Комплексний
маркетинг
для просування
{SEO-магазину}

щоби збільшити
трафік та прибуток!

Розробляємо оптимальну стратегію просування:

  • Робимо аудит і вивчаємо ваш бізнес: нішу, ринок, конкурентів і якість проведеної роботи з пошукової оптимізації інтернет магазину

  • Узгоджуємо цілі і визначаємо ключові показники ефективності нашої діяльності (KPI): покупки через корзину, дзвінки менеджерам або це збільшення цільового трафіку на певний відсоток

  • Разом із KPI аналізуємо показники маржі бізнесу, а також CLV (життєвий цикл клієнта) і LTV (цінність клієнта за його цикл життя), оскільки показники CLV / LTV дають більш точне уявлення про те, коли і в яких розмірах варто очікувати повернення від інвестицій в маркетинг “вмикаючи” певні канали просування

Отримати ефективну стратегію!

Відгуки наших Клієнтів

Відмінна команда розробників. Роблять завдання будь-якої складності. До цього працював з багатьма компаніями, NEOSEO поки №1 в моєму рейтингу. Бажаю процвітання.

Роман Орлов

Одні позитивні емоції працюючи спільно з НеоСео. Дуже якісний сервіс, завжди на зв'язку. Допомогли вирішити безліч питань. Дуже цікаві, якісні модулі. В команді є фахівці в усіх напрямках. Після роботи з даною організацією немає ніякого бажання повертатися до фрілансерів чи до інших сумнівних фахівців. Сподіваюся ще на довгу і плідну роботу разом з НеоСео. Окремо відзначив би зручність роботи з співробітниками НеоСео. Через робочу зону дуже зручно вести діалоги і обговорювати будь-які завдання, що не зрівняється ні з якими скайп, аськами і іншими засобами зв'язку)) Завдяки НеОсео з'явилася впевненість в тому що якщо опинюся в глухому куті, знаю хто зможе прийти на допомогу

Дмитро Вотлий

Відмінна компанія! Всі професіонали, роблять швидко і важливо - якісно. Хоч і трохи дорожче звичайних компаній, але роблять так, що потім не треба переробляти або доробляти. Працюємо більше двох років - всім задоволені!

Віталій Карасенко

Хочу подякувати команді програмістів-розробників за створення сайту. Це наш третій сайт і нам є з чим порівнювати. Це чудові хлопці, які знають що роблять. Виконають будь-які бажання замовника, завжди підкажуть, що замовнику буде дійсно корисним, а чим можна знехтувати. У підсумку виходить дуже якісний продукт, де легко працювати, як користувачу, так і адміністратору. Зі свого боку можу дати найкращі рекомендації всьому колективу компанії НеоСЕО

Ігор Талько

Величезна подяка програмісту Олександру, який слідував всім домовленостям і здавав всі доопрацювання нашого сайту в термін і з величезним професіоналізмом. Бажаю успіхів і процвітання в роботі!

Ірина Кліщ

Працюю з даною компанією декілька місяців. Все доволі чудово ніяких проблем чи спірних моментів не виникає = робота робится завжди вчасно, якісно. Ціни цілком адекватні. Дуже кваліфіковані спеціалісти = люба моя проблема вирішуєтся. Рекомендую всім дану компанію.

Саша Довганюк

Ну скажу, что очень качественный продукт. Поддержка тоже на высоком уровне. Не один проект запущен с модулями для opencart, и надеюсь еще не один будет

Denys Izviekov

Придбав модуль "Синхронізація з 1С" - модуль просто супер! Працює на всі сто, на відміну від безкоштовних. Тех. підтримка була досить швидка. Не перший модуль який купую в НеоСЕО - і вкотре переконуюся в опрацьованості і якісність модулів! Дякую вам за вашу роботу!!!

Сергій Кушниренко

С самого начала работы, с первого письма, понравилось сотрудничество с командой ребят. Приобретал модуль для синхронизации OpenCart с МойСклад. Необходимо было время для настройки, понять что и как работает. Ребята предоставили пару недель тестовой лицензии. За что большое спасибо. Учитывая что использую OcStore и стороннюю тему, модуль стал сразу корректно. В результате приобрёл постоянную лицензию. Поддержка всегда оперативно отзывалась на мои вопросы, помогала, что показывает сервис компании. Уже не первый модуль NeoSeo, который использую. Планирую работать с ребятами и дальше по остальным услугам. И учитывая предыдущий опыт, уверен, что качество услуг будет на высоте!

