Професійне тестування рекомендується проводити після створення індивідуальних, багатомодульних збірок. Тестування Інтернет-магазину допоможе визначити труднощі і помилки, які можуть виникати в процесі використання сайту, простоту і доступність процесу покупки і оформлення замовлення.
Для Інтернет-магазинів, які знаходяться на етапі запуску в продакшн, технічний аудит необхідний, щоб переконатися, що все працює як годинник.

До випуску Інтернет-магазину в світло потрібно бути впевненим, що на Вашому веб-ресурсі немає ніяких несправностