«Будь швидким або помри»! Будь лідером з NeoSeo, деталі акції...

Мікророзмітка FAQ за форматом Schema.org

Мікророзмітка FAQ за форматом Schema.org була представлена в липні 2019 року. Незважаючи на те, що минуло вже півтора року, дуже мало сайтів використовують даний тип мікророзмітки, а значить велика вірогідність, що у своїй тематиці ваш інтернет-магазин обзаведеться розширеними сніппетами з ЧЗВ одним з перших, і отримає конкурентну перевагу.

Мікророзмітка популярних запитань дозволить отримати великий сніппет у результатах видачі, подивіться, як воно виглядає нижче:

Desktop

 

Mobile

Як видно зі скріну, результат з блоком ЧЗП займає більше половини екрану при перегляді на смартфоні.

По кліку на стрілочку відкриється відповідь на відповідне питання.

Увага, навіть після впровадження технічної складової завдання, ви повинні розуміти, що розширений сніппет сформується за умови, що мікророзмітка коректно впроваджена і прийнята/схвалена Google.

Чим корисна мікророзмітка FAQ (ЧЗП) для інтернет-магазину:

  1. Збільшує привабливість сніппету у видачі та його клікабельність (CTR) – ваш сніппет отримає більше кліків, ніж сусіди зі стандартним виглядом.
  2. Дає максимально релевантну інформацію клієнту, відповіді на ті питання, які виникають найчастіше.
  3. Збільшує охоплення пошукових запитів конкретної сторінки, а значить і сайту в цілому.
  4. Дозволяє відбудуватися від конкурентів, так як в деяких тематиках майже не зустрічається.

Рекомендації по складанню списку запитань і відповідей ЧВП

Унікальність і релевантність

Впевнені, Ви знаєте яка інформація цікавить ваших клієнтів в першу чергу щодо тієї чи іншої товарної категорії або посадкової сторінки.

ЧЗП повинні бути унікальними для кожної сторінки. Не можна розмістити універсальний блок ЧЗП на всіх сторінках сайту, Google явно не вважатиме такі ЧЗВ корисними та вартими виведення у сніппеті.

Виберіть найбільш релевантні питання, і напишіть не менш релевантні відповіді на них. У відповідях рекомендується додавати посилання на інші сторінки інтернет-магазину, якщо ці посилання органічно вписуються у відповідь – тобто є доречні й корисні користувачеві.

Таким чином, збільшується ймовірність переходу користувача на ваш сайт.

Щоб підібрати максимально релевантні питання, можна орієнтуватися на "Схожі запити" в пошуку Google.

Також можна подивитися Пошукові підказки в SEO-аналізі сервісу Serpstat або пробити інформаційні пошукові запити в сервісі підбору ключових слів Wordstat.

Відповіді можуть бути як лаконічні короткі, так і повні вичерпні. При використанні розгорнутих відповідей (понад 550 символів) збільшується ймовірність, що користувач перейде саме на Ваш сайт, щоб ознайомитися з повною відповіддю.

Оптимальна кількість Питань – 4. Можна додати більше, але в результатах видачі Google покаже максимум 4 ЧЗП. З великою кількістю питань можливий такий варіант формування сніппету, коли після 3х питань з'являється кнопка Розгорнути:

По кліку на Розгорнути відкриється додатково ще 4 питання, разом 7:

Всього на сторінці Вечірні сукні в блоці ЧЗП додано 29 питань з відповідями. Мабуть Google порахував ці 7 питань найпопулярнішими і вивів саме їх.

Привабливі символи

Додайте до питань символи Unicode (емодзі/смайлики), наприклад: ❤️, .. і т. д. Можна вибирати emoji, пов'язані з тематикою сайту. Але не обов'язково, так як будь-які emoji в блоці ЧЗП зможуть привернути більше уваги.

 

Корисність і доступність для користувача

ЧЗП не повинні містити відкритої реклами, і звичайно ж, забороненого контенту.

Контент, розмічений за форматом FAQ Schema.org, повинен бути ідентичним з контентом, що відображений на вихідній сторінці.

Блок ЧЗП з мікророзміткою FAQ рекомендуємо розмістити на сторінках товарних категорій, категорій блогу, посадкових сторінках на всіх мовах, які підтримуються на сайті.

Не пропустіть можливість виділитися серед конкурентів в результатах видачі і збільшити охоплення цільових пошукових запитів.

 

Сподіваємося стаття була корисною,
Завжди з вами, Команда NeoSeo