Послуга тестування сайту

Ваш сайт працює, але Ви постійно отримуєте скарги від користувачів на труднощі у використанні веб-ресурсу? Можливо, Ви переживаєте етап запуску Інтернет-магазину в продакшн (експлуатація кінцевими користувачами), і хочете перевірити, чи все на сайті працює злагоджено й гармонійно?

Ви можете й не здогадуватися, що Ваш веб-ресурс має велику кількість несправностей, які впливають на його роботу. І, як результат, Ви отримуєте потік невдоволення користувачів, неможливість оформити замовлення чи зробити покупку, тотальну недовіру до Вашого сайту з боку відвідувачів... Щоб цього не відбулося, Вам необхідно замовити послугу професійного тестування сайту від нашої веб-студії!

Функціональне тестування Інтернет-магазину

Навіщо потрібно проводити тестування сайту?

Тестування сайту допомагає виявити всі помилки й несправності в його роботі:

  • Чи злагоджено працює функціонал веб-ресурсу?
  • Чи гармонійно сприймають сайт потенційні користувачі?
  • Наскільки зручно буде Вашим користувачам здійснювати покупки?

В результаті тестування веб-ресурсу Ви отримуєте готовий до активного використання сайт, без помилок і несправностей в роботі, з відмінною читабельністю та сприйняттям текстів, зображень зі сторони користувачів.

Тестування для сайтів, котрі вже діють

У користувачів Вашого сайту виникають проблеми з переглядом і вибором товарів, а також неможливістю оформлення замовлення в Інтернет-магазині?

Правильне тестування сайту магазину

Фахівці нашої веб-студії (тестери) професійно протестують Ваш сайт за спеціально розробленою детальною методикою. Процес тестування допоможе Вам знайти й виокремити чинні помилки («баги») в роботі веб-ресурсу, а також їх кваліфіковано усунути, забезпечивши злагоджену роботу всіх систем сайту..

Тестування для нового сайту під час розробки

Якщо Ви розробляєте новий сайт, перед його запуском необхідно провести апробацію веб-ресурсу професійним фахівцем – тестером.

Тестування Інтернет-магазину під час розробки

По-перше, процес тестування допоможе Вам детально перевірити відповідність функціоналу сайту документації (договору).

По-друге, послуга тестування від веб-студії NeoSeo допоможе Вам виправити знайдені баги ще до запуску сайту в експлуатацію.

По-третє, наші тестери гарантовано проведуть тестування адаптивності Вашого веб-ресурсу – можливості оптимального його відображення на всіх видах мобільних пристроїв (десктоп, планшет, смартфон та ін.).

Крім того, для нових сайтів фахівці веб-студії проводять такі види тестування:

  • функціональне тестування (перевірка функцій сайту);
  • тестування кросбраузерності (як працює сайт на різних Інтернет-браузерах);
  • альфа-тестування за принципом end-to-end сценаріїв (тестування користувацьких сценаріїв поведінки на сайті);
  • регресійне тестування («тестування після тестування»).

Про них ми розповімо більш детально.

Види тестування, що використовують у процесі роботи

Тестери нашої веб-студії комплексно перевіряють діяльність сайту на всіх рівнях, майстерно використовуючи кілька видів тестування.

1. Функціональне тестування

Звісно ж, фахівці починають перевірку веб-ресурсу з тестування його функціоналу. Чи всі функції Вашого сайту працюють належно? Як правило, потрібно враховувати багато чинників: і наявність знижок на товар, і різні статуси при покупці, і певну кількість товарів тощо.

Основні види тестування сайту

Що саме ми перевіряємо:

  • форми реєстрації та авторизації; як працюють форми, в яких користувачі залишають свої дані (написання відгуку, робота зворотного дзвінка тощо);
  • функції пошуку (як він працює і які результати видає);
  • всі етапи покупки товару на сайті;
  • як відбувається оформлення замовлення (різні модифікації);
  • навігацію сайтом;
  • гіперпосилання, які ведуть на інші сторінки;
  • перевірка сайту на наявність неправильних посилань;
  • як працюють лічильники;
  • як можна додати, видалити чи редагувати замовлення товару тощо;
  • відповідність текстового і графічного змісту контенту.

2. Тестування користувацького інтерфейсу (UI testing)

При такому виді тестування наші фахівці перевіряють, наскільки веб-ресурс відповідає вимогам і стандартам графічних інтерфейсів.

Тестування інтерфейсу користувача

В результаті тестування користувацького інтерфейсу Ви гарантовано отримаєте результати таких робіт:

  • тестування сайту з урахуванням різних розширень екрану;
  • перевірка кросбраузерності: як Ваш сайт працює на різних Інтернет-браузерах;
  • перевірка локалізації – точність перекладу (для мультимовного магазину), мультивалютність тощо;
  • контроль адаптивності графічного інтерфейсу (на симуляторах смартфонів, планшетів).

3. Тестування юзабіліті сайту

Це тестування, в результаті якого тестери перевіряють Ваш сайт на практичність і зручність користування.

