Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Стоп 404-м сторінкам: "архівний" доступ до товарів, які вже не продаються - Модуль для OpenCart

Версiя 20
Переглядів:1344
Кількість продажів:37

Відгуки покупців

Тільки в NeoSeo!

  • Пробуйте безкоштовно - видаємо тестову ліцензію на 14 днів
  • Всі оновлення до модулів - безкоштовно і назавжди
  • 3 види підтримки Клієнтів

Данный модуль работает на OpenCart 3.0. Если вам нужен модуль для версий 2.1, 2.3 - пожалуйста, вам сюда

Вартість:
648 грн. 129 грн.

Разом дешевше

Ваш товар

648 грн. 129 грн.

Архівний товар v 3.0

129 грн. 108 грн.

21 грн.

Інформація про модуль
Відразу після оформлення замовлення Ви зможете завантажити ліцензію і файли модуля в Особистому кабінеті

Багато власників стикаються з необхідністю видаляти неактуальний товар, адже йому на зміну приходять нові позиції.

Але, видаляючи товар з сайту зовсім, утворюються биті посилання, які згодом впливають на рейтинг Інтернет-магазину. Крім цього, можливо, на сторінку товару хтось посилався. В результаті, Ви втратите кількість посилань. Для усунення цих недоліків використовуйте модуль "NeoSeo Архівний товар".

Підтримка тем оформлення

Модуль підтримує стандартну тему оформлення і тему від NeoSeo.

Порядок установки модуля

Описано в файлі readme.txt в архіві модуля.

Результат роботи модуля:

Вид картки архівного товару представлений на малюнку 1.

Даний модуль працює на OpenCart 3.0. Якщо вам потрібен модуль для версій 2.1, 2.3 - будь ласка, вам сюди Архівний товар v 2.1, 2.3

Додаткові переваги модуля
  1. Архівні товари не відображаються в категоріях на сайті.
  2. Збереження посилання на архівний товар, але інформація про товар відображається лише при прямому переході з пошукової системи.
  3. Збереження товару в базі даних сайту, що виключає дублі в артикулах і товарах.
  4. Збереження посилальної маси.
  5. Можливість запропонувати клієнтам схожі товари, посилання на які можна вказати в налашт