Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Що таке "інформаційна, інформаційно-технічна та програмно-технічна підтримка"

Давайте розберемося у кожному з цих понять, щоб при необхідності замовити саме те, що потрібно.

Отже, першою є інформаційна підтримка, вона надається в двох форматах: 

  1. Безкоштовна інформаційна підтримка, коли відповідь на будь-яке ваше питання інформаційно-довідкового характеру надається в порядку загальної черги, зазвичайпротягом 1-го робочого дня.
  2. Платна інформаційна підтримка, коли відповідь на будь-яке ваше питання інформаційно-довідкового характеру надається відразу (після підтвердження отримання оплати), тобто без черги. Це відповіді на всі ті питання, які є в інструкціях до наших модулів або {SEO-Магазину}, але вам, як зайнятому своїм бізнесом Клієнту ніколи їх перечитувати, щоб знайти відповідь. Ви готові заплатити тут і зараз, щоб наш фахівець все популярно пояснив простою мовою вже і без черги.

Які питання належать до інформаційної підтримки?

-Це питання, що стосуються наших модулів і роботи {SEO-Магазину} вцілому. Наприклад: а де відображуються замовлення покупців? а як налаштувати виведення посадочних сторінок в мега-меню? а чи можна вивести 4 телефони в шапці, щоб нічого не викривлялося? а чи можна зробити 2 стовпчики в футері? а як, наприклад, створити посадкову сторінку з використанням 2-х значень фільтра? і т.д. Тобто це відповіді на всі ті питання, які є в інструкціях до модулів або {SEO-Магазину}, але вам ніколи їх шукати.

Вартість послуги платної інформаційної підтримки:

  1. Відповідь надається письмово зі скріншотами з інструкцій - 100 грн./15 хв. або повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше.
  2. Відповідь надається голосом по Skype + TeamViewer (керуючи мишкою вашого комп'ютера) - 200 грн./15 хв. або повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидшее.
  Інформаційна підтримка
Безкоштовна Платна (письмово) Платна (Skype + TeamViewer)
Які питання вирішуються? Питання інформаційно-довідкового характеру
Форма надання послуги На email, письмово На email, письмово з скріншот Голосом в режимі онлайн
Порядок надання, терміни У порядку загальної черги, як правило, протягом 1-го робочого дня Без черги Без черги
Вартість  0 100 грн. / 250 руб. за 15 хв. або вирішення питання, що станеться швидше 200 грн. / 500 руб. за 15 хв. або вирішення питання, що станеться швидше
Як замовити? Написати на support@neoseo.com.ua Написати на support@neoseo.com.ua Написати на info@neoseo.com.ua, в чат на нашому сайті, або в Skype: Technical Support, NeoSeo

Другий вид - інформаційно-технічна підтримка.

Вона також може надаватися безкоштовно тоді, коли відповідь на інформаційно-технічне питання не вимагає додаткового аналізу проблеми фахівцем. Головна відмінність інформаційної від інформаційно-технічної підтримки полягає в тому, що для надання відповідей необхідно залучати програміста. Існує 3 види інформаційно-технічної підтримки:

Існує 3 види інформаційно-технічної підтримки.

  1. Безкоштовна інформаційно-технічна підтримка. Відповідь на будь-яке питання інформаційно-технічного характеру надається письмово через систему обліку завдань або систему обліку звернень по імейл або Skype в порядку загальної черги, зазвичай протягом 1-го робочого дня. Це відповіді на питання, які не потребують додаткового вивчення завдання програмістами, дизайнерами і ін. фахівцями. Тільки готові відповіді на вже відомі питання.
  2. Платна інформаційно-технічна підтримка, пов'язана з установкою наших модулів на сайті Клієнта надається за спеціальним тарифом - 150 грн./369 руб. за 15 хв. або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше. Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера, щоб було швидше).
  3. Платна інформаційно-технічна підтримка, НЕ пов'язана з установкою наших модулів. Сюди відносяться загальні питання на тему OpenCart, розробки Інтернет-магазинів по складним Технічним завданням, складання технічного завдання разом з Клієнтом і будь-яка інша експрес-допомога програміста NeoSeo по будь-яких питаннях інформаційно-технічного характеру (не плутати з програмно-технічною підтримкою, де власне наші спеціалісти займаються програмуванням). Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера). Вартість послуги - 300 грн./750 руб. за 15 хв. або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що відбудеться швидше.

Щоб скористатися безкоштовною інформаційною або інформаційно-технічною підтримкою напишіть на support@neoseo.com.ua. Або просто створіть відповідну задачу, якщо ваш проект вже заведений в нашу програму обліку завдань.

  Інформаційно-технічна підтримка
Безкоштовна Платна за спеціальним тарифом (Skype + TeamViewer) Платна по всіх інших питаннях (Skype + TeamViewer)
Які питання вирішуються? Питання, які не потребують додаткового вивчення. Пов'язані з встановленням модулів від веб-студії NeoSeo Складання ТЗ, консультації з питань роботи ІМ на OpenCart
Форма надання послуги На email, письмово Голосом у режимі онлайн Голосом у режимі онлайн
Порядок надання, терміни У порядку загальної черги, як правило, протягом 1-го робочого дня Без черги  Без черги 
Вартість  0 150грн. / 369 руб. за 15 хв. або вирішення питання, що станеться швидше 300 грн. / 750 руб. за 15 хв. або вирішення питання, що станеться швидше
Як замовити? Написати на support@neoseo.com.ua Написати на info@neoseo.com.ua, у чат на нашому сайті або в Skype: Technical Support, NeoSeo Написати на info@neoseo.com.ua, у чат на нашому сайті або в Skype: Technical Support, NeoSeo

Третій вид - програмно-технічна підтримка.

