Black Friday 2021: 7 днiв все по 7$. Детальніше...

Розумні торгові кампанії Google Ads: принцип роботи та переваги

Ми робимо обов'язкове налаштування реклами Google Shopping при створенні магазинів, тому що це дозволяє відразу залучати зацікавлений трафік, запускати позитивне SEO-просування і отримувати продажі відразу після виходу з розробки.

Розумні торгові кампанії в Google Ads — простий спосіб отримати замовлення за допомогою поєднання двох рекламних форматів: торгових кампаній і динамічного ремаркетингу.

Приклади роботи

Даний рекламний формат показується як в пошуковій видачі і вкладці «Покупки».

Так і допомагає «наздоганяти користувачів» динамічним ремаркетингом.

Вимоги до підключення

Підключитися до розумної торгової кампанії можна при виконанні всіх трьох вимог:

  1. В Google Adwords збирається аудиторія через тег ремаркетингу або передаються дані з Google Analytics;

Перевірити це можна у вкладці «Настройки»-«Менеджер аудиторій».

  1. Конверсії фіксуються через Adwords або Google Analytics і передається їх цінність;

Перевірити це можна в «Настройки»-«Конверсії».

  1. Відсутність порушень правил Google Реклами.

Створення розумної торгової кампанії

Створити таку рекламну кампанію можна у вкладці «Кампанії», натиснувши на «+» (Додати).

Вибираємо «Нова кампанія».

Вибираємо ціль кампанії «Без цілі».

Тепер вибираємо «Торговельна».

У вікні вибираємо потрібний обліковий запис Google Merchant Center, країну і підтип «Розумна торгова кампанія». Якщо в записі вже створена розумна торгова кампанія, то буде зазначено відповідне попередження.

У налаштуваннях кампанії можна задати лише 2 елементи:

  1. Рекламний бюджет;
  2. Ставка. За замовчуванням використовується максимальна цінність конверсій.

Також можна задати цільову рентабельність інвестицій у рекламу (ROI), наприклад, 1000%, що дозволить отримати суму виручки 1000$ до 100$ витрат.

Створення оголошень

Система не дозволяє створювати кілька груп оголошень, але можна створити оголошення, для цього в першу чергу вибираємо товари для реклами.

Вибрати можна за переданими у фід Google Merchant Center даними.

Далі заповнюємо:

  • Зображення;
  • Короткий заголовок;
  • Довгий заголовок;
  • Опис;
  • URL переходу.

Логотип, створений в Google Merchant Center у вкладці «Бренд», буде використовуватися в оголошенні автоматично.

Після цього кампанія почне самостійно приводити трафік, виконуючи поставлені перед нею цілі.

Принцип роботи і ефективність

Ви можете керувати тільки налаштуваннями «Бюджет» і «Стратегія», все інше система виконує сама на основі алгоритмів Google.

Додаткові особливості роботи кампанії:

  • За замовчуванням оголошення будуть показані по всій країні збуту;
  • Перші два тижні алгоритм навчається на отриманих даних, тому не варто робити поспішних висновків;
  • У перші дні роботи реклама може витрачати більше коштів, ніж зазначена в денному бюджеті;
  • Не можна скасувати показ по певним ключовим словам або в місцях розміщення;
  • Не можна скасувати або обмежити показ в пошуку або мережі КМС;
  • Заборонено вказувати розклад показу.

Висновки

Розумні торгові кампанії допоможуть отримати максимальний результат з мінімумом зусиль і витрат. Якщо Вам потрібна допомога у налагодженні ефективної реклами, залиште заявку на консультацію і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]