Топ-7 порад для створення ідеального фото одягу для продаж

Одним із вирішальних чинників Інтернет-торгівлі є, без сумніву, приваблива фотографія товара в Інтернет-магазин. Саме її якість і вдала репрезентація можуть вплинути на вибір потенційного клієнта.
Поради по створенню фото одягу для Інтернет-магазина

Послуги професійного фотографа часто виявляються достатньо дорогими, тому варто використати наш топ-7 порад щодо створення ідеального фото товару, передбаченого для продаж. Ці слушні поради дозволять скоротити Ваші витрати і зберегти Ваш бюджет.

За допомогою цієї статті Ви зможете отримати відповіді на найпопулярніші запитання:

  • Яким повинен бути процес підготовки до фотографування?
  • Як створити свою міні-студію для проведення зйомки?
  • Як розмістити освітлення?
  • Якими повинні бути модель або манекен для фотозйомки?
  • Як налаштувати камеру?
  • Як створити привабливе фото товару?
  • Як обробити зображення після фотозйомки?

1. Яким повинен бути процес підготовки?

Якщо мова йде про фотографію, яка передбачена для продаж (адже саме таким є її пряме призначення), варто докласти максимум зусиль, щоб вона виглядала на всі 100%.

Через транспортування і зберігання вигляд виробу може втратити свою привабливість, оскільки зім'ята річ створює відчуття недбалості. А значить – кожен взірець перед створенням титульного фото повинен пройти підготовку.

Саме підготовка до зйомки є першим головним кроком у фотографуванні. Не варто вважати, що Photoshop прекрасно впорається з усіма труднощами замість Вас і виправить будь-які недоліки. Безумовно, даний графічний редактор прекрасно ретушує різні дефекти, але для цього Вам доведеться витратити не один місяць на практику роботи з цією програмою.

Краще скористатися спеціальною технікою, що дозволяє привести реальний взірець одягу до належного вигляду, а Photoshop допоможе скорегувати освітлення і підправити контрастність, надаючи зображенню «соковитості».

Не полінуйтеся розглянути кожну деталь виробу з усіх боків:

  • чи є на швах вади?
  • чи стирчать нитки?
  • чи річ не є зім'ятою?

Всі ці виробничі недоліки повинні бути зведені до мінімуму і приховані від очей покупців. Жодних ниток, ворсинок, порошинок!

2. Як створити свою міні-студію для проведення зйомки?

Якщо у Вас є можливість провести фотосесію у спеціальній студії, то це тільки плюс. Але, якщо Ваш бюджет обмежений, Ви можете самостійно створити необхідну атмосферу. Для цього Вам знадобиться підготувати:

  • камеру;Поради по створенню фото для продажів в Інтернет-магазині
  • штатив;
  • папір, який стане фоном;
  • скріплювальні елементи (наприклад, клейку стрічку);
  • підібрати необхідне освітлення;
  • знайти додаткові елементи для декору.

Варто зазначити, що для створення цілісного вигляду фотографій, Вам необхідно подбати про те, щоб зображення були витримані в єдиному стилі та освітленні.

Фон та його роль для фотографії

Щоб увагу покупця відразу ж було скеровано на сам товар, його фон повинен бути контрастним. Найкращим варіантом стануть відтінки від білого до світло-сірого. Подбайте про те, щоб фон був безшовним (так Ви значно полегшите процес обробки фотографій в Photoshop).

Ідеальним варіантом є безшовний рулон світлого паперу, який можна прикріпити на тримачі. Стежте за тим, щоб на ньому також не було жодних згинів чи дефектів, які будуть створювати непотрібні тіні.

За допомогою тримача Ви зможете легко переміщувати свій фон, при цьому зберігаючи його первісний вигляд.

Яку камеру краще вибрати?

Від камери залежить надзвичайно багато в якості зображення. Звичайно, роль даного пристрою значна, але не варто вкладати майже весь бюджет саме в її придбання. Для наших цілей прекрасно підійде однооб'єктивна цифрова дзеркальна камера, яка має можливість налаштувати експозиції й діафрагму. Не забувайте і про ще одного помічника, який з Вами перебуває кожного дня – смартфон. Сучасні смартфони можуть скласти гідну конкуренцію фотокамерам.

А щоб фотографії виходили чіткими, без будь-яких огріхів, необхідно придбати хоча б один штатив. Зафіксувавши камеру чи смартфон на штативі, Ви зможете проводити фотозйомку навіть досить тривалий час. Якщо Вам знадобиться змінити кут, достатньо буде перемістити сам товар, залишаючи камеру недоторканою.

Яке освітлення вибрати для фотозйомки товару?