В рамках цього виду підтримки і надаються послуги програмування, верстки, створення дизайну Інтернет-магазину і т.д., повний список послуг представлений тут: https://neoseo.com.ua/uk/uslugi-neoseo.

Всі послуги поділяються на типові та нетипові.

Послуги в рамках програмно-технічної підтримки надаються в двох варіантах:

  1. Планові завдання - ставляться в план спеціалістам після підтвердження оплати, приступаємо до виконання протягом 10 робочих днів
  2. Термінові завдання - в той же день або на наступний, але за подвійним тарифом.

Більш детально про те, як ми працюємо в розрізі «типових» та «нетипових» задач: розписано тут: https://neoseo.com.ua/vse-chto-nujno-znat-klienty.

  Програмно-технічна підтримка
Платна Платна термінова
Які питання вирішуються? Типові і нетипові завдання: доробки функціоналу, установка модулів, усунення багів, питання пов'язані з серверами, хостингом і т.д. Доробки функціоналу, установка модулів, питання пов'язані з серверами, хостингом і т.д.
Форма надання послуги Безпосередньо програмування Безпосередньо програмування
Порядок надання, терміни Завдання ставиться в план в термін до 10 робочих днів Без черги
Вартість 600 грн. / 1475 руб. за 1 годину роботи програміста 1200 грн./2950 руб. за 1 годину роботи програміста
Як замовити? Написати на info@neoseo.com.ua, в чат на нашому сайті або в Skype: Technical Support, NeoSeo Написати на info@neoseo.com.ua, в чат на нашому сайті або в Skype: Technical Support, NeoSeo

Як надається інформаційна підтримка? Як вирішити своє питання максимально оперативно?

Щоб максимально глибоко прояснити всі питання щодо роботи інформаційно-технічної підтримки, давайте спробуємо розібратися:

1. Як влаштована робота відділу інформаційної підтримки?

2. Чому відповіді надаються всім в порядку загальної черги?

3. Чому буває так, що рішення вашого питання затягується на кілька днів?

Інформаційна підтримка надається за допомогою спеціальної "тікетингової" системи, яка працює в такий спосіб:

1. Ви пишете питання і отримуєте авто-відповідь про те, що ми його отримали, воно стає останнім у чергу очікування:

2. Коли приходить черга до вашого звернення (в середньому, на 07.05.2019 це 1 робоча доба) ми аналізуємо, чи достатньо інформації для того, щоб надати вам повноцінну відповідь.

І уявіть собі, якщо ви написали запит, але не уточнили, а після якої дії виникла помилка, не надали доступи і т.д. - ми починаємо збирати потрібну інформацію по крихтах, перепитуючи про всі нюанси цієї ситуації, а ви (тобто ваш запит), кожен раз потрапляє знову у кінець черги (як новий).

Тому, щоб інформаційна підтримка надавалася вам максимально оперативно, будь ласка, переконайтеся у тому, що звертаючись в нашу службу підтримки ви надали повну інформацію про помилку (всі пункти обов'язкові):

1. Розгорнуте опис проблеми / питання. Тобто просто написати "ваш модуль не працює" буде не достатньо, так як ми будемо ставити уточнюючі питання, а ваш запит знову потрапляти в кінець черги.

2. Яка версія модуля використовується на даний момент?

3. Прикріпіть зображення, що демонструють саму проблему, в чому вона проявляється?

4. За яких дій або після яких дій сталася помилка / перестав працювати модуль? Які роботи по сайту або на сервері велися «до», або "паралельно"?

5. Які повідомлення під час проблеми / помилки ви отримали?

6. Що пишеться в логах сервера? Прикріпіть скріни логів сервера (не плутати з логами магазину). Якщо не знаєте, де подивитися помилку, можете звернутися у ТП хостингу.

7. Вкажіть номер телефону, логін Skype і код TeamViewer, скажіть як до вас можна звертатися?

Звертаючись з проханням розібратися в проблемі роботи модуля, обов'язково надайте:

1. Адміністративні доступи до панелі управління сайтом, по можливості з правами адміністратора (найчастіше обмежені права не дозволяють повноцінно протестувати проблему), приклад:

http://demosite.com/admin

login: admin

password: admin

 

2. Доступ FTP (Ім'я сервера (хост); логін, пароль)

Ім'я сервера (host): 127.0.0.1

port: 21

login: user

password: pass

 

3. Доступ до бази даних (він же phpmyadmin).

http://demosite.com/phpmyadmin

login: mysql

password: mysql

_________________________________________________________________________

Якщо ваш випадок підпадає під безкоштовну підтримку, ви отримаєте від нас відповідь, зазвичай, протягом доби в робочий час. Якщо ж у вашому випадку необхідно буде шукати проблему і розбиратися "а чому модуль не працює саме в вашому випадку?" , - ми попросимо оплатити час роботи наших фахівців за спеціальним, економним тарифом.

Також, рекомендуємо подивитися розділ Найчастіші запитання, на нашому сайті. Можливо, відповідь на ваше запитання вже існує.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]