Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину

Замовляючи послугу створення індивідуального дизайну для Інтернет-магазину, досить часто Замовник і Виконавець виявляються в конфліктній ситуації через банальну відсутність правильного розуміння майбутніх процесів в єдиному напрямку.

Індивідуальний дизайн інтернет-магазину

У цьому немає нічого дивного, адже Замовник не кожен місяць звертається до когось за такою послугою, і, не володіючи професійними знаннями, найчастіше бачить завдання лише поверхово. Це стосується абсолютно всіх галузей, і не тільки IT. Тож ми ставимося до цього лояльно.

Для того, щоб у нас із Вами було повне взаєморозуміння, наполегливо просимо прочитати цю статтю перед оформленням замовлення.

Як відбувається робота щодо створення дизайну кожної сторінки Інтернет-магазину

Весь процес створення індивідуального дизайну поділяється на три етапи, і зі сторони веб-студії здійснюється трьома фахівцями:

  1. Спочатку дизайнер промальовує і створює макет сторінки.
  2. Потім верстальник втілює проект безпосередньо на сайті.
  3. Після цього до справи береться тестувальник.

До слова, тестувальник перевіряє роботу попереднього фахівця, аналізуючи верстку на предмет точної відповідності до макету, який затвердив Клієнт. Тільки в тому випадку, коли все виконано на 100% щодо затвердженого макета (зображення), готову сторінку надсилають на перевірку Клієнтові, яка ще перебуває на тестовому сайті.

Здається, все просто, то де ж відбуваються неузгодження?

Розробка індивідуального дизайну інтернет-магазину

Неузгодження №1: різні смаки дизайнера і Клієнта.

При тому, досить часто можна відзначити не завжди професійну думку Клієнта щодо якості дизайну макета. Дуже часто, після передачі макету, ми чуємо зі сторони Клієнта наступне: «Мені не подобається цей колір, зробімо його трохи світлішим», «Нумо поекспериментуємо зі шрифтами?», «А можна цей блок із меню перенести вправо?» тощо. Ну, здавалося б, що тут такого, Клієнт просто хоче отримати на виході те, що буде йому подобається. Але, проблема в тім, що дуже часто дизайнер не хоче сперечатися, а мовчки вносить побажання в картинку макета, але чомусь уже зверстаний проект раптом Клієнтові перестає подобається… Клієнт обурюється і зауважує: «А чому ж Ви мене не поправили, потрібно ж було сказати... ». Адже він і сам розуміє, що за роботу оплачено, а результат вийшов – «не надто».

Відтак, ми одразу попереджаємо і на самому початку домовляємося з кожним Клієнтом: враховувати професійні рекомендації командної роботи веб-студії. Відповідно, професійні веб-дизайнери та програмісти з багаторічним досвідом мають набагато більше знань і компетенцій, аніж Клієнт, який замовляє послугу індивідуального дизайну.

Найбільш прийнятний варіант: коли команда веб-студії своїми стараннями створює кінцевий продукт для Клієнта за заздалегідь затвердженим планом – у цьому випадку все відбувається досить оперативно, якісно і за фіксовану вартість. Якщо ж Клієнт постійно вносить свої побажання і корективи, процес зазвичай затягується, а на виході виходить «незрозуміло що», та й оплата відбувається за фактично витрачені години.

Створення дизайну: 2 моделі співпраці, обирайте прийнятну!

Моделі співпраці при створенні дизайну

Варіант 1. Якщо Ви, як Клієнт, довіряєте професійній думці й смакові нашого дизайнера, – все буде зроблено швидко, на високому рівні та з фіксованою вартістю. Звісно, дизайнер працює, беручи до уваги всі Ваші побажання.

Варіант 2. Якщо Вам видається, що Ви знаєте у цій справі більше, ніж наш професійний дизайнер, то він зробить все те, що Ви хочете. Така модель співпраці теж може бути виправданою: Ви можете хоча б 10 разів все перепробувати і змінити, щоб вибрати саме те, що Вас влаштовує. Звичайно ж, така робота буде оплачуватися Вами за час, фактично витрачений нашим веб-дизайнером. Робота триватиме стільки, скільки Ви вважатимете за потрібне, до повного Вашого задоволення і остаточного затвердження фінального макета.

У будь-якому випадку, перш, ніж приступати до роботи, наші фахівці ретельно вивчають Ваші вимоги, які, в ідеалі, повинні бути викладені у формі чіткого технічного завдання (ТЗ). Іноді це завдання наші менеджери і дизайнер вирішують самі, беручи за основу інформацію із заповненої Клієнтом анкети. Всі необхідні нюанси уточнюються в ході спілкування із Клієнтом у нашій програмі обліку завдань або ж у телефонному режимі.

Ознайомившись із вимогами Замовника, дизайнер називає оцінку вартості й орієнтовний термін виконання своєї частини роботи. Після оплати він береться до роботи.

Неузгодження №2. Поєднання дизайнерської та функціональної частин.

Поєднання дизайну і функціоналу

А макет із програмістом узгодили? Виправлення – це нормально, але функціонал повинен бути!

Наведемо типовий приклад. Припустимо, затверджений макет поступив до верстальника після стадій узгодження з:

  • дизайнером;
  • менеджером проекту;
  • відповідальним програмістом проекту.

