Як швидко підібрати ключові слова для сайту, використовуючи онлайн-сервіси?

Ви бажаєте, щоб Ваш Інтернет-магазин чи інший веб-ресурс швидко просувався в топ пошукових систем? Тоді Ви, напевно, знаєте, що для цього кожна з його сторінок повинна бути оптимізована під конкретні пошукові запити.

Отже, в цій статті ми розглянемо:

Підбір ключових слів для сайту

  • що таке ключові слова?
  • які є онлайн-сервіси для підбору ключових запитів?
  • в чому відмінності між Keyword Planner і Яндекс.Wordstat?
  • як почати роботу з Keyword Planner?
  • як почати роботу з Яндекс.Wordstat?
  • як розширити отриманий список ключових слів?
  • застереження щодо оптимізації сторінок.

Що таке ключові слова?

Ключові слова – це запити, які шукають користувачі в пошукових системах для отримання тієї чи іншої інформації. Сторінки, які будуть відповідати необхідним запитам і матимуть правильне наповнення, пошукові системи будуть вважати більш змістовними, а значить – піднімати їх вгору до топ-10. Саме тому аналізові цього питання варто приділити достатньо уваги.

Як підібрати ключові слова

Якщо перед Вами стоїть мета – просунути Інтернет-магазин в топ, то для Вас стає необхідною оптимізація кожної існуючої сторінки під ключові слова. Це дасть можливість потенційним клієнтам потрапити на сторінку веб-ресурсу за конкретним запитом. Оптимізація сторінок – необхідна умова сучасних пошукових систем в успішному пошуковому просуванні. В іншому випадку, Ваше місце займуть конкуренти.

Дане завдання досить складне й вимагає професійного підходу, тому найчастіше вирішення цієї проблеми передають фахівцям. Спеціалісти веб-студії NeoSeo допоможуть оптимізувати Ваш Інтернет-магазин при пошуковому просуванні.

Однак, звісно, бувають ситуації, коли замовник хоче самостійно займатися просуванням ... У даному випадку допомога онлайн-сервісів для підбору ключових слів буде просто необхідною.

Пошук ключових слів

Які онлайн-сервіси передбачені для підбору ключових запитів?

Залежно від того, для якої пошукової системи Ви будете підбирати ключові слова, можна використовувати наступні інструменти:

  • Google AdWords: Keyword Planner;
  • Яндекс.Wordstat.

Відзначимо, що дані сервіси використовуються багатьма відомими дескоптними програмами.

У чому відмінності між Keyword Planner і Яндекс.Wordstat?

Пошук ключових слів в гугл

Програма підбору ключових слів від Google є абсолютно безкоштовним інструментом, який дає можливість складати список ключових слів, які отримують за пошуковим запитом. За його допомогою Ви також можете отримати більш розширену інформацію про пошуковий запит:

  • додаткові словосполучення;
  • зміна затребуваності залежно від сезонності;
  • рекомендована вартість одного кліка та ін.

Яндекс.Wordstat показує статистику, грунтуючись на своїй пошуковій системі. Інструмент показує не тільки ключові слова, які користувач увів при запиті, а й ще одну колонку, в якій відображаються схожі пошукові запити. Дана пошукова система переважно використовується у країнах СНД, тому Ви можете уточнити країну або місто, під які хочете оптимізувати сторінку або весь сайт.

Пошук ключових слів Яндекс

Як почати роботу з Keyword Planner?

1. Реєстрація. Щоб отримати доступ до цього інструмента, Вам необхідно пройти реєстрацію за посиланням adwords.google.ru/keywordplanner. Для цього необхідно мати зареєстровану пошту в Gmail.

2. Пошук ключових слів.

SEO ключові слова

Після успішної реєстрації Вам відкриється меню, яке містить пункт «Пошук нових ключових слів за фразою, сайтом або категорією». Клікнувши на посилання, Ви перейдете на форму, яку необхідно правильно заповнити. Зверніть, будь ласка, увагу на такі критерії:

  • основне слово групи;
  • мова пошуку;
  • бажану країну для оптимізації сайту;
  • пошукову систему;
  • слова, які не повинні відображатися (наприклад, якщо користувач шукає ліжко у Львові, йому не будуть цікаві сайти, які продають ліжка в Казахстані);
  • уточнення фільтра ключових слів;
  • визначення з варіантами ключових слів.

