- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
- 1 Реклама в Facebook
- 2 Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги
- 3 Як збільшити продажі в Інтернет-магазині на OpenCart з допомогою готових модулів від NeoSeo?
- 4 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з Bitrix24
- 5 Послуга інтеграції Нової Пошти з Інтернет-магазином на OpenCart
- 6 Послуга Інтеграції Інтернет-магазину на OpenCart з ТоргСофт
- 7 Послуга Інтеграція Інтернет-магазину на OpenCart з Brain API
- 8 Як створити швидкий інтернет-магазин, який справді буде продавати?
- 9 Як відкрити свій Інтернет-магазин? 4 причини, чому вашому бізнесу потрібен інтернет-магазин як повітря
- 10 25 антикороновирусних ідей
- 11 Як виміряти ефективність email-розсилок?
- 12 Які конкурси в соціальних мережах найкраще підходять для Інтернет-магазину?
- 13 Головні критерії для вибору товару в Інтернет-магазині
- 14 Як зробити аналіз ринку, щоб відкрити свій Інтернет-магазин
- 15 Які кольори збільшують продажі в Інтернет-магазині?
- 16 Популярні техніки продаж: використовуємо і заробляємо!
- 17 Знижки в Інтернет-магазині як інструмент маркетингу
- 18 Товари з Китаю: законні методи торгівлі
- 19 Facebook для просування компанії
- 20 Ідеї для створення Інтернет-магазину
- 21 Відкриваємо Інтернет-магазин: поради початківцям
- 22 Пошукове просування: реєстрація сайту на Google і Яндекс
- 23 Переваги {SEO-Магазину} за $99 в порівнянні з «голим» OpenCart, який поширюється безкоштовно
- 24 Як заробити, не виходячи з дому: ТОП-17 кращих ідей для бізнесу
- 25 Що таке SEO, SEO-просування і SEO-оптимізація сайту для Інтернет-магазину?
- 26 Пам'ятка для Клієнта: що потрібно врахувати, замовляючи індивідуальний дизайн для Інтернет-магазину
- 27 Як використовувати eBay для Інтернет-продаж?
- 28 Грамотна e-mail розсилка як спосіб збільшення продаж
- 29 Бізнес-книги для створення та розкрутки прибуткового Інтернет-магазину
- 30 Інтернет-торгівля: цікава статистика 2018 року
Вибір доменного імені для Інтернет-магазину
Правильний підбір імені для сайту надзвичайно важливий і для його впізнаваності, і для комерційної розкрутки, і для подальшого SEO-просування. Саме тому потрібно спочатку вдало вибрати відповідне доменне ім'я, а вже згодом реєструвати його і розробляти подальшу стратегію просування.
При цьому, назва порталу не тільки дозволяє відвідувачам із усього світу заходити на цей сайт, але й також викликає асоціації з Вашою компанією, робить її впізнаваною серед Інтернет-користувачів. Цей факт є надзвичайно важливим, якщо враховувати, наскільки багато на сьогоднішній день вже існує зареєстрованих популярних сайтів, при цьому, постійно з'являються нові, які підключаються до конкурентних перегонів за увагу клієнтів та кількість відвідувань.
Вибір доменної зони
Для початку потрібно визначити, до якої доменної зони буде належати Ваш портал. Якщо він локальний і орієнтований лише на клієнтів з певної країни, можна використовувати місцеві домени, такі як .ua або .ru. Якщо ж сайт міжнародний, знадобиться домен .com або інший, виходячи із того, для яких цілей використовується сайт. Також є спеціальні домени для областей країни або конкретних категорій підприємств.
Треба звернути увагу на те, що деякі доменні зони можуть бути більш дешевшими або більш дорожчими, аніж інші. Також відіграє велику роль доступність, оскільки зареєструвати конкретне ім'я сайту для локальної доменної зони може бути суттєво легше, аніж для міжнародної.
Як вибрати доменне ім'я: слушні поради
Якщо у Вас уже є своя торгова марка, ім'я сайту має відповідати її назві. Але цілком можна обійти цей момент, якщо використовувати назву торгової марки лише для юридичних цілей, а товари продавати під іншим брендом, який збігається з доменним ім'ям.
Назва повинна бути короткою і зрозумілою для відвідувачів. Довгі імена складно запам'ятати, а зрозумілі назви сайтів значно легше. Якщо, скажімо, це Інтернет-магазин, то до його імені можна долучити shop або market.
Використовуйте назви товарів або слова, які з ними найчастіше асоціюються. Можна також поєднувати кілька таких слів, які сукупно можуть охарактеризувати діяльність Інтернет-магазину. При цьому, бажано, щоб Ваше доменне ім'я відзначалося оригінальністю.
Ось кілька основних рекомендацій для вибору доменного імені:
- Воно повинно бути довжиною від 4 до 7 символів.
- Воно повинно бути зрозумілим, легким при написанні та вимові.
- Воно повинно характеризувати Ваш бізнес, хоча б поверхово.
- Якщо сайт місцевий, його можна прив'язати до локальної доменної зони.
- Воно повинно бути легким для вимови і можливості написання, наприклад, у телефонному режимі.
Всі імена, які Ви плануєте використовувати для свого сайту, потрібно перевіряти на доступність і використання іншими компаніями. “Погугліть” ім'я, щоб дізнатися, які компанії вже його використовують, що вони продають, наскільки вони популярні. Також перевірте доступність доменного імені, щоб дізнатися, чи можна його придбати.
Для деяких підприємців процес вибору імені може виявитися простим, для деяких він може викликати складнощі. Але рано чи пізно, всі зацікавлені особи знаходять незайняте ім'я, яке їм повністю підходить. Коли Ви вже остаточно визначилися з вибором доменного імені, потрібно зареєструвати ім'я сайту та “прив'язати” його до хостингу. Веб-студія "NeoSeo" бажає Вам вдало вибрати доменне ім'я для Вашої компанії!
Коментарі