Головне завдання цього виду тестування – показати:

  • Наскільки Ваш сайт є зрозумілим для користувачів?
  • Чи зручно користуватися Вашим веб-ресурсом?
  • Як саме користувачі сприймають Ваш сайт?
  • Чи зручною є навігація сайтом?
  • Які опції сайту можуть бути зайвими, непотрібними?

4. Тестування end-to-end

Цей вид тестування моделює реальні сценарії поведінки користувача на Вашому сайті. Внаслідок цієї перевірки можна перевірити, як справжній користувач буде використовувати Ваш веб-ресурс.

В результаті еnd-to-end тестування, яке виконують фахівці нашої веб-студії, Ви отримаєте комплексну перевірку сайту, виходячи зі сценаріїв поведінки користувачів на веб-ресурсі. Це допоможе Вам вести контроль над процесом здійснення покупки у Вашому Інтернет-магазині: від початку до кінця.

Наприклад, дане тестування починається із запиту форми авторизації (перший end) і, після низки дій вибору товару й оформлення замовлення, закінчується перевіркою відправлення смс-повідомлення про зміну статусу покупки в адмінпанелі (другий end).

Такий вид тестування буде проводиться тестерами веб-студії NeoSeo як із урахуванням сценаріїв користувача-покупця, так із урахуванням дій користувача-адміністратора.

5. Регресійне тестування

Це «тестування після тестування» – комплексна перевірка Інтернет-магазину в кінці виправлення знайдених багів, щоб переконатися, що все працює, відповідно до очікувань замовника чи користувача.

Регресійне тестування багів Інтернет-магазину

Регресійне тестування допомагає Вам переконатися, що коригування одних помилок на сайті не зумовило виникнення інших багів. Крім того, механізми регресійного тестування перевіряють, чи недавні зміни коду не «зламали» інші, вже перевірені, частини сайту.

Як ми це робимо? Приклад спрощеного тест-плану

Для більш детального ознайомлення пропонуємо Вашій увазі типовий спрощений тест-план робіт веб-ресурсу.

1. Вихідні дані

Тестований сайт – веб-ресурс онлайн-магазину, що дозволяє користувачеві переглянути фото та вибрати потрібний товар, зробити покупку, користуватися зворотним зв'язком тощо.

План тестування Інтернет-магазину

2. Цілі даного тестування

Мета тестування даного сайту полягає в комплексній перевірці веб-ресурсу на предмет безпомилкової роботи, враховуючи:

  • функціональні можливості сайту;
  • перевірку роботи на різних версіях браузерів;
  • типові поведінкові сценарії користувачів на сайті.

Особливу увагу (приблизно 20% часу тестування) заплановано відвести на перевірку нетипових для користувача сценаріїв, які потенційно можуть зумовити наявність помилок у роботі сайту.

В результаті даного тестування замовник отримує в формі звіту наступну інформацію:

  • висновок щодо загального стану, коректності роботи веб-ресурсу, виходячи з його функціональності на різних браузерах;
  • аналіз типових сценаріїв використання сайту;
  • зафіксовані помилки, баги, виявлені в результаті перевірки.

Ефективне тестування сайту

3. Умови для тестування

Завданням даного веб-ресурсу є забезпечення потреб користувачів, що стосуються: переглядів товарів, фотогалерей товарів, можливості вибору й покупки потрібного товару, можливості вибору й покупки акційних товарів тощо.

4. Стратегія тестування

У процесі тестування заплановано провести п'ять етапів:

  1. Складання тест-плану, часткове застосування функціональних тестів.
  2. Детальний прогін функціональних тестів, в результаті якого виявляються і фіксуються помилки, дефекти роботи сайту.
  3. Тестування кросбраузерності, опис знайдених багів.
  4. Перевірка вирішених багів і проведення регресійного тестування.
  5. Тестування дизайну продукту з описом знайдених дефектів.

Стратегія тестування Інтернет-магазину

4.1 Види тестування, застосовані в роботі

4.1.1 Функціональне тестування

Метою даного тестування є виявлення помилок, пов'язаних з функціональною роботою сайту. Тестування допомагає виключити помилки роботи сайту, які виникають в результаті діяльності як типових, так і нетривіальних поведінкових сценаріїв користувачів.

Опис і аналіз процесу:

Пріоритет:

Пошук

  • Розумний пошук сайтом.
  • Пошук за: назвою, категорією, моделлю.
  • Перехід за посиланнями.
  • Сортування результатів пошуку за різними параметрами.
  • Вибір відображення результатів пошуку у вигляді списку, «сітки» чи в «компактному» вигляді.
  • Зміна кількості товарів на кожній сторінці в результатах пошуку.
  • Перегляд усіх сторінок результатів пошуку.

Високий

Товар

  • Відображення інформації про товар у списку товарів.
  • «Швидкий перегляд» товару і його основних характеристик у вікні, котре «випливає»
  • Динамічна друга картинка при наведенні курсору на зображення.
  • Сортування товарів: за ціною, наявністю, виробником, характеристиками.
  • Вид списку товарів «плиткою», «списком» чи в «компактному» вигляді.
  • Робота іконок на товарах з функцією додавання в «закладки» і «порівняння»
  • Відображення списку фотографій і самих фото у списку.
  • Відображення інформації про товар на сторінці товару.
  • Відображення фото товару на сторінці товару.
  • Можливість перегортання фото товару.
  • Перехід за посиланнями.
  • Повернення на головну сторінку.
  • «Шаринг» товару у всіх запропонованих соцмережах.
  • Коректний зум.
  • Створення відгуку про товар.
  • Додавання товару в закладки з повідомленням користувача через вікно, котре «випливає».
  • Додавання товару в порівняння з повідомленням користувача через вікно, котре «випливає».
  • Додавання конкретного товару в кошик.
  • Зміна певної кількості товарів для покупки на сторінці товару.
  • Перегляд товару в іншому кольорі та розмірі.
  • Наявність міток на товарах: «новинки», «хіти продаж», «акції»
  • Активні посилання на попередній, а також наступний товар.
  • Замовлення/покупка товару в 1 клік – замовлення без реєстрації.
  • Слайдер «Переглянуті товари».
  • Слайдер «Інші товари цієї категорії».
  • Слайдер «У цьому ж ціновому діапазоні».
  • Таймер акції в картці товару.
  • Перехід за посиланнями «Методи оплати», «Способи доставки» та «Інформація про гарантії».
  • Вкладки характеристики, опис, відгуки про товари в картці товару.

Високий

Зворотний дзвінок

  • Замовлення при правильному заповненні полів.
  • Замовлення при неправильному заповненні полів.

Високий

Банери

  • Відображення банерів.
  • Перехід на відповідні сторінки.

Високий

Адміністративна панель

  • Управління товарами, категоріями з використанням фільтрів.
  • Можливість роздрукувати товарний чек.
  • Управління e-mail-повідомлень.
  • Можливість налаштувати різні рівні доступів у адміністративній частині Інтернет-магазину (власник, контент-менеджер, менеджер із продажу та ін.).

Високий

Кошик

  • Кошик, що «випливає».
  • Кошик, що «випадає».
  • Відображення всіх обраних товарів у кошику.
  • Відображення кількості товарів.
  • Відображення цін.
  • Відображення суми для оплати.
  • Вибір методу доставки.
  • Вибір способу оплати.
  • Обмеження на мінімальну суму замовлення.
  • Видалення даного товару з кошика.
  • Відображення суми після видалення товару з кошика.
  • Вибір способу доставки товару.
  • Перехід до оплати товару.

Високий

Зворотний зв'язок

  • Робота при правильному заповненні полів.
  • Робота при неправильному заповненні полів.

Середній

Блог

  • Відображення статей у блозі, відповідно до стилів оформлення сайту.
  • Наявність ілюстрацій і посилань на товари зі статті.

Середній

Реєстрація/Авторизація

  • Реєстрація користувача.
  • Авторизація користувача.
  • Вхід через акаунти в соцмережах.
  • Анонімний користувач.
  • Відновлення паролю.

Середній

Особистий кабінет

  • Редагування контактних даних.
  • Зміна адреси доставки.
  • Перегляд історії замовлень.
  • Можливість оформити повторне замовлення із історії.
  • Перегляд і управління списком обраних товарів.
  • Перегляд списку переглянутих товарів.
  • Управління підпискою на новини.
  • Вихід користувача з особистого кабінету.

Середній

4.1.2 Тестування кросбраузерності

Метою даного тестування є перевірка правильності роботи й дизайну веб-ресурсу, виходячи з його відображення на різних браузерах.

Тестування кросбраузерності Інтернет-магазину

Аналізовані браузери:

  • Internet Explorer 8+,
  • Google Chrome,
  • Opera,
  • Firefox.

4.1.3 Тестування дизайну.

Мета: перевірка відповідності дизайну продукту до макетів специфікації.

Опис процесу:

  • Головна сторінка сайту.
  • «Липке» меню.
  • Швидкий перегляд товару.
  • Картка товару.
  • Сторінка кошика.
  • Вікно кошика, що «випадає».
  • Сторінка оформлення замовлення.
  • Сторінка порівняння товарів.
  • Сторінка обраних товарів.
  • Реєстраційна форма.
  • Особистий кабінет.
  • Форма зворотного зв'язку.

Тестування дизайну інтернет-магазину

5. План робіт щодо тестування сайту

Завдання

Обсяг робіт щодо тестування

щодо тестування

Час початку

Час завершення

Складання тест-плану

   

Виконання тестування

   

Аналіз тестування

   

Підведення підсумків

   

 

Таким чином, послуга тестування забезпечить Вашому сайту успішну діяльність: гармонійність і злагодженість всіх функціональних елементів, зручність користування, надійність роботи на всіх етапах – без жодних помилок!

Завжди раді допомогти Вашому онлайн-бізнесу,

команда NeoSeo

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]