19 фактів про технічний SEO для початківців

Хочете поринути в технічне SEO? У цій статті ми розглянемо деякі базові речі для тих, хто тільки починає вивчати SEO.

Технічне SEO - це приголомшливе поле для маневрів, де кожен SEO-фахівець зобов'язаний відточити свою майстерність. Тут існує так багато нюансів, рішення яких, часом, нагадують захоплюючі головоломки. Всі практикуючі сеошники повинні володіти цими знаннями, а також відмінними навичками вирішення даних проблем, ну а власнику Інтернет-магазину бажано розуміти ці принципи, щоб правильно давати оцінку діям того ж сео-спеціаліста. Технічне SEO інтернет-магазина для новачків

Давайте перейдемо ближче до справи.

1. Питання, що стосуються швидкості завантаження сторінок Інтернет-магазину.

До цих пір більшість сприймає повільне завантаження сторінок як "зло" для користувачів, але насправді, "гальмування" сайту мають куди більш важкі наслідки. Швидкість завантаження сторінки вже давно є  фактором ранжування в звичайній, десктопній видачі пошуковиків, а недавно в Google заявили, що незабаром вони може і будуть використовувати швидкість завантаження мобільних сторінок як фактор ранжування в мобільній пошуковій видачі.

Звичайно ж, Google, як завжди керується простою логікою і інтересами користувачів, погодьтесь, ваша цільова аудиторія буде вдячна пошуковику за те, що першими в результатах своєї видачі він надасть Інтернет-магазини з більш швидким часом завантаження сторінок.

Багато з вас вже використовували інструмент Google PageSpeed Insights, щоб отримати аналіз швидкості свого сайту і рекомендації щодо поліпшення. Для тих, хто хоче поліпшити продуктивність саме мобільних версій сайтів, у Google з'явився новий інструмент для визначення швидкості завантаження сторінок, орієнтований на мобільні пристрої. Цей інструмент перевіряє час завантаження сторінки, тестує ваш мобільний сайт на 3G-з'єднанні, оцінює зручність використання мобільних пристроїв і багато іншого.

2. Файли Robots.txt чутливі до регістру і повинні знаходитись в основному каталозі сайту.

Оптимізація файлу robots.txt інтернет-магазину

Файл повинен називатися саме малими літерами (robots.txt), щоб його розпізнав пошуковик. Крім того, сканери переглядають тільки одне місце, коли шукають файл robots.txt, - основний каталог сайту. Якщо вони не знайдуть його там, швидше за все вони просто продовжать сканування, припускаючи, що такого файлу немає.

3. Сканери не завжди можуть отримати інформацію зі сторінок з "нескінченною" прокруткою.

Біда в тому, що якщо сканери-боти не можуть отримати інформацію, то як вона потрапить в пошук ?!

При використанні нескінченної прокрутки переконайтеся, що на додаток до одного довгого прокручування має бути розбита серія сторінок. Не багато веб-розробників знають і використовують це, тому обов'язково перевірте свій нескінченний скрол на предмет присутності там структурного поділу для rel = «next» і rel = «prev» в коді.

4. Для Google не має значення, як ви структуруєте свою карту сайту (як формується файл sitemap.xml).

Google любить XML-файли при побудові карти сайта (Sitemap), оскільки вони надають його ботам простий спосіб "прочитати" весь ваш контент і чим швидше вантажиться файл, тим краще. Але Google абсолютно все-одно яку структуру ви створите в цьому файлі.

Джон Мюллер з Google сказав про це в Twitter. Джон сказав: «Нам все одно, як ви структуруєте свої файли Sitemap - вони читаються нашими роботами без проблем в будь-якому вигляді». Як формується файл sitemap.xml інтернет-магазину на OpenCart

5. Тег noarchive не зашкодить вашому ранжуванню в Google.

Цей тег не дозволить Google показувати кеш версію сторінки в результатах пошуку, але це не буде негативно впливати на загальний рейтинг цієї сторінки.

6. Google зазвичай спочатку сканує вашу головну сторінку.

Це не правило, але, зазвичай, Google, спочатку знаходить домашню сторінку. Винятком буде ситуація, якщо на вашому сайті є велика кількість посилань на певну сторінку.

7. Google оцінює внутрішні і зовнішні посилання по-різному.

Посилання на ваш контент або веб-сайт зі стороннього сайту зважується інакше, ніж посилання з вашого власного сайту.

Джон Мюллер з Google заявив днями в Twitter, що Google «безумовно» оцінює або має різні обчислення і формули для внутрішніх і зовнішніх посилань і сигналів.

Питання: «Чи існують які-небудь відмінності між внутрішньою або зовнішньою оцінкою / джусом / формулою розрахунку?»
Джон відповів просто - «безумовно».

Звичайно, більшість оптимізаторів вже відчули на своїх проектах цей факт - у Google різні сигнали для внутрішніх і зовнішніх посилань. Тобто якщо ви отримуєте посилання зі стороннього сайту, вага такого посилання буде побільше, ніж якщо ви посилаєтеся на свій власний контент зі свого власного сайту. Це логічно. І так, внутрішні посилання дійсно, як і раніше, сильні з багатьох причин. 19 фактів про технічний SEO для новачків

8. Ви можете перевірити краулінговий бюджет відведений для вашого магазину в Google Search Console.