Аж раптом Замовникові приходить ідея про те, що непогано було б розмістити на картці товару кнопку з посиланням та текстом: «Знайшли дешевше?». Здавалося б, у чому проблема? Звісно, проблем немає – просто дизайнер, не підозрюючи про те, що і як передбачено функціоналом, малює таке посилання, а верстальник виконує свою частину завдання ... Але потім у Клієнта виникають претензії, він обурений тим, що при натисканні на посилання нічого не відбувається. Адже після кліка на іконку, звісно, повинно б з'являтися певне вікно, що «випливає»!

Насправді ж, про жодне вікно, котре «випливає», ні в договорі мова не йшла, ні менеджер проекту не має права пролонговувати виконання обговорених раніше завдань. Оскільки в такому випадку, щоб здати проект вчасно, доведеться «зміщувати» інший проект і забирати програміста з інших завдань, що, звісно, неприпустимо. Тобто, спочатку Замовник «недостатньо зрозуміло» поставив завдання, і йому здається: «Та що тут такого! Зробіть саме так, я ж оплачую!» Але, насправді, всі плани програмістів розписані, й тепер не до кінця зрозуміло, як і де з-поміж фахівців веб-студії знайти вільного програміста, який може встановити необхідне програмне забезпечення?

Тому надзвичайно важливо, щоб Ви, як Клієнти, розуміли, чому всі не зафіксовані у договорі завдання ми виконуємо тільки після завершення роботи над позиціями, які прописані у договорі. Намагайтеся, все ж таки, викладати всі побажання в найдрібніших подробицях при оформленні замовлення ще до початку робіт. Якщо ж на будь-якому етапі створення або реалізації макета у Вас виникають нові ідеї, просто повідомте цю інформацію нам, ми запишемо побажання у план, але врахуйте, що їх втілення потребує додаткового часу, і реалізовувати їх ми будемо тільки після здачі проекту.

Як правильно замовити дизайн Інтернет-магазину

Як замовити дизайн інтернет-магазину

Щоб налагодити максимально ефективний контакт і досягнути ідеального взаєморозуміння, надайте нам наступну інформацію:

  1. Сфера інтересів і вид діяльності компанії. Розкажіть про всі Ваші продукти та послуги, цілі та пріоритети.
  2. Чим Ви відрізняєтеся від конкурентів. Можливо, це оригінальний підхід до організації бізнесу, кодекс корпоративних цінностей чи будь-які інші унікальні особливості.
  3. Завдання сайту. Можливо, це буде не просто Інтернет-магазин, але дещо більше? Наприклад, величезний веб-ресурс, який не тільки продає товари і послуги, а й загалом представляє компанію, та ще й містить чимало корисних інформаційних статей. А може бути, навпаки, Вам потрібен дуже простенький, вузькоспеціалізований онлайн-маркет? Вирішувати, звісно, Вам.
  4. Структура сайту. Тут потрібно вказати, скільки в майбутньому Інтернет-магазині повинно бути розділів та підрозділів. Чи плануєте Ви втілювати SEO-структуру? Якщо Вам важко відповісти на це питання, напишіть нам, і наші менеджери допоможуть його вирішити.
  5. Естетичні переваги. Повідомте, які шрифти, форми, відтінки і фонові текстури Ви хотіли б використовувати. Можливо, є сайти, які Вам подобаються, і Ви хотіли б отримати щось схоже? Надішліть посилання на кілька прикладів. Чим більше, тим краще.
  6. На якій CMS (системі управління контентом) буде функціонувати Ваш магазин? Якщо важко з відповіддю, повідомте нам про це. Справа в тім, що кожна CMS має свої особливості, які нашим фахівцям обов'язково доведеться враховувати в ході роботи. Ми працюємо на основі CMS OpenCart, яка має багато переваг і для користувачів, і для власників сайту.
  7. Якими функціями Ви хотіли б оснастити Ваш сайт? Йдеться про віртуальні кнопки, калькулятори, інформаційні вікна, що «випливають», а також зображення, контекстні меню, списки, які згортаються тощо. Тут викладені всі аспекти взаємодії між веб-ресурсом і користувачем.
  8. Контент. Число сторінок у кожному розділі, формат надання інформації, види вмісту сторінок (відео, картинки, текст, іконки тощо), структура взаємного розташування блоків і окремих графічних одиниць.

Якщо Ви повідомили нам детальні відомості щодо кожного із вищеперелічених пунктів, можете не сумніватися в тому, що дизайн Вашого сайту буде підготовлений максимально якісно і оперативно.

Чому найкраще звертатися за розробкою дизайну для Інтернет-магазину в веб-студію NeoSeo?

Ідеальний результат

Так, неузгодження трапляються, і ми вважаємо своїм обов'язком зробити все необхідне для того, щоб Клієнтові було комфортно співпрацювати з нами. Не варто лякатися будь-яких труднощів чи неможливості пошуку справедливих рішень у конфліктних ситуаціях – це нормальне для нас явище, ми вирішуємо схожі питання кожного дня, оскільки все передбачити неможливо.

Фахівці компанії NeoSeo володіють чималим досвідом роботи на ринку, тому, завжди знайдуть рішення в усіх випадках зіткнення з підводними каменями, щоб гранично пом'якшити їх вплив. Ми завжди працюємо на совість і здаємо замовнику тільки на 100% завершений, якісний продукт, вибудовуючи дружні, довготермінові відносини партнерства.

Звертайтеся, ми допоможемо Вам зі створенням адаптивного, індивідуального, унікального, оптимізованого дизайну для Інтернет-магазину!

Завжди раді допомогти розвиткові Вашого онлайн-бізнесу,

Команда NeoSeo.

Корисна інформація:

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]