Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині

Ви бажаєте, щоб Ваш Інтернет-магазин забезпечував успішні онлайн-продажі? Без сумніву, одним із головних етапів у створенні прибуткового онлайн-бізнесу є вибір продукції для продажу.

Продавати в мережі можна майже все, але не завжди, погодьтеся, це буде приносити прибуток. У цій статті ми розповімо Вам, на що варто звернути увагу під час вибору товару, а також, які критерії взяти до уваги. Вибір товару потрібно здійснювати обдумано, враховуючи, як Ваші вихідні можливості, так і перспективи просування веб-ресурсу надалі.

Проаналізуйте сегмент ринку товарів Інтернет-магазину

Аналіз сегмента ринку товарів Інтернет-магазину

Щоб вибрати потенційний товар для реалізації, потрібно проаналізувати обсяг конкретного ринкового сегменту. Тож перш, ніж визначитися з вибором продукту реалізації, дайте собі відповіді на декілька питань:

  • Наскільки товар популярний серед користувачів?
  • Які умови його зберігання?
  • Хто буде купувати цей товар?
  • Чи є такий продукт в інших Інтернет-магазинах?
  • Який попит на цей товар можна очікувати?

Якщо добре продумати всі деталі та вміло застосувати інструменти Інтернет-маркетингу, то можна досягти формування стійкої цільової аудиторії, а також стабільного доходу від постійних продаж.

Оцініть рівень конкуренції й динаміку попиту

Великий попит на товар – це чудово, та чи принесе такий бізнес Вам пристойний дохід – питання складне. Адже на великий попит припадає, відповідно, і більше ринкових пропозицій, а це значить, що у Вас буде багато конкурентів. Проте, водночас, вкладати гроші в сегмент, який зовсім не популярний, теж не потрібно. Такий Інтернет-магазин розвивати зовсім не рентабельно. Потрібно шукати оптимальний варіант, де зараз попит не такий великий, але простежується тенденція до його стрімкого зростання.

Оцінка конкуренції і динаміки попиту Інтернет-магазину

Проаналізувати динаміку попиту можна за допомогою сервісу Google Trends. З ним буде легше зрозуміти рентабельність товару: чи буде це короткочасний тренд чи це тенденція, яка набирає обертів і в недалекому майбутньому може сформувати нову нішу на ринку.

Націнка на товар

Прибуток від продажів того чи іншого товару потрібно прорахувати заздалегідь. Для цього потрібно від ціни товару в Інтернет-магазині відняти ціну на цей же товар у постачальника. Різниця й складатиме допустиму націнку. Але врахуйте, що з суми потрібно ще й відняти оплату:

  • на витрати з обслуговування покупців;
  • реклами щодо залучення покупців;
  • на офіційні збори, податки тощо.

Націнка на продукт

Товар, на який спочатку ставили націнку 300%, в результаті може принести всього лише 30-40% прибутку. Також ніхто не застрахований від демпінгу з боку новачків чи великих Інтернет-магазинів, які можуть собі дозволити реалізовувати товар з мінімальною націнкою. У більшості випадків, вигідніше продати один товар з хорошою націнкою, ніж багато товарів із мінімальною.

Доступність постачальників

Для того, щоб продати щось, потрібно спочатку це купити чи виготовити самостійно. Тому наявність хорошої бази постачальників – це головний плюс в роботі Інтернет-магазину. Питання постачання товару надзвичайно важливе для якісного ведення справ і для доступності обробки замовлень. Від цього безпосередньо залежить успіх Вашого бізнес-проекту.

Постачальники для Інтернет-магазину

При виборі постачальника зверніть увагу на знижку, яку він Вам надає. Для хорошого результату краще співпрацювати з декількома гуртовими постачальниками, у яких Ви зможете придбати один і той же товар на схожих умовах. Адже працювати тільки з одним постачальником – великий ризик, він може раптово припинити свою діяльність або ж підвищити ставку.

Стартовий капітал

Для вдалого стартапу у Вас повинна бути певна сума грошей. Їх має вистачити на закупівлю товару, а також на рекламу. Адже якщо не вкласти гроші в розкрутку Інтернет-магазину, то не варто сподіватися, що його буде хтось відвідувати, крім Вас і найнятих Вами продавців-консультантів. Веб-студія NeoSeo допоможе Вам із просуванням Інтернет-магазину до ТОПових позицій пошукової видачі та із залученням потенційних покупців.

Стартовий капітал для Інтернет-магазину

Габарити продукції та умови зберігання

Займаючись торгівлею, потрібно задуматися над питанням зберігання товару, адже цей момент теж надзвичайно важливий, і його не можна випускати з уваги. Якщо Ви продаєте товари великого розміру, то, безсумнівно, потрібно орендувати склад. У випадку, якщо ж товар невеликого обсягу, наприклад, чохли для телефонів чи біжутерія, то для початку цілком вистачить і кілька метрів площі на власному балконі.