Краулінговий Бюджет - це кількість сторінок, які пошукові машини можуть і хочуть сканувати за певний проміжок часу. Ви можете отримати уявлення про цей показник у своїй консолі. Звідти ви можете спробувати і збільшити його, якщо це необхідно.

9. Створюйте заборони на індексацію сторінок, які не несуть цінності для вашого SEO і покращуйте ваш краулінговий бюджет.

Сторінки, які не є суттєвими для ваших зусиль по SEO, сторінки, які часто включають тексти про політику конфіденційності, прострочені промо-акції або умови використання сайту - все це потрібно закривати в robots.txt.

Просте правило, якщо сторінка не призначена для ранжування, і / або у неї немає 100-відсоткового унікального якісного контенту, заблокуйте її.

10. Що з обов'язкового потрібно знати про файли Sitemap.

Важливі факти про технічну оптимізації інтернет-магазину для новачків
  • XML-файли повинні бути в кодуванні UTF-8.
  • Вони не можуть включати ID сеансів з URL-адрес.
  • Вони повинні бути менш 50 000 URL-адрес і не більше 50 МБ.
  • Дуже рекомендується створювати індекс (зміст) в файлі вмісту, замість мільйона уявлень в форматі "простирадла"
  • Ви можете використовувати різні файли Sitemap для представлення різних типів медіа: відео, зображення, новини.

Саме так працює найшвидша карта сайту для інтернет-магазинів на OpenCart від веб-студії «NeoSeo».

11. Ви можете перевірити, як мобільні пошукові роботи Google переглядають сторінки вашого сайту.

В контексті того, що Google переходить на пріоритет мобільного індексу і для десктопної версії, важливо, щоб ваші сторінки добре відпрацьовували на мобільних пристроях. Використовуйте звіт з панелі Google Webmaster для того, щоб знайти ті сторінки на вашому сайті, які можуть мати проблеми зі зручністю використання на мобільних пристроях. Ви також можете зробити тест на предмет доброзичливості сайту до мобільних пристроїв.

12. Все про мобільну видачу Google: "Спочатку мобільні"!

Тут ми розповімо все, що ми знаємо про зміни в мобільному індексі Google.

Google викочує і впроваджує новий мобільний індекс. Це означає, що Google при формуванні своєї мобільної видачі буде створювати і ранжувати сайти на основі якості та відповідності контенту для мобільних пристроїв, причому він же ж буде враховуватися і для користувачів настільних комп'ютерів. Цікаво, як все це буде працювати? Ми підготували відповіді нижче.

З моменту цієї заяви, ми відстежуємо що говорять Гуглери про зміни, коли їм задають питання різні фахівці галузі. Нижче ви знайдете компіляцію цих питань і відповідей.

13. Що ж змінюється в індексі mobile-first?

Індексі mobile-first і технічна оптимізація інтернет-магазину

У міру того, як все більше і більше відбувається пошукових запитів з мобільних пристроїв, Google занепокоївся тим, щоб його індекс і результати видачі відображали релевантні таким запитам сторінки, але до того ж ці сторінки повинні перш за все комфортно і, найголовніше, швидко завантажуватися і проглядатися саме на мобільних пристроях (смартфонах і планшетах).

В якості основного індексу пошукової системи індикатором стає "мобільні версії сайтів". Індекс пошукової системи являє собою набір сторінок / документів, виявлених пошуковою системою, в першу чергу шляхом сканування Інтернету, роблячи переходи по посиланнях. Раніше Google сканував Інтернет з точки зору браузера десктопного комп'ютера, а тепер Google змінює свій підхід, щоб захистити веб з браузера мобільних пристроїв.

14. Що робити, якщо у вас немає мобільного сайту?

Google сказав, що поки нема про що хвилюватися. Звичайно ж Google хоче, щоб у вас був мобільний сайт, але він буде сканувати і десктопну версію. Google сказав: «Якщо у вас є тільки десктопна версія сайту, ми будемо продовжувати індексувати і ранжувати ваш сайт настільки ж добре, як і раніше, навіть якщо ми використовуємо для перегляду вашого сайту мобільно-орієнтованого призначеного для користувача агента».

Якщо у вас є мобільний сайт, вам потрібно подбати і переконатися в тому, що контент і посилання на мобільному сайті рівно ідентичні десктопній версії.

15. У мого мобільного сайту менше контенту, ніж в десктопній версії. Чи повинен я нервувати?

Потенційно, так. Google сказав, що якщо він сканує мобільну версію вашого сайту і на сторінці A виявиться менше контенту, ніж на сторінці A вашої десктопної версії, то Google, швидше за все, просто буде брати до уваги мобільну версію з її меншою кількістю контенту.

Саме тому Google рекомендує використовувати адаптивний підхід при створенні сайту, при якому контент буде однаковим на кожній сторінці, як для перегляду з робочого столу, так і з мобільної, адаптованої для мобільних версії сайту. Розробка адаптивного сайту інтернет-магазину

16. Коли це буде повністю реалізовано?

