Експрес-пропозиція по розробці швидкого інтернет-магазину за 7999 грн. детальніше...

20 модулів для збільшення продажів інтернет-магазину на OpenCart

Фішки, які зобов'язані бути в інтернет-магазині на OpenCart, щоб продавати більше.

Ми склали короткий чек-лист швидких способів збільшення продажів в інтернет-магазині на OpenCart з допомогою наших готових програмних рішень. Якщо хочете продавати більше, в чому ми анітрошки не сумніваємося, купуйте модулі, встановлюйте і налаштовуйте!

Порада №1. Наведіть ще більше трафіку із зовнішніх майданчиків.

Як це зробити:

  1. Налаштуйте модуль мульти експорт, зробіть вивантаження на ті майданчики, де є ваші покупці, приведіть їх в свій інтернет-магазин. Підтримуються популярні маркетплейсы і прайс агрегатори: Rozetka, Яндекс Маркет, Google Shoping, Prom.ua, Tiu.ru, Hotline і т. д.

Порада №2. Продавайте більше одному покупцю.

Як це зробити:

  1. Купіть модуль "Разом дешевше", який дозволяє створювати комплекти взаємодоповнюючих товарів, як у Rozetka.ua. Наприклад, на картці комплекту жіночої білизни ви пропонуєте покупцеві придбати додатково пеньюар і/або стягуючий корсет зі знижкою. Таким чином клієнт купує не тільки комплект білизни, а кілька позицій, збільшуючи середній чек.
  2. Купіть модуль Комплекти (набори) товарів. Принцип той же, що у попереднього модуля, з однією відмінністю: щоб отримати знижку при покупці комплектуючих товарів, потрібно придбати всі товару з комплекту. Тобто, якщо комплект складається з 4х речей, не можна оформити замовлення на одну або дві позиції з комплекту для отримання знижки.
  3. Використовуйте готовий модуль Рекомендовані товари PRO, створіть блок з назвою "З цим товаром також купують" і порадьте додаткові товари. Крос-продажі – ефективний прийом підвищення середнього чека.
  4. Встановіть модуль Схожі товари, налаштуйте та покажіть аналогічні позиції. Так користувача можуть зацікавити дорожчі варіанти товару.

Порада №3. Влаштовуйте акції та розпродажі.

Як це зробити:

  1. Встановіть модуль Менеджер акцій, знижок, подарунків. Цікаві спецпропозиції, хороша знижка або подарунок мало кого залишать байдужим. Якщо ви ще не користуєтеся цим маркетинговим інструментом, ваш інтернет-магазин недоотримує прибуток.

  1. Встановіть модуль Слайдшоу категорії, і додайте банери з актуальних акційною пропозицією в окремих категоріях. Якщо користувач зайшов в конкретну категорію, то акція на її товари змотивує швидше зробити покупку.
      
  2. Встановіть Спливаюче/модальне вікно (банер, popup). Pop-up вікно обов'язково приверне увагу до пропозиції. Головне, щоб воно було доречне та не стомлювало.
  3. Встановіть модуль Інформаційне повідомлення (інформаційна смуга зверху). Оперативно сповіщайте клієнтів про "гарячі" розпродажі та акції.

Порада №4. Підвищуйте лояльність.

Як це зробити:

  1. Встановіть модуль Програма лояльності, і надавайте знижки: групові, персональні, накопичувальні або на суму замовлення. Так покупці будуть повертатися до вас знову і знову.
  2. Встановіть модуль Тікетна система підтримки, і забезпечте якісну підтримку своїм клієнтам. Своєчасні, регулярні відповіді на питання відвідувачів підвищать кількість лояльних клієнтів, і, відповідно, продажі.

  1. Встановіть модуль Відгуки покупців про магазин, щоб дати можливість людям залишити думку про ваш магазин. Таким чином отримаєте зворотний зв'язок, підвищите довіру клієнтів і поліпшите репутацію інтернет-магазину.

  1. Встановіть модуль Відгуки про продукти, і додайте блок останніх відгуків про товари на будь-якій сторінці.

Порада №5. Повертайте відвідувачів на сайт.

Як це зробити:

  1. Встановіть модуль Повідомлення про надходження товару, і сповіщайте покупців по email, що товар знову в наявності. При цьому не забудьте вказати, що кількість товару обмежена.

  1. Встановіть модуль Стежити за ціною, щоб повідомити покупців про зниження ціни бажаного товару.
  2. Встановіть модуль Захоплення даних клієнтів, з його допомогою зберіть базу підписників і запускайте email-розсилку. Так ви збільшите кількість нових покупців і повторні продажі.

Рада №6. Підвищуйте зручність користувача на сайті.

Як це зробити:

  1. Встановіть модуль Автовизначення валюти, мови та місцезнаходження GeoIp, щоб відображати покупцеві максимально корисну інформацію в залежності від регіону. У тому числі надавати різні акції і знижки.
  2. Встановіть модуль 3D огляду товару на 360 градусів, щоб продемонструвати товар у всій красі. Розглянувши товар зі всіх сторін, потенційному покупцеві простіше зробити вибір.

  1. Встановіть модуль Показати ще у категорії, надайте користувачу можливість залишатися на одній сторінці. Додаткові товари завантажаться по кліку на кнопку.
    Показать еще в категории, opencart
  2. Встановіть модуль Переглянуті товари, щоб користувач легко міг повернутися до раніше переглянутого товару для покупки.

Вищевказані поради допоможуть грамотно взаємодіяти з відвідувачами вашого сайту. Реалізація даних рекомендацій створить фундамент для тривалого та довірливого контакту з клієнтами, та збільшення продажів.

Завжди поруч з вами,

Команда NeoSeo