Багато власників Інтернет-магазинів недооцінюють користь спливаючих вікон і дуже даремно. Дані багатьох досліджень підтверджують ефективність використання поп-апів. Наприклад, сайт, у якого число відвідувачів становить 45 тисяч осіб, приваблює в середньому близько 15 передплатників на розсилку в день. Після включення функції спливаючого вікна на сайті число передплатників збільшилася в 10 разів і Інтернет-магазин отримував вже близько 150 передплатників щодня.

Вам може здатися, що Pop-up вікно буде тільки дратувати користувачів Інтернет-магазину. Так, це дратує, коли Ви відвідуєте інформаційний сайт, захоплені вивченням інформації, що цікавить, і при прокручуванні сторінки отримуєте спливаюче повідомлення. Але якщо користувач знаходиться на сторінці Інтернет-магазину з намірами що-небудь придбати, то корисне спливаюче вікно тільки обрадує (наприклад, підпишіться і отримайте знижку).

Переваги наявності модуля спливаючого вікна для Інтернет-магазину на OpenCart

 

  • Залучення уваги. Цікаве, що пропонуючи якусь вигоду, pop-up вікно затримає клієнтів на Вашому сайті і однозначно підштовхне до подальших на ньому дій.
  • Підвищення конверсії. За даними статистики, спливаюче вікно більш, ніж в 12 разів ефективніше звичайних банерів. З допомогою pop-up вікон збільшити відвідуваність і кількість переглядів сайту не складе ніякої праці.
  • Зворотній зв'язок.
  • Варто не забувати про те, щоб спливаюче вікно було доречно. Адже кому приємно, коли заходиш на сайт, а твій екран відразу закидає кількома pop-up ' ами? Так коли ж доречно показувати спливаюче вікно?
  • коли клієнт збирається покидати сайт
  • коли клієнт знаходиться на Вашому ресурсі близько 25 секунд і нічого не робить, до чого, у Вас на сайті відсутні відео або об'ємний контент;
  • при досягненні клієнтом футера сторінки. Можна бути впевненими, що користувач вивчив всю потрібну інформацію і спливаюче вікно його дратувати не буде,
  • при поверненні клієнта на Ваш сайт з іншого вкладки.

Але всі ці поради не є однозначними. Тестуйте різні види спливаючих вікон в своєму Інтернет-магазині на OpenCart і перевіряйте, на що краще відгукується Ваша цільова аудиторія, ну а веб-студія NeoSeo допоможе Вам в цьому. Оформляйте тестову ліцензію на модуль і починайте збільшувати продажі вже сьогодні.