Google сказав, що вони вже почали тестувати цей мобільний індекс для деяких користувачів. Але схоже, що до повного виведення ще далеко. Google не дасть нам точну дату, тому що вони все ще тестують і зважують можливі наслідки, і якщо все буде добре, незабаром ми побачимо його в дії. Якщо все буде не так добре, вони можуть відтягнути його запуск.

Google дійсно сказав, що з часом вони будуть залучати в тестову версію все більше і більше своїх користувачів, коли вони будуть більш впевненими у своєму дітищі.

17. Як дізнатись, чи бачить Google мій Інтернет-магазин правильно?

Кращий спосіб дізнатися це - використовувати відповідний інструмент в консолі пошуку Google. Вкажіть мобільний юзер-агент і подивіться попередній перегляд після завершення рендеринга. Те, що Google показує вам в отриманих результатах, швидше за все, те, що Google може бачити і індексувати з вашого мобільного сайту. Якщо контент відсутній, ви повинні вивчити, як це виправити, і знову запустити інструмент.

Сигнали для ранжування будуть надходити з вашого мобільного сайту, а не з десктопної версії. Чи бачить Google мій Інтернет-магазин правильно

Google оцінював ваш мобільний сайт на основі багатьох сигналів з вашої десктопної версії Інтернет-магазину, як ми вже розглядали раніше. І саме це він буде змінювати, Google буде оцінювати і ранжувати ваші мобільні та десктопні версії сайту на основі сигналів, які вони отримують від сканування вашого сайту з мобільного агента.

Таким чином, швидкість сторінки визначить рейтинг вашого мобільного сайту і деськтопної версії в Google.

Google також, швидше за все, розгляне ваш заголовок, H1s, структуровані дані та інші теги і контент, створені з вашого мобільного сайту, і буде використовувати їх на вашому дестопі.

Хіба це не просто перевертає проблему іншим способом, де Google оцінює результати своєї деськтопної версії на основі того, як він бачить ваш мобільний сайт? Так, але Google це знає, і тенденція полягає в тому, що мобільний телефон продовжує рости, і все більше і більше пошуковики будуть використовувати мобільний телефон для пошуку на робочому столі.

18. У Google будуть різні індекси для мобільних і настільних комп'ютерів?

Зрештою, Google планує мати тільки один індекс, заснований на мобільному контенті, для обслуговування списків як для мобільних, так і для настільних користувачів. Протягом цього періоду розгортання буде два: дестоп - перший і мобільний - перший. Менша група користувачів отримає результати з індексу mobile-first. Це не те, що хтось зможе контролювати. Люди, ймовірно, не знають, який індекс вони використовують.

Оскільки в Google зростає впевненість в першому індексі мобільного зв'язку, в кінцевому підсумку це буде єдиний використовуваний індекс.

Або, якщо новий індекс не рахується корисним, Google може повернутися до індексу на дестопі. Зрештою, він назвав мобільний індекс першим «експериментом». Створення адаптивного інтернет-магазину
Google сказав в своєму повідомленні в блозі: «Наш пошуковий індекс буде як і раніше бути єдиним індексом веб-сайтів і додатків, наші алгоритми в кінцевому підсумку будуть в основному використовувати мобільну версію контенту сайту для ранжування сторінок з цього сайту».

Пол Хаар з Google повторив це, сказавши: «Індекс мобільних сторінок для мобільних користувачів і індекс сторінок десктопної версії для користувачів настільних комп'ютерів не відбудеться».

19. Через це змінюються посилання і рейтинги?

Існує побоювання, що мобільний контент має менше посилань, ніж десктоп. Це викликає занепокоєння, що схоже на вищезгадану проблему, що стосується мобільного контенту, що має менше контенту, ніж вміст для настільних комп'ютерів. Результати пошуку Google дуже залежать від посилань і контенту. Таким чином, якщо будуть порушені як посилання, так і контент, чи вплине рейтинг?

Google сказав, що вони все ще тестують, тому він не на 100 відсотків ясний. Гері Ілліс сказав: «Я поки не хочу говорити нічого певного про посилання. Занадто рано, тому що речі дуже рухливі ».

Канонічні: Вам потрібно буде їх змінити?

Google сказав, що каноніки не потрібно міняти, просто зберігайте свої канонічні теги як є, і дотримуйтесь їх рекомендацій, зазначених в їх повідомленні в блозі.
Чи можу я побачити зміни і вплив в результатах пошуку зараз?

Google сказав, що ви не зможете побачити зміни і вплив першого розгортання індексу мобільних пристроїв. Фактично, Google сказав, що сподівається, що після його повного розгортання практично не буде ніякого ефекту. Пол Хаар сказав: «Я був би дуже здивований, якби виявив будь-які наслідки індексації мобільних пристроїв на цьому етапі».

Технічно це глобальне розгортання, тому воно не буде стосуватися тільки певних регіонів. Це повинен бути досить докладний виклад всіх питань і відповідей.

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]