Gena Lavronenko

Работаю с модулями веб-студии почти два года. Устанавливала себе Ю NeoSeo Обмен 1С, Отзывы покупателей, Резервные копии. Особенно хочется отметить модуль Обмен 1С - он помог нам наконец соединить наш 1С с сайтом, хотя структура товаров была очень не простая. Так же всегда шли навстречу и если требовалось оперативно обрабатывали/ настраивали модули под наши конкретные нужды. Работала с Александром и Олей.

Saida Gubjoko

В целом, работой команды довольна – проект завершили: НеоСео первел магазин 4-yoga с устаревшей платформы на opencart. Недостатки: были несоблюдение сроков и небыстрые ответы на запросы. Достоинства: соблюдение всех(кроме сроков:)), даже устных , договоренностей, терпение , дружелюбность, профессионализм. Отдельно хочется удивиться тому, что менеджеры по продаже могут не отвечать на письма на всех этапах работы, включая, предпродажный.

Helena Neshcheret

Відмінна команда, завжди приходять на допомогу в разі необхідності, дохідливо пояснюють якщо десь не так налаштовані модулі для опенкарт, та й модулі самі зроблені на високому рівні., Задоволений і рекомендую

Константин Русовський
Читати всі відгуки на Facebook
Що лежить в основі
розвитку і просування
Інтернет-магазинів?

Постійно працювати над залученням нового покупця з ще не активованих джерел

Z швидкого цільового трафіку, щоб продавати вже через тиждень. Контекстна реклама (PPC), ремаркетинг, ретаргетінг в пошуку і соціальних мережах, прайсагрегатори і маркетплейси.

Зменшувати вартість залучення покупця з платних джерел.

Зосередитися на якісному наповненні Інтернет-магазину і пошуковій оптимізації під середньо і низькочастотні запити користувачів з тим, щоб отримувати безкоштовні переходи з пошукових систем (SEO).

Безперервно працювати над збільшенням відсотка конверсії і збільшувати дохід з одного покупця.

Регулярно аналізувати результати проведеної роботи, щоб вносити обґрунтовані корективи..

Регулярний моніторинг роботи сайту та менеджерів з продажу Інтернет-магазину.

Просування інтернет-магазину - навіщо це потрібно і що про це треба знати

Уявіть умовного Олега, який вирішив зробити собі інтернет-магазин. Він заплатив розробникам і дизайнерам і отримав крутий сайт, майже як у Розетки. Замовив товар, орендував склад - все як треба.

Через місяць він зробив один-два продажі, посварив програмістів, плюнув на цю справу та повернувся в свій павільйон на ринку. Там все простіше - стій і продавай, люди по-любому будуть проходити повз і щось купувати.

В умовного Олега була одна, цілком реальна, помилка: він забув про просування свого магазину. В офлайні досить орендувати або купити приміщення в людному місці, але з інтернет-магазинами все по-іншому.

В інтернеті не можна обійтися без просування. Хтось розуміє це раніше, хтось пізніше - але рано чи пізно, до цього приходять всі.

Буде набагато краще, якщо ви прийдете до цього якомога раніше. В ідеалі, варто задуматися про просування ще до розробки, коли вибираєте собі людей, які будуть робити вам сайт. Якщо зробите так, не втратите час і відразу вийдете на хороший рівень відвідуваності та прибутку.

Крім цього, ви виділитеся на тлі своїх конкурентів, якщо поквапитеся з просуванням. Люди часто забувають про розкрутку сайту, так що якщо ви про це не забудете і зробите все правильно, є шанс обігнати сайти конкурентів і забрати їх прибуток.

У цій статті розповімо про важливі напрямки просування інтернет-магазину, про деякі нюанси і про те, як ми просуваємо сайти. А ще пояснимо, скільки це коштує (але тут все не так просто).