Не варто турбуватися про купівлю кількох різних ламп, що дозволяють зробити якісне студійне освітлення. Можна використовувати природне джерело – денне світло. Розмістіть свою «міні-студію» навпроти великого вікна, яке дозволяє отримати достатньо денного освітлення.

Але якщо Ви плануєте проводити фотозйомку, не прив'язуючись до денного часу доби, варто придбати кілька ламп, які дозволять створити штучне освітлення потрібного рівня.

Щоб створити мінімальне студійне освітлення, Вам знадобляться:

  • світлова голова;Поради по освітленню для створення фото в Інтернет-магазин
  • акумулятор;
  • софтбокс;
  • радіосинхронізатор;
  • тримач.


У чому роль кожного з цих пристроїв?

  • Світлова голова є головним джерелом освітлення. Її вартість досить висока, однак, орієнтуючись на довготермінове використання, даний елемент – те, на чому не варто економити.
  • Акумулятор дозволить завжди забезпечувати необхідну кількість енергії.
  • Софтбокс дає можливість розсіяти світло, щоб предмет одягу був максимально освітлений з усіх боків.
  • Радіосинхронізатор використовується для налаштування самого освітлення та камери.
  • Тримач забезпечує необхідний рівень для софтбоксу і світлової голови.

3. Як правильно розмістити освітлення?

При використанні природного освітлення достатньо просто розмістити товар навпроти джерела світла – вікна. Якщо ж Ви вирішили придбати освітлювальний прилад, то тут є деякі правила правильного розміщення усіх елементів.

  • Джерело світла і софтбокс повинні розташовуватися під кутом в 45 градусів до товару, який Ви збираєтеся фотографувати.
  • Світло повинно падати м'яко, висвітлюючи всю необхідну область майбутньої фотографії.
  • Камеру розташуйте навпроти об'єкта.
  • Щоб уникнути появи непотрібної тіні, дотримуйтесь необхідної відстані між товаром і фоном.
  • Джерело світла повинно працювати на половину своєї потужності.

Зображення повинно бути чітким. Щоб дотриматися цієї умови, необхідно використовувати люксометр фотокамери. Його легко виявити, подивившись у видошукач пристрою, а потім виконавши налаштування позначки (розташуйте її на 0).
При використанні стробоскопічного джерела світла Ви можете натрапити на певні труднощі, адже камера не зможе налаштувати різкість, поки не відбудеться освітлення за допомогою спалаху. Щоб звести похибки до мінімуму, досить розмістити камеру навпроти об'єкта і синхронізувати пристрій із системою освітлення.
Якщо Ви не плануєте використовувати люксометр, скористайтеся витримкою 1/200, або ж трохи нижчою. f / 11 і більші значення – необхідний розмір відкриття діафрагми.
Після проведення підготовчих робіт, зробіть кілька тестових знімків, які дозволять провести додаткові налаштування, доводячи експозицію і фокусування до потрібної якості.
Не поспішайте. Спалаху потрібно трохи часу, щоб відбулося перезарядження, і тут уже чільну роль відіграє потужність акумулятора.

4. Якими повинні бути модель або манекен для фотозйомки?

Щоб показати товар з найкращого боку – необхідно використовувати манекен або фотомодель. Такий підхід дозволить покупцям більш детально розкрити всі переваги одягу й оцінити, як він буде виглядати на тілі.
Звичайно, при роботі з моделлю Ваш товар зможе виглядати більш природно, але послуги професіоналів обійдуться досить дорого. Тому можна застосувати манекен. Ви повинні приділити достатньо часу для того, щоб надягнути товар на фігуру. Якщо виявите, що розмір манекена і одягу не збігаються, краще використовувати шпильки, які дозволять підігнати товар під фігуру.
Після того, як Ви створите фотографії, можна буде видалити зображення манекена з фото, використовуючи Photoshop. Даний метод називають «технікою невидимої фігури». Також Ви зможете застосувати спеціальні програми, що дозволяють створити 3D-модель товару.

5. Як правильно налаштувати камеру?

Пам'ятаєте, вище ми писали про те, що камера відіграє велику роль? І суть не тільки в тому, до якого рівня професійності вона відноситься. Річ у тім, що навіть професійна камера, якщо її неправильно налаштувати, не зможе створити якісні фотографії.
Перед тим, як почати фотосесію, необхідно ознайомитися з тим, що таке ISO, баланс білого і, звичайно ж, дізнатися, як правильно налаштувати діафрагму? Спробуймо розібратися.

