Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Встановлення та налагодження модуля "NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки" для OpenCart

Зміст

  1. Встановлення і налаштування NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки”
  2. Налаштування модуля “NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Відгуки про товар"

2.1. Налаштування основних параметрів модуля

2.2. Налаштування параметрів віджета

  1. Опис роботи з віджетом на Панелі управління адміністративної зони

1. Установка і настройка NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки”

МодульNeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки" працює в зв'язці з модулем NeoSeoЗворотний дзвінок.

Для встановлення модуля “NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки"Для OpenCart необхідно:

  1. Встановити файли модуля на сайт будь-яким зручним способом. Рекомендуємо копіювати файли модуля в кореневий каталог сайту за допомогою ftp, а не менеджера установки в адміністративній зоні сайту.
  2. Перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ “Модулі / Розширення”->”Модулі / Розширення”,вибираємо тип розширення “Панель управління”:  
  1. У списку модулів вибрати”NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки" і натиснути кнопку “Активувати”:  

На цьому установка модуля завершена і можна переходити до редагування налаштувань модуля.

2. Налаштування модуля“NeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки"

Для редагування налаштувань модуля необхідно перейти в адміністративну панель сайту і вибрати розділ “Модулі / Розширення”->”Модулі / Розширення”.У списку модулів для OpenCart вибратиNeoSeo Панель управління магазином, віджет "Зворотні дзвінки" і натиснути на кнопку “Редагувати”:  

Після цього на екрані з'явиться вікно редагування налаштувань модуля.

2.1.Налаштування основних параметрів модуля

Вкладка “Параметри”призначена для настройки наступних параметрів:

Статус - Включення / відключення модуля. Для того, щоб модуль виводився на Панелі управління адміністративної зони, необхідно в полі “Статус” вибрати значення “Включено”.  

Ширина віджета. Налаштування ширини відображення віджета на Панелі управління адміністративної зони.  

Порядок виведення.Налаштування порядку сортування (порядок виведення віджету) на Панелі управління адміністративної зони.  

2.2. Налаштування параметрів віджета

Вкладка “Налаштування віджета” призначена для налаштувань наступних параметрів:

Тема блоку. У цьому полі вказується назва, яке отримає модуль на Панелі управління адміністративної зони.  

Результат:  

Виводити номер заявки. Опція, яка відповідає за відображення номера заявки.

Виводити покупця.Опція, яка відповідає за відображення інформації про покупця в стовпці Покупець.

Виводити пошту покупця. Опція, яка відповідає за відображення пошти покупця в стовпці Покупець.

Виводити номер телефону покупця. Опція, яка відповідає за відображення номера телефону покупця в стовпці Покупець.

  

Виводити статус звернення.Опція, яка відповідає за відображення статусу звернення.   

Виводити дату створення заявки. Опція, яка відповідає за відображення дати створення заявки.  

Виводити коментар менеджера. Опція, яка відповідає за відображення поля для введення коментаря менеджера.   

Виводити менеджера. Опція, яка відповідає за відображення поля для введення імені менеджера або іншої інформації.  

Виводити повідомлення заявки. Опція, яка відповідає за відображення повідомлення заявки від Покупця.  

Кількість виведених записів. Опція, яка відповідає за відображення кількості виведених записів.  

3. Опис роботи з віджетом на Панелі управління адміністративної зони

Модуль виводиться на Панель управління у вигляді невеликого віджету і має наступні індикатори та кнопки:

1 — Кількість необроблених (нових) заявок зворотних дзвінків. При натисканні на кількість зворотних дзвінків буде проведений перехід на сторінку управління зворотний дзвінок.

2 —Налаштування. При натисканні на цю кнопку буде проведений перехід на сторінку налаштувань модуля.

3 — Докладніше. При натисканні на кнопку докладніше відкриється спливаюче вікно з докладною інформацією про зворотне дзвінку.  

У спливаючому вікні відображається список нових (необроблених) заявок зворотного дзвінка. Віджет надає можливість зміна статусу дзвінка без перезавантаження сторінки. Біля кожного модуля є кнопка швидкого переходу на форму редагування зворотного звонка.Віджет дозволяє вводити коментар менеджера для кожної заявки без перезавантаження сторінки, а також вводити ім'я менеджера, який обробив заявку.