Стратегія просування інтернет-магазину: що і як робити

Все починається зі стратегії. Вона повинна бути ідеальною - якщо маркетологи зроблять щось не так, вам доведеться витратити купу часу і грошей на виправлення їх помилок. Найчастіше (але не в 100% випадків) помилки допускають недосвідчені фахівці - їм складно врахувати всі необхідні складові правильної стратегії. Професіонали, які розбираються в інструментах онлайн-маркетингу та вміють з ними працювати, зроблять все правильно.

Справа в тому, що для того, щоб скласти цю стратегію, потрібно врахувати дуже багато факторів. Не можна просто взяти та скопіювати стратегію просування, яка спрацювала для якогось іншого інтернет-магазину - тобто можна, звичайно, але це не гарантує успіх.

Напрямок діяльності, період виходу на ринок, наявність магазинів у офлайні, цінову політику, регіон просування - всі ці фактори життєво важливі, їх потрібно враховувати та аналізувати. Обов'язково також провести комплексний аудит інтернет-магазину.

Ми поділяємо комплексний аудит на три складові:

  • Аналіз ефективності залучення нових клієнтів. Перевіряємо всі доступні канали можливого залучення трафіку.
  • Аналіз магазину на предмет конверсії. Перевіряємо, наскільки магазин зручний і продуманий, перевіряємо конверсію (трансформацію відвідувачів в покупців і покупців в постійних покупців). Можна сказати простіше: перевіряємо, наскільки добре ваш сайт допомагає зробити покупку і перетворити відвідувача в покупця. Ми враховуємо і перевіряємо доступність сайту, простоту, легке оформлення замовлення, умови доставки/оплати, комерційні фактори - всі ці фактори впливають на те, чи зробить відвідувач покупку в вашому магазині або піде до конкурентів.
  • Аналіз безпеки. Аналізуємо, як забезпечується безпека в роботі вашого магазину.

Інструменти для просування магазину

Просування не буде ефективним без грамотного вибору інструментів.

Все залежить від тематики вашого інтернет-магазину, ваших цілей і конкуренції на ринку - але найчастіше, потрібно пробувати в справі всі існуючі інструменти (пошукове просування, контекстна реклама, маркетинг в соціальних мережах, e-mail маркетинг і таке інше).

Тут теж немає загальної формули успіху. Все потрібно перевіряти в справі - ми використовуємо інструмент, отримуємо результати та аналізуємо їх, робимо висновки і потім повторюємо цей цикл заново з новими змінними. Ми спочатку знаходимо точки дотику з вашою цільовою аудиторією, потім аналізуємо все, що можна, і вже на основі цього аналізу вибираємо інструменти, які найкраще підходять для вашої ситуації. Отримати максимальний ефект можна отримати тільки так - без величезної кількості тестів нічого не вийде.

Головні фактори просування: контент і семантика

Контент - король, чули таке?

Справа в тому, що контент вашого сайту дуже важливий, це один з головних чинників, які прискорюють просування. Пошуковики постійно змінюють алгоритми та придумують щось нове, але контент завжди залишається і буде залишатися головним чинником, на який вони дивляться. Вміст сайту має бути унікальним, цікавим, оригінальним, написаним під пошукові запити і постійно оновлюється - тільки тоді можна на щось розраховувати.

Але якщо контент - король, семантика - це королева. Вона не менш важлива, вона вибирає, який саме контент потрібен для залучення покупців і без неї теж нічого не вийде.

Це дуже цікава тема, але для її розкриття потрібен хороший лонгрід. Розповімо про це в одній із наступних статей.

Головні фактори просування: внутрішня оптимізація

Для правильної розкрутки і просування сайт повинен відповідати всім технічним вимогам пошукових систем. Процес налагодження і підгону сайту під ці технічні вимоги - це внутрішня оптимізація. Без неї Google і Яндекс не проїндексируют ваш сайт так, як треба.

Внутрішня оптимізація - це комплекс заходів. Потрібно подбати про структуру, швидкість завантаження сторінок, про службові файли (robots.txt, sitemap.xml), видалити дублі сторінок, оптимізувати мета-теги (title, description, keywords). Роботи багато, але без цього ніяк. Якщо забудете про внутрішню оптимізацію, зламаєте все просування і витратите ще більше грошей/часу на виправлення цієї проблеми.