Якщо Ви продаєте, наприклад, харчові продукти, то завжди повинні дотримуватися вказаних на них температурних режимів, а також піклуватися про правильні умови постачання товару. Адже якщо клієнт отримає зіпсований товар, то претензії він пред'явить саме Інтернет-магазинові.

Проблема умов зберігання товару знімається, якщо Ви працюєте за системою дропшипінгу.

Сезонність попиту

Ця властивість є притаманною великій кількості товарів, адже до сезонності купівлі тих чи інших речей схильні практично всі люди. Однак потрібно враховувати той факт, що сезон закінчиться, а товар так і буде лежати на полицях.

Найкраще реалізовувати такий товар, який буде актуальний, незалежно від сезону. Саме він приноситиме Вам постійний прибуток через діяльність Інтернет-магазину. Не забувайте, що витрати на підтримку й розвиток Інтернет-магазину носять, як правило, регулярний, а не сезонний характер.

Сезонність попиту товарів Інтернет-магазину

Період актуальності купівлі товару

Це, мабуть, найважливіший момент, який може привести як до великого прибутку, так і до значних втрат. Наприклад, ціна телефону залежить від модельного ряду. Впливає на ціну і питання: коли вийде наступна модель телефону? В такому випадку попередня модель пристрою втрачає свою актуальність, і ціна на нього різко падає. При такому підході Інтернет-магазин працює в збитки. До слова, та ж сама біжутерія і через рік, і через два не втрачає в ціні, а, навпаки, навіть дорожчає.

Допомогти в такому випадку початківцю-стартаперу можуть Інтернет-маркетологи веб-студії NeoSeo. Вони розкрутять Інтернет-магазин, і таким чином вплинуть на кількість активних продаж, а також збільшать трафік.

Середній чек і повторні покупки

І те, й інше відіграє важливу роль у розвитку онлайн-бізнесу. Потрібно не просто залучити клієнта на сайт, але й зробити так, щоб він захотів повернутися. Що стосується повторних покупок, то їх можна стимулювати продуктами повсякденного використання: косметикою, засобами гігієни тощо.

Забезпечення повторних покупок в Інтернет-магазині

Що стосується збільшення середнього чеку, тут важливо використовувати маркетингову стратегію: наприклад, додаткова комплектація. Дуже добре працює email-розсилка на основі бази зареєстрованих клієнтів. Для вирішення цього завдання Вам варто звернутися до команди фахівців з NeoSeo – і вже незабаром Ви вийдете на зовсім інший рівень онлайн-продаж.

Ймовірність розширення

Про це потрібно подумати ще на початкових етапах ведення онлайн-бізнесу. Ви повинні відповісти на наступні питання:

  • Як швидко Ви зможете збільшити обсяг постачання товару, якщо на нього збільшитися попит?
  • Наскільки оперативно Ви зможете збільшити кількість працівників, якщо це буде потрібно?
  • Чи Ви зможете конкурувати з іншими Інтернет-магазинами, які реалізовують схожий товар?
  • Чи існує можливість виходу на інший ринок?

Потрібно зважити всі плюси й мінуси для того, щоб активно розвивати свій Інтернет-бізнес.

Зростання Інтернет-магазину

Простота порівняння

Чим легше потенційному покупцеві порівняти Ваш товар з товаром у інших реалізаторів, тим більшим є ризик зменшити прибуток. В епоху швидкісного Інтернету це дуже просто.

Візьмемо, наприклад, мобільний телефон: зараз існує багато прайс-агрегаторів, які за кілька секунд аналізу запропонують Вам результати з найдешевшими пропозиціями. Таке балансування між прибутком і збитком нівелює всякі можливості для розвитку.

Розуміння характеристик товару

Подумайте, в чому Ви найкраще розбираєтесь. Можливо, це і є те, чим варто займатися. Адже продавати товар, про який Ви все знаєте, може бути дуже приємно та прибутково. Експертна думка завжди є надзвичайно цінною.

За схожим принципом шукайте співпрацівників. Набагато краще найняти одного високооплачуваного експерта, ніж кілька студентів, які готові працювати за невеликі гроші, проте небагато зможуть сказати про детальні характеристики товарів Вашого Інтернет-магазину.

Унікальна пропозиція

Унікальність Інтернет-магазину

Для того, щоб стати успішним, потрібно сформувати свою чітку стратегію ведення бізнесу. Нікому не потрібен ще один Інтернет-магазин техніки. Навіть якщо покупець зайде на Ваш сайт, то, швидше, він повернеться до сайту уже «розкрученого» бренду. Щоб здобути свого клієнта, потрібно весь час чимось дивувати та заохочувати користувачів. Тож запропонуйте:

  • безкоштовну доставку;
  • додаткове гарантійне обслуговування;
  • безкоштовні аксесуари та ін.

Для того, щоб стати успішним, потрібно завжди грамотно підносити Вашу пропозицію. У цій статті ми розповіли Вам, на що варто звернути увагу, щоб уникнути помилок при виборі товарів. Команда NeoSeo бажає процвітання Вашому Інтернет-бізнесові!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.