у вас є відмінний шанс забрати собі їх постійних клієнтів. Люди помітять ваші оголошення в магазині, рекламу в під'їздах і з великою ймовірностю спробують купити все необхідне у вас, нехай ви будете навіть фізично далі, ніж звичний їм магазин біля себе, але в який потрібно йти самому.

Тільки уявіть - у вас з'являється можливість зробити так, щоб інфікувалося і захворіло менше людей і вся ця пандемія закінчилася набагато швидше. При цьому від вас не потрібно ніяких надзусиль - все, що потрібно зробити, це призначити відповідального менеджера за прийом замовлень онлайн і організувати оперативну доставку товарів (ідеально було б за 30-60 хв.) Найміть кур'єра Glovo або домовтеся з проживаючими поруч студентами, або відносьте самі, – вам потрібно вирішити питання доставки товарів за якусь мінімальну вартість або зробити її зовсім безкоштовно, наприклад, при сумі замовлення від 500 грн.

Як воно працює і що пропонує веб-студія NeoSeo?

  1. Ми беремо на себе вирішення всі технічних питань зі створення та існування Інтернет-магазину, його технічної підтримки за що попросимо маленький відсоток від обороту, або разову оплату, як це робимо зазвичай, коли розробляємо Інтернет-магазин “під ключ”.
  2. Ви берете на себе організацію процесу продажу і доставки товару покупцеві.

Як все буде відбуватися, крок за кроком:

  1. Ми обговорюємо вхідні від вас дані, погоджуємо договір, розмір нашої комісії від суми обороту чи суму оплати з передаванням права власності (залежить від кіль-ті магазинів у вашій мережі, обсягу необхідних робіт).
  2. Ви робите невеликий стартовий внесок (2500 грн.), щоб хоч якось підтвердити серйозність ваших намірів.
  3. Ми отримуємо оплату і починаємо роботу:
  • ми виберемо і купимо для вашого онлайн-магазину доменне ім'я, наприклад, produkty-kievskaya44.com, prodykty-u-nadi.com, baker-na-volodymyra.com
  • ми розгорнемо свою розробку - {SEO-Магазин} і з вашою допомогою наповнимо його товарами потрібних постачальників, демо-версія його можливостей тут:

як Покупець: http://a.neoseo.com.ua/

як Адміністратор: http://a.neoseo.com.ua/admin/

Логін: admin Пароль: admin

  1. Ви відзначаєте, які товари з представленого списку у вас є, ставите свої ціни і паралельно ви вирішуєте питання організації доставки.
  1. Тестуємо і запускаємо магазин.
  1. Ви починаєте активно інформувати покупців про те, що тепер у вас можна купити онлайн. Роздаєте флаєри "на районі", даєте оголошення в під'їздах і т. д..
  1. В інтернет-магазин приходить покупець, вибирає товар, оформляє замовлення.
  1. Ваш менеджер отримує смс-повідомлення про нове замовлення, передзвонює і уточнює, якщо потрібно, які саме помідори бажає покупець, великі і рожеві або трохи менше і червоненькі. Отримує підтвердження, збирає його кошик, викликає кур'єра.
  1. Передає замовлення "під підпис" кур'єру, той відносить пакети за адресою, приймає оплату, приносить гроші у касу. Можна налаштувати отримання оплати і онлайн за допомогою карт VISA, MasterCard.

Ви приймаєте замовлення цілодобово і не паритеся з технічних питань роботи інтернет-магазину, - ми подбаємо, щоб все працювало бездоганно.

Мало того, що у веб-студії NeoSeo по-іншому не буває, але тут у вас ще й пряма гарантія нашої зацікавленості - ми працюємо з вами в одній Команді за відсоток від обороту і безпосередньо зацікавлені, щоб ви продавали більше.

І навіть не турбуйтеся про те, що вам доведеться конкурувати з Розеткою або Ашаном, адже вони теж продукти продають і в рекламу тисячі доларів вкладають ... Вони ніколи не доженуть вас по оперативності доставки та якості обслуговування. Ваше завдання - організувати доставку якісних товарів у найкоротші терміни і все, всі відпочивають :).

Нам потрібні перших п’ять Партнерів з якими ми опрацюємо деталі і створимо стартовий продукт, який пізніше і надамо в користування всьому ринку. Увага, ранні пташки, пишіть на nikolai.baldin@neoseo.com.ua і отримайте контракти з дуже маленьким відсотком від обороту.

Увага, виробникам і постачальникам. Надсилайте свої прайс-листи в будь-яких зручних вам форматах, бажано з картинками товарів. Ми створюємо в нашому магазині "мега-прайс" з яким зможе працювати кожен магазин-Партнер.

Всім зацікавленим, з додатковими ідеями і пропозиціями, будь ласка, пишіть на nikolai.baldin@neoseo.com.ua ми відкриті до співпраці.

Фак коронавірус,

Микола Балдін, керівник веб-студії NeoSeo.