Контент: яким чином вони створюються і як не переборщити

Пошуковики дуже уважно дивляться на контент. Тематичні фото та відео, оптимізовані, унікальні і читабельні тексти - все це обов'язково повинно бути на сайті, якщо ви хочете потрапити на перші сторінки видачі.

Тексти повинні бути написані спеціально під ваш магазин - скопійовані описи товарів не спрацюють. Товар потрібно описувати грамотно - для цього обов'язково виділити основні позитивні якості товару, розписати сильні сторони конкретної продукції (і не забути про унікальність). І про ключові слова, звичайно.

Але тут потрібно бути обережним. Якщо переборщити, незадоволені будуть всі - людям потрібні цікаві та читабельні тексти (а не набір ключових слів), а пошуковим системам потрібні оригінальні та структуровані тексти без переспама. Якщо текст не сприймається легко, перепишіть його.

Контекстна реклама: навіщо потрібна і як ми це робимо

Контекстна реклама в пошуку - це короткі оголошення інтернет-магазину, які розміщуються вище органічної видачі в пошукових системах. Це дуже ефективна реклама, дивіться самі:

  • Можна швидко привести цільову аудиторію з конкретного гео-регіону.
  • Можна швидко коригувати і змінювати оголошення.
  • Легко контролювати кошти, виділені на рекламу.
  • Можна призупинити рекламу за бажанням.
  • Легко прорахувати вартість ліда/продажу, відсіювати і покращувати неефективні оголошення.
  • Багато налаштувань рекламного тексту.

Тут теж є свої складності. Наприклад, мінус слова - це ключові слова, за якими 100% не треба показувати ваш інтернет-магазин. Якщо ви продаєте нові телефони і не хочете платити за переходи тих людей, які шукають б/у телефони, потрібно додати в список мінус-слів слово "б/у" і "бу" - так ви поліпшите конверсію і заощадите гроші на рекламу. Ми створюємо для кожного магазину списки мінус-слів, щоб максимально поліпшити показники реклами.

Ще ми складаємо семантичне ядро, підбираємо оптимальні ключові слова, оптимізуємо оголошення і цільову сторінку - в результаті ви отримуєте максимально високий показник клікабельності (CTR) і мінімальну ціну за клік.

Вплив самого бізнесу при просуванні магазину

Мало привести користувачів на сайт, їх потрібно ще й зробити покупцями. Є багато факторів, які можуть в цьому допомогти:

  • Якісний сервіс (швидка обробка замовлень).
  • Швидкі відповіді на запити покупців.
  • Уточнення деталей замовлення.
  • Повідомлення про час і вартості доставки товару.
  • Гарантія на ключові групи товарів.
  • Консультації по експлуатації проданого товару.

Без цих факторів просування не вийде. Тобто з технічної сторони все буде круто - сайт буде на хорошому місці у видачі, а відвідувачів буде багато, але покупцями вони не стануть і розкрутитися без цього не вийде.

Коли окупиться просування і скільки це коштує

Для кожного сайту та проекту - свої терміни окупності. Якщо у вас магазин, у якого вже є відвідувачі і необмежений бюджет - терміни будуть одними, якщо у вас маленький новий сайт і кожна гривня на рахунку - іншими. Єдине, що об'єднує ці два приклади - те, що і перший, і другий інтернет-магазин з часом багаторазово окуплять витрати на розкрутку.

Скажу більше: з часом, коли просування призведе до результату і ви почнете отримувати більший прибуток, такі серйозні зусилля для розкрутки будуть вам вже не потрібні. Далі можна буде автоматизувати відправку товарів, найняти менеджерів, відпочивати і думати, в якій би новий проект вкласти гроші.

Вартість просування інтернет-магазину теж залежить від величезної кількості чинників. Назвати конкретну суму можна, але в кожному конкретному випадку ця сума може стати більше або менше.

Все залежить від того, що саме вам потрібно, який у вас магазин, які цілі ви ставите, який темп розвитку хочете отримати, які показники у сайту зараз ... Потрібно врахувати дуже багато нюансів, щоб назвати число. Тому давайте спочатку обговоримо ці нюанси, а потім будемо говорити про гроші - напишіть або зателефонуйте нам, так все буде набагато зрозуміліше.

Бажаєте і Ви збільшити свій прибуток?