ISO

Цей показник впливає на світлочутливість камери. Для якісного зображення слід вибирати показники за допомогою відмітки, яка не перевищує 600-640. Піднімаючи рівень, Ви будете створювати додаткову кількість «шуму» або «зерен», які створюють ефект кінозображення.
Високий рівень фотокамери також впливає на якість чіткості зображення, тому, використовуючи штатив, Ви зможете забезпечити ISO на позначці в 100 або 200 – ідеальний показник для створення ясної й чіткої фотографії.

Баланс білого

Іноді можна зустріти фотографії, які створюють ефект синьої або помаранчевої плівки ... Такий ефект з'являється через відсутність балансу білого. Кожне джерело світла має свій рівень тепла, що дозволяє отримати необхідний відтінок кольору. Без налаштування балансу білого, камера не зможе самостійно визначити необхідний колір.

Джерелами, що допомагають налаштувати баланс білого, можуть стати:

  • лампи розжарювання;
  • природне світло;
  • лампи денного світла;
  • світлодіоди.


Ви можете використовувати автоматичний режим, а можете провести самостійне налаштування. Обов'язково враховуйте даний підготовчий крок, адже навіть у програмі Photoshop Вам знадобиться багато часу для додаткового оброблення фото.

Як правильно налаштувати діафрагму?

В налаштуваннях камери даний показник позначено буквою "f". Основне його завдання полягає в контролі фокуса. Чим більше елементів Ви хочете захопити фокусом, тим вище повинне бути значення. NeoSeo рекомендує використовувати значення, яке вище від відмітки f / 11 – так Ви отримаєте максимальну концентрацію на всіх важливих елементах одягу.

6. Як створити привабливе фото товару?

Поради по створенню привабливих фото для Інтернет-магазинаВітаємо! Ви пройшли найскладніші етапи підготовки і тепер можете приступати до самої фотографії. Щоб створити якісне фото, достатньо натиснути на кнопку спуску затвору, переконатися в тому, що камера сфокусувалася на об'єкті, і потім дотиснути її до кінця. Пам'ятаєте про тестові фотографії?

Якщо знімок вимагає додаткових налаштувань камери, виконайте їх, а потім зробіть ще кілька фотографій. Поступово Ви зможете використовувати мінімум спроб перед отриманням вихідного зображення.

Товар повинен мати кілька фотографій з різних ракурсів – так Ви будете впевнені, що підберете найбільш презентаційну фотографію. Клієнти люблять, коли товар має багато фотографій – так їм простіше зробити свій вибір, вивчивши деталі.

7. Як обробити фотографію товару після процесу зйомки?

Коли процес фотографування завершено, вихідний матеріал повинен пройти етап перегляду і вибору найкращих фотографій. Потім усі відібрані фото повинні піддатися коригуванню, яке дозволить довести їх до завершеного вигляду, навіть якщо при зйомці використовувалася камера з оптимальними характеристиками.

Ми рекомендуємо звернутися за допомогою до професіонала, щоб заощадити свій час і зусилля. Але якщо Ви хочете провести обробку самостійно, то Вам знадобиться кілька порад.

Вирівнювання

На всіх картках товар повинен мати однаковий розмір і розташування. Тобто, Вам необхідно проконтролювати, щоб, як по горизонталі, так і по вертикалі, на всіх зображеннях продукції була дотримана одна лінія. Ви можете використовувати спеціальний шаблон у Photoshop, який дозволить «підганяти» товар під один вихідний вид.

Обрізка

Пам'ятаєте про юзабіліті? Всі фотографії, які Ви розміщуєте на своєму сайті, повинні мати однаковий розмір – це допоможе привернути до себе увагу покупця, створюючи відчуття професійного підходу. Тому використовуйте функцію обрізки в редакторі, щоб кожна картка товару мала однаковий розмір.

Фон

Найчастіше Інтернет-магазини використовують зображення з білим або світло-сірим фоном, але якщо Ви хочете зменшити розмір зображення, використовуйте прозорий фон.

Колір

Після того, як Ви провели всі підготовчі роботи, виконали налаштування і сфотографували товар, можна виявити, що колір виробу на фотографії відрізняється від реального. Щоб уникнути повернення товару і невдоволення з боку покупців, слід такі недоліки виправляти за допомогою Photoshop.

Все вдасться!

Не варто засмучуватися, якщо з перших спроб у Вас не вийде ідеальних фотографій, адже досвід є найкращим помічником у досягненні результату.
Удосконалюючи свої досягнення, ми впевнені, що з часом Ви зможете отримати ідеальні фотографії товару, які будуть забезпечувати багато продаж. Використовуючи цих 7 почергових порад, Ви зможете значно скоротити цей шлях, отримуючи необхідний досвід за мінімальний час! Веб-студія NeoSeo бажає Вам вдалих фото в каталозі Вашого Інтернет-магазину і успішних продаж!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.