Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Що таке "інформаційна, інформаційно-технічна та програмно-технічна підтримка"

Веб-студія NeoSeo пропонує 3 види підтримки Клієнтів:

  1. Інформаційна
  2. Інформаційно-технічна
  3. Програмно-технічна підтримка.

 

Давайте розберемося в кожному з цих понять, щоб при необхідності замовити саме те, що потрібно.

Отже, першою є інформаційна підтримка, вона надається в двох форматах: 

  1. Безкоштовна інформаційна підтримка, коли відповідь на будь-яке ваше питання інформаційно-довідкового характеру надається в порядку загальної черги, зазвичайпротягом 1-го робочого дня.
  2. Платна інформаційна підтримка, коли відповідь на будь-яке ваше питання інформаційно-довідкового характеру надається відразу (після підтвердження отримання оплати), тобто без черги. Це відповіді на всі ті питання, які є в інструкціях до наших модулів або {SEO-Магазину}, але вам, як зайнятому своїм бізнесом Клієнту ніколи їх перечитувати, щоб знайти відповідь. Ви готові заплатити тут і зараз, щоб наш фахівець все популярно пояснив простою мовою вже і без черги.

Які питання належать до інформаційної підтримки?

-Це питання, що стосуються наших модулів і роботи {SEO-Магазину} вцілому. Наприклад: а де відображуються замовлення покупців? а як налаштувати виведення посадочних сторінок в мега-меню? а чи можна вивести 4 телефони в шапці, щоб нічого не викривлялося? а чи можна зробити 2 стовпчики в футері? а як, наприклад, створити посадкову сторінку з використанням 2-х значень фільтра? і т.д. Тобто це відповіді на всі ті питання, які є в інструкціях до модулів або {SEO-Магазину}, але вам ніколи їх шукати.

Вартість послуги платної інформаційної підтримки:

  1. Відповідь надається письмово зі скріншотами з інструкцій - 100 грн./15 хв. або повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше./li>
  2. Відповідь надається голосом по Skype + TeamViewer (керуючи мишкою вашого комп'ютера) - 200 грн./15 хв. або повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидшее.
  Информационная поддержка
БесплатнаяПлатная (письменно)Платная (Skype + TeamViewer)
Какие вопросы решаются?Вопросы информационно-справочного характера
Форма предоставления услугиНа email, письменноНа email, письменно со скриншотамиГолосом в режиме онлайн
Порядок предоставления, срокиВ порядке общей очереди, обычно в течение 1-го рабочего дняБез очередиБез очереди
Стоимость0100 грн./250 руб. за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее200 грн./500 руб. за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее
Как заказать?Написать на support@neoseo.com.uaНаписать на support@neoseo.com.uaНаписать на info@neoseo.com.ua, в чат на нашем сайте, или в Skype: Technical Support, NeoSeo

Другий вид - інформаційно-технічна підтримка.

Вона не надається безкоштовно, а головна відмінність інформаційної від інформаційно-технічної підтримки полягає в тому, що для надання відповідей необхідно залучати програміста.

Існує 3 види інформаційно-технічної підтримки.

  1. Безкоштовна інформаційно-технічна підтримка. Відповідь на будь-яке питання інформаційно-технічного характеру надається письмово через систему обліку завдань або систему обліку звернень по імейл або Skype в порядку загальної черги, зазвичай протягом 1-го робочого дня. Це відповіді на питання, які не потребують додаткового вивчення завдання програмістами, дизайнерами і ін. Фахівцями. Тільки готові відповіді на вже відомі питання.
  2. Платна інформаційно-технічна підтримка, пов'язана з установкою наших модулів на сайті Клієнта надається за спеціальним тарифом - 150 грн./369 руб. за 15 хв. або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що станеться швидше. Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера, щоб було швидше).
  3. Платна інформаційно-технічна підтримка, НЕ пов'язана з установкою наших модулів. Сюди відносяться загальні питання на тему OpenCart, розробки Інтернет-магазинів по складним Технічним завданням, складання технічного завдання разом з Клієнтом і будь-яка інша експрес-допомога програміста NeoSeo по будь-яких питань інформаційно-технічного характеру (не плутати з програмно-технічною підтримкою, де власне наші спеціалісти займаються програмуванням). Послуга надається голосом по Skype + TeamViewer (при необхідності керуючи мишкою вашого комп'ютера). Вартість послуги - 300 грн./750 руб. за 15 хв. або за повну відповідь на питання, в залежності від того, що відбудеться швидше.
  Информационно-техническая поддержка
БесплатнаяПлатная по специальному тарифу (Skype + TeamViewer)Платная по всем остальным вопросам (Skype + TeamViewer)
Какие вопросы решаются?Вопросы, не требующие дополнительного изучения. Связанные с установкой модулей от веб-студии NeoSeoСоставление ТЗ, консультации по вопросам работы ИМ на OpenCart
Форма предоставления услугиНа email, письменноГолосом в режиме онлайнГолосом в режиме онлайн
Порядок предоставления, срокиВ порядке общей очереди, обычно в течение 1-го рабочего дняБез очередиБез очереди
Стоимость0150 грн./369 руб. за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее300 грн./750 руб. за 15 мин. или решение вопроса, что произойдёт быстрее
Как заказать?Написать на support@neoseo.com.uaНаписать на info@neoseo.com.ua, в чат на нашем сайте, или в Skype: Technical Support, NeoSeoНаписать на info@neoseo.com.ua, в чат на нашем сайте, или в Skype: Technical Support, NeoSeo

Третій вид - програмно-технічна підтримка.

В рамках цього виду підтримки і надаються послуги програмування, верстки, створення дизайну Інтернет-магазину і т.д., повний список послуг представлений тут: https://neoseo.com.ua/uslugi-neoseo.

Всі послуги поділяються на типові та нетипові.

Послуги в рамках програмно-технічної підтримки надаються в двох варіантах:

  1. Планові завдання - ставляться в план спеціалістам після підтвердження оплати, приступаємо до виконання протягом 10 робочих днів
  2. Термінові завдання - в той же день або на наступний, але за подвійним тарифом.

Більш детально про те, як ми працюємо в розрізі «типових» та «нетипових» задач: розписано тут: https://neoseo.com.ua/vse-chto-nujno-znat-klienty.

  Программно-техническая поддержка
ПлатнаяПлатная срочная
Какие вопросы решаются?Типичные и нетипичные задачи: доработки функционала, установка модулей, устранение багов, вопросы связанные с серверами, хостингом и т.д.Доработки функционала, установка модулей, вопросы связанные с серверами, хостингом и т.д.
Форма предоставления услугиНепосредственно программированиеНепосредственно программирование
Порядок предоставления, срокизадача ставится в план в срок до 10 рабочих днейБез очереди
Стоимость600 грн./1475 руб. за 1 час работы программиста1200 грн./2950 руб. за 1 час работы программиста
Как заказать?Написать на info@neoseo.com.ua, в чат на нашем сайте, или в Skype: Technical Support, NeoSeoНаписать на info@neoseo.com.ua, в чат на нашем сайте, или в Skype: Technical Support, NeoSeo

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]