Підбір ключових слів для сайту онлайн

3. Результати. Потім Вам слід натиснути кнопку «Отримати варіанти», і перед Вами відкриється табличка, яка містить всю необхідну інформацію.

Перебираючи функціонал, Ви зможете підібрати найнеобхідніші запити для просування:

  1. варіанти ключових слів (скорочує ширину видачі слів);
  2. мінус-слова (фільтр, який відсіює непотрібні запити);
  3. перегляд статистики на конкретні міста і мобільні пристрої.

4. Опції і фільтри. Вкладка «Варіанти ключових слів» дозволить переглядати детальну інформацію на кожен із отриманих запитів. Ви зможете дізнатися їх частотність, вартість кліка і те, як часто їх використовують конкуренти.

Як правильно підбирати ключові слова

Опція завантаження дозволяє отримати весь список ключових слів у бажаній роздільній здатності документа.

Для увімкнення фільтра Вам достатньо натиснути на опцію «Фільтр ключових слів», який розташований у колонці «Параметри пошуку».

Якщо Ви виявите незрозумілу інформацію, можете навести курсор мишки, щоб уточнити дані про елементи, які Вас цікавлять.

Keyword Planner – універсальний сервіс, який насправді може істотно полегшити пошук ключових запитів для сайту, що просувається за системою Google.

Підбір ключових слів в Google Adwords

Як почати роботу з Яндекс.Wordstat?

Даний інструмент також є безкоштовним, але його робота спрямована на роботу з пошуковим сервісом Яндекс.

1. Реєстрація. Реєструєте акаунт в системі Яндекса, а потім переходьте за посиланням: https://wordstat.yandex.ua/.

2. Підбір слів. Перед Вами відкриється панель, в яку Ви можете ввести пошуковий запит, а потім необхідно натиснути кнопку "Підібрати".

Після цього Ви отримаєте дані ключових слів у статистиці на даний запит. Зліва Ви отримаєте дані за запитом і схожим ключем, а праворуч – розширені ключові слова, які шукали користувачі в Яндекс.

Підбір ключових слів Yandex

3. Фільтри. Ви можете відфільтрувати інформацію щодо певного регіону, області, міста.

4. «Історія запитів». Завдяки цій опції Ви зможете переглянути, як змінюється популярність запиту залежно від сезону.

Відзначимо, що Яндекс.Wordstat відкриває статистику виключно за ключовим запитом і його словоформами. Щоб отримати більш точну інформацію, необхідно використовувати спеціальні оператори:

  • < «»> - дані щодо фразової частотності;
  • <!> - дані щодо виняткової частотності.

Як розширити отриманий список ключових слів?

Як визначити ключові слова

Розкриємо Вам ще один маленький секрет оптимізації сайту – розширення отриманого списку ключових слів. Для цього використовують пошукові підказки. Це дані, які відображаються у «випадаючих підказках» пошукового рядка. Таким чином, Ви зможете досить швидко розширити своє семантичне ядро.

Приділіть свою увагу блокові, розташованому під топовими запитами – «разом із цим шукають». Тут Ви знайдете багато корисної інформації для розширення списку ключових слів.

Ми розглянули найпопулярніші онлайн-сервіси для пошуку ключових слів, робота з якими є надзвичайно простою і не вимагає багато часу для оптимізації сторінок.

Ключові слова для інтернет магазину

Застереження щодо оптимізації сторінок

Зверніть свою увагу, що пошукові системи досить «розумні», тому неправильне використання ключових слів може зіграти з Вами злий жарт. Щоб цього не сталося, необхідно уважно вивчити вимоги кожної з пошукових систем і не перестаратися з оптимізацією сторінки.

Пам'ятайте, що в гонитві за топовими позиціями, багато власників сайтів забувають про головне – своїх відвідувачів. Не має значення, наповнюєте Ви сайт інформаційним контентом чи текстами, які продають, – він повинен бути написаний і створений передусім для людей, а не пошукових систем. Наприклад, в Яндексі є фахівці, які в ручному режимі перевіряють сторінки топових сайтів, і, при виявленні переспаму, можуть відправити сайт у бан. Тому завжди дозуйте кількість ключових слів при написанні текстів для сайту.

Оптимізація сторінок під ключові слова

Ми радо відповімо на всі Ваші запитання – залишайте, будь ласка, свої коментарі. Команда NeoSeo бажає успішного просування Вашого веб-ресурсу за пошуковими запитами!

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]