Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж

Дієвим маркетинговим інструментом у просуванні Інтернет-магазину та вдалого позиціювання компанії є e-mail розсилка. Як правильно її використовувати для збільшення продаж – розповість наша стаття.

Попри те, що багато хто вважає e-mail застарілим способом комунікації, він досі приносить величезні результати для просування сайтів. За допомогою таких розсилок можна підтримувати зв'язок із клієнтами, отримувати їхні відгуки, влаштовувати акції та робити вигідні пропозиції. Грамотні e-mail розсилки дозволяють зробити клієнтів постійними, сприяючи збільшенню продаж.

Проте, варто наголосити, що результат приносять тільки грамотно продумані розсилки. Якщо проводити їх неправильно, розсилки можуть, навпаки, відлякати клієнтів. Тому потрібно ретельно подумати, перед тим, як відправляти листа своїм клієнтам.

Переваги e-mail розсилки

Головні переваги e-mail розсилки

Виокремимо основні цілі проведення e-mail розсилок:

  • формування бази клієнтів, які готові дізнатися більше про товари компанії;
  • утримання постійних покупців та збільшення їхньої кількості;
  • налагодження регулярних продаж;
  • мотивація покупки певних товарів;
  • підтримання зв'язків.

Є кілька найпоширеніших помилок, які допускають при веденні розсилок. Нерідко листи відправляють без особливої причини, щоб просто привітати з незначними святами або розповісти новини, які не особливо цікаві покупцям.

Не слід відправляти повідомлення, які підтримують зв'язки із клієнтами й не підштовхують їх до покупок, реєстрацій чи інших дій.

Ось кілька кроків для тих, хто починає вести корпоративні розсилки:

  • Вивчення цілей. Це може бути не тільки продаж, але й також підтримка зв'язку з клієнтами.
  • Визначення стилю і характеру листів, що надсилаються. Для цього потрібно знати, хто є основними клієнтами компанії та що їх цікавить.
  • Визначення частоти надсилання листів. Досвід показує, що найкраще розсилати листи раз на тиждень; надсилаючи листи більш рідко або часто, Ви можете радше зашкодити іміджу компанії.
  • Тестування надсилання. Для цього використовують базу з декількох тестових адрес, на які розсилають листи, бажано із зображеннями і посиланнями. Потрібно дослідити, чи всі отримали листи, чи коректно відображаються їхні елементи і т.д.
  • Старт розсилки та аналітика результатів. За допомогою спеціальних інструментів можна дізнатися, скільки клієнтів проігнорували розсилку, скільки відписалися, скільки просто прочитали її й закрили тощо.

Правила вдалоЇ електронної розсилки

Правила вдалої e-mail розсилки

Щоб розсилка була цікавою для клієнтів, потрібно попрацювати над її текстами. Заголовок, який привертає увагу, та цікавий початок є надзвичайно важливими, а контент листів повинен підштовхувати користувачів до дій. Тексти є ключовими для того, щоб зробити розсилки ефективними.

Враховуйте смаки та інтереси більшості своїх клієнтів. Спочатку власники Інтернет-магазинів мало розуміють, хто є їхніми покупцями. Але з часом можна зібрати базу постійних клієнтів, на основі якої можна визначити, що найбільше цікавить Ваших покупців.

Потрібно сфокусувати увагу клієнтів на певних діях, наприклад, клікнути на кнопку або перейти на сторінку. Це особливо вигідно для публікації спеціальних пропозицій і просування окремих товарів.

Як грамотно проводити e-mail розсилки

Уникайте стандартних фраз, які дратують користувачів і характеризуються як спам. Прогляньте листи зі своєї папки «Спам», щоб зрозуміти, які саме фрази потрібно уникати при написанні листів.

Зробіть розсилки більш персоналізованими, використовуйте імена одержувачів всередині заголовків. Зробіть листи більш індивідуальними, щоб клієнти звертали на них більше уваги і частіше їх відкривали, прочитавши заголовки. Але, коли читачі розсилки переходять через посилання, потрібно, щоб вони потрапляли на якісно зроблений сайт. Саме такі сайти розробляє для своїх клієнтів компанія NeoSeo.

Де взяти базу підписників для e-mail розсилки?

Покупці зазвичай вельми неохоче публікують свої дані. Але є кілька способів, як дізнатися більше про них і зібрати базу. Її можна використовувати для подальших розсилок, реклами певних послуг і товарів.

Ефективні способи створення бази для розсилки

Для початку, створіть форму підписки на сайті. Користувач може ввести свій e-mail і натиснути відповідну кнопку, щоб підписатися на розсилку. Після цього йому регулярно будуть надходити листи компанії.

Також можна запропонувати підписку під час реєстрації або оформлення замовлень. Поле e-mail зазвичай є обов'язковим, але далеко не завжди покупці готові отримувати розсилку, тому краще дати їм можливість підписатися за власним бажанням.

Можна робити спеціальні пропозиції для тих, хто підписався на розсилку. Це можуть бути знижки, повідомлення про початок модних розпродажів або ж можливість швидко дізнаватися про надходження товарів.

Розсилка пропозицій по електронній пошті

Що стосується інструментів, є багато різних рішень з різноманітними цінами й умовами для клієнтів. Можна спробувати популярні Mailchimp, Unisender або eSputnik, але також цілком можна використовувати інші сервіси. Перед цим потрібно просто ознайомитися з їхніми умовами і почитати відгуки тих, хто вже користується такими сервісами. Це дозволить правильно підібрати інструмент розсилки для конкретних компаній.

На сьогодні існує багато сервісів для розсилок. Важливо правильно їх використовувати, грамотно підібрати частоту розсилки, звернути увагу клієнтів на ключові моменти листів. Веб-студія NeoSeo допоможе Вам використовувати e-mail розсилку для грамотної презентації та успішного просування компанії!

Коментарі

Артем
Згоден з написаним. А ще варто не забувати про заходи щодо збереження бази підписників
Команда NeoSeo
Так, Артем, вірно підмітили, щодо збереження бази підписників.

Показано с 1 по 1 из 1 (всего 1 страниц)

Написати коментар [відмінити відповідь]