- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- 501
- 502
- 503
- 504
- 505
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- 511
- 512
- 513
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- 519
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- 530
- 531
- 532
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- 549
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- 560
- 561
- 562
- 563
- 564
- 565
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- 575
- 576
- 577
- 578
- 579
- 580
- 581
- 582
- 583
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
Що купують в Україні: 10 прибуткових ідей для власного бізнесу
«Людина, якій пощастило, — це людина, яка зробила те, що інші лише збиралися зробити»
Жюль Ренар
Як розпочати чи покращити свій бізнес у сфері Інтернет-торгівлі? Вашій увазі запропоновано бізнес-ідеї та дієві рішення, виходячи із найбільш затребуваних товарів та послуг.
Як показує досвід, зареєструватися і стати підприємцем на Україні — справа нехитра. Зовсім іншого рівня завдання — це зробити бізнес успішним і прибутковим. З огляду на економічну ситуацію у країні, покупки українці роблять доволі виважено та осмислено. Тому, вкладаючи кошти у відкриття справи, для початку потрібно визначитися з напрямком діяльності та тим, що буде «ходовим» і приносити найбільший прибуток.
Як вибрати «свою» нішу для бізнесу?
Вибір кращої бізнес-ідеї завжди розпочинається з аналізу ринку і відповідей на основні запитання:
- Чи актуальною є ця пропозиція для країни й регіону в конкретний період?
- Чи має Ваш бізнес шанс на розвиток в найближчі 5, 10 років?
- Хто є цільовою аудиторією? Який її відсоток у Вашому регіоні? Чи є цільова аудиторія платоспроможною?
- Наскільки небезпечними (в сенсі боротьби за ринок) і успішними є конкуренти?
- Скільки грошей потрібно для реалізації бізнес-ідеї, і скільки доведеться вкладати для розвитку бізнесу щомісяця?
- Які ресурси (людські, технічні) знадобляться?
- Скільки часу потрібно на відкриття?
- Як швидко окупляться вкладені у відкриття гроші?
Отримана в результаті аналізу інформація дасть можливість не тільки вибрати «свою» справу, а й чітко розрахувати фінанси, а також допоможе із вдалим позиціюванням на ринку і в конкурентній боротьбі за власний відсоток сегменту.
-
Товари для дітей
Це особливо популярний на Україні напрямок. Тут можна виокремити кілька ніш:
- одяг та взуття,
- іграшки,
- засоби гігієни,
- дитяче харчування.
Хоч конкурентів на ринку дитячих товарів сьогодні вистачає, однак, погодьтеся, і попит досить високий. Щодня народжуються сотні нових діток, які потребують належного догляду. Продукти цієї товарної групи майже ніколи довго не залежуються. Досить високою, як запевняють підприємці, є маржинальність саме у цьому сегменті ринку.
Інша перевага цієї бізнес-ідеї — відсутність потреби у приміщенні для магазину. Досить замовити створення Інтернет-магазину на оптимальній платформі (зокрема, ОpenСart) і почати торгувати. У цьому Вам допоможе веб-студія NeoSeo, яка розробляє успішні SEO-магазини.
- Актуальність: завжди актуально.
- Розвиток: усі шанси для збільшення кількості товарів і філій.
- Цільова аудиторія: батьки дітей від 0 до 16 років.
- Наявність конкурентів: наявність великої кількості конкурентів.
- Стартовий капітал: 3-4 тисячі доларів (в залежності від товару).
- Необхідність у найманих фахівцях: так (фахівці для створення сайту, його просування).
- Час відкриття: 20-40 днів.
- Окупність: від 6-ти місяців.
2. Розважальні заклади
Одна з найбільш перспективних бізнес-ідей як для мегаполісів, так і для невеликих провінційних містечок чи навіть селищ. Найбільше шансів стати успішними мають:
- центри дитячого розвитку,
- квест-кімнати,
- скеледроми,
- клуби настільних ігор,
- бізнес-кафе тощо.
У цій справі зовсім необов'язково мати багато клієнтів, але головний акцент краще зробити на постійних відвідувачів на основі абонементу. Звичайно, для реалізації такого бізнесу знадобиться і просторе приміщення, і наявність спеціального інструментарію, проте перший прибуток, а з ним і часткова окупність вкладень, стануть помітними вже у перший день відкриття закладу.
- Актуальність: надзвичайно актуально.
- Розвиток: перспективний напрямок.
- Цільова аудиторія: в залежності від обраного напрямку: діти, підлітки, батьки маленьких дітей, молодь.
- Наявність конкурентів: ця ніша заповнена мінімально, а у багатьох містах країни повністю вільна.
- Стартовий капітал: від 1 тисячі доларів (в залежності від обраної ніші).
- Необхідність в найманих фахівцях: обов'язково.
- Час відкриття: 1-3 місяці.
- Окупність: від 6-ти місяців (наприклад, коли відкрити клуб настільних ігор) до 24-х місяців (якщо кошти вкладені в скалодром або великий розважальний центр).
3. Ремонт побутової техніки
Зі збільшенням кількості гаджетів і різноманітної комп'ютерної техніки постійно зростає й попит на фахівців, які можуть полагодити і вдало налаштувати такі пристрої. Майстерень на Україні відкрито вже багато, проте, в силу специфіки послуги, на обслуговування кожного окремого клієнта доводиться витратити чимало часу. Отже, кожному фахівцю у цьому напрямку буде чим зайнятися.
Розпочинати реалізацію цієї бізнес-ідеї варто тільки після того, як на роботу буде прийнято кваліфікованого майстра, що вміє діагностувати і ремонтувати різні моделі й різновиди пристроїв.
- Актуальність: актуально завжди, адже вся техніка рано чи пізно виходить із ладу.
- Розвиток: є можливість збільшувати кількість фахівців, послуг (наприклад, профілактичне обстеження, діагностика, чистка кулера, установка додаткових ліцензійних програм і т.п.).
- Цільова аудиторія: всі, хто користуються планшетами, телефонами, комп'ютерами.
- Наявність конкурентів: значна кількість.
- Стартовий капітал: 1,5-3 тисячі доларів (оренда приміщення, закупівля інструментів і засобів).
- Необхідність у найманих фахівцях: так (фахівці з ремонту пристроїв).
- Час на відкриття: 15-30 днів.
- Окупність: приблизно 4-7 місяців.
4. Бізнес за франшизою
По суті, це самостійне створення філії вже відомої торгової мережі, звичайно ж, за попередніми домовленостями з партнерами. Такий спосіб співпраці на Україні часто використовують кафе, піцерії, компанії з перевезення вантажів, магазини елітних алкогольних напоїв, автомийки тощо.
Вибравши співпрацю за франшизою, можна вирішити багато питань із бізнесом. Так, вже не доведеться «клопотати собі голову» над організаційним процесом, піклуватися про створення чи рекламу бренду, хвилюватися щодо впізнаваності свого закладу, вибору корпоративних кольорів і декорацій. До того ж, потенційний підприємець може заздалегідь дізнатися як, найімовірніше, буде сприйматися його бізнес, який прибуток він зможе забезпечити і т.п.
- Актуальність: актуально.
- Розвиток: є можливість збільшувати кількість філій.
- Цільова аудиторія: залежить від обраної ніші.
- Наявність конкурентів: порівняно незначна кількість.
- Стартовий капітал: 3-6 тисяч доларів, або більше, якщо доведеться вкладати додаткові кошти в покупку автомобілів, складів.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (бухгалтер, консультанти чи водії).
- Час відкриття: від 2-х місяців.
- Окупність: від 6-ти місяців.
5. Їжа з доставкою або кейтеринг
Заробити чималі статки на цій бізнес-ідеї вже встигли підприємці з США, Німеччини, Франції, Швейцарії та багатьох інших розвинених країн світу. На Україні ця ніша ще порівняно вільна, особливо в невеликих містах.
Варіантів організації такого бізнесу надзвичайно багато. Це може бути доставка якісних свіжих харчових продуктів у кафе, їдальні або ресторани. (Правда, у цьому випадку доведеться неабияк попрацювати, щоб показати свої переваги над численними постачальниками).
Також можна закуповувати вже готові страви, або ж організувати свою кухню із виготовлення страв. Великою популярністю за останні 5 років в українців користуються: суші, піца, комплексні обіди тощо.
- Актуальність: актуально завжди.
- Розвиток: з часом можна відкрити більше локацій.
- Цільова аудиторія: шеф-кухарі ресторанів, їдалень, кафе (якщо організовувати доставку продуктів), працівники офісів, студенти (якщо мова йде про готові страви).
- Наявність конкурентів: значна кількість конкурентів.
- Стартовий капітал: близько 250 доларів для створення власного Інтернет-магазину і 300-500 доларів на продукти.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (кухарі, кур'єри для постійної роботи, а також фахівці для розробки і просування сайту).
- Час відкриття: 1-2 тижні, якщо продаж відбувається через власний сайт.
- Окупність: від 5-6-ти місяців.
6. Інтернет-магазин
За статистичними даними аналітиків, кількість Інтернет-покупців в Україні сьогодні досягла приблизно 15 мільйонів осіб. Це дає прямий сигнал, що Інтернет-магазини — вигідна інвестиція в забезпечене майбутнє.
Все більше фахівців сьогодні рекомендують замовляти розробку Інтернет-магазину на платформі ОpenСart. Вона відрізняється:
- доступною ціною (у порівнянні з Magentо);
- легкістю використання;
- високим рівнем захисту бази даних (на відміну від WordPress);
- значною швидкістю роботи і т.д.
Фахівці команди NeoSeo готові допомогти зі створенням Інтернет-магазину на платформі ОpenСart. Система доповнюється і допрацьовується відповідно до бажання замовника, індивідуальних особливостей і потреб бізнесу. На виході клієнт отримує оптимізований (правильна SEO-структура), швидкий і зручний як для власника, так і для користувачів Інтернет-магазин.
- Актуальність: актуальність із кожним днем зростає.
- Розвиток: Інтернет-магазин можна легко доповнити, покращити, модернізувати, запропонувати більшу кількість товарів тощо.
- Цільова аудиторія: залежить від товарної групи.
- Наявність конкурентів: залежить від товарної групи.
- Стартовий капітал: від 250 доларів на створення Інтернет-магазину.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (для створення і просування сайту).
- Час відкриття: приблизно 14-20 днів.
- Окупність: від 2-х місяців.
7. Освітні курси та тренінги
Сучасний світ потребує професіоналів, «асів» своєї справи. Тому навчання на різних курсах, тренінгах та майстер-класах стає частиною життя сучасної людини.
Щоб організувати такі заходи, не обов'язково бути «тічером», а легко запросити кваліфікованих фахівців ззовні, тобто домовитися з тими, хто може забезпечити процес навчання. Для занять можна орендувати приміщення, або проводити їх через Скайп, Вайбер чи будь-які інші месенджери.
- Актуальність: актуально.
- Розвиток: з часом можна відкрити свій тренінговий центр.
- Цільова аудиторія: молодь, яка прагне покращити свій професійний рівень або ж здобути нові знання.
- Наявність конкурентів: незначна кількість.
- Стартовий капітал: від 1 тисячі доларів.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (тренери, фахівці для створення і просування сайту, каналу).
- Час відкриття: 5-15 днів.
- Окупність: від 3-х місяців.
8. Товари для подорожей
Величезна конкуренція серед туристичних компаній забезпечує і наявність великої кількості доступних за ціною турів у закордонні країни.
Відтак, зростає потреба у валізах, чохлах, парасольках, рюкзаках і багатьох інших товарах для подорожей і походів. Продавати всі ці товари найкраще через Інтернет-магазин: чим більшим буде асортимент, тим більше шансів на розвиток бізнесу. У цьому Вам допоможе веб-студія NeoSeo, фахівці якої розробляють оптимізовані SEO-магазини на зручній CMS OpenCart.
- Актуальність: актуально.
- Розвиток: є можливість збільшувати кількість товарів, відкривати філії в різних містах.
- Цільова аудиторія: особи віком від 18 до 45 років.
- Наявність конкурентів: значна кількість конкурентів.
- Стартовий капітал: від 250 доларів на створення Інтернет-магазину чи оренду приміщення під традиційний магазин, а також від 1 тисячі доларів на перший товар.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (для створення сайту).
- Час відкриття: 8-15 днів.
- Окупність: від 5-6-ти місяців (залежить від сезону).
9. Натуральна й органічна косметика
Популяризація товарів «хенд мейд» і актуальні обговорення проблем використання хімічних засобів тільки сприяють попиту на натуральні мила, шампуні, зубні пасти. Рецептів приготування власного мила в мережі можна знайти чимало. Органічні засоби і косметику можна замовляти з-за кордону.
Найпростішим й найприбутковішим варіантом реалізації цієї бізнес-ідеї стануть Інтернет-магазин або соціальні мережі. Однак, за бажанням, можна відкрити і традиційний магазин, або ж поєднати обидва варіанти.
- Актуальність: актуальність дедалі зростає.
- Розвиток: є можливість збільшувати кількість продукції, відкривати філії.
- Цільова аудиторія: жінки й дівчата різного віку, батьки дітей.
- Наявність конкурентів: порівняно незначна конкуренція.
- Стартовий капітал: від 250 доларів за розробку Інтернет-магазину або на оренду приміщення під традиційний магазин, а також від 1000 доларів на товар.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (для створення зручного сайту на платформі ОpenСart).
- Час відкриття: 8-15 днів.
- Окупність: від 5-ти місяців.
10. Термодрук
Поп-арт принти, квіткові, етнічні зображення на одязі вже впродовж 5-ти років, щонайменше, не виходять із моди. Все частіше українці замовляють вироби з національною символікою, одяг у стилі family look, дитячі кофтинки й футболки з героями мультфільмів.
Купивши якісний принтер, вже через кілька тижнів можна повністю окупити вкладений у старт капітал, але тільки за умови хорошого місця розташування традиційного магазину, або ж за умови якісно розробленого і зручного для користувачів Інтернет-магазину. Звертайтеся у веб-студію NeoSeo — і Ваш Інтернет-магазин буде завжди в ТОПі.
- Актуальність: актуально.
- Розвиток: шанси збільшувати кількість товарів і відкрити більше філій.
- Цільова аудиторія: молодь, підлітки, сімейні пари, батьки дітей.
- Наявність конкурентів: незначна кількість.
- Стартовий капітал: від 250 доларів на створення Інтернет-магазину, або ж на оренду приміщення, а також від 1000 доларів на обладнання.
- Необхідність у найманих фахівцях: так (для розробки і просування Інтернет-магазину).
- Час відкриття: 8-15 днів.
- Окупність: від 1-го місяця.
Яку б ідею Ви не обрали для свого бізнесу, фахівці компанії NeoSeo з радістю допоможуть з розробкою Інтернет-магазину, подбають про надійний захист даних, стильний дизайн і швидку роботу сайту на платформі ОpenСart.
Бажаємо Вам виключно прибуткового і перспективного бізнесу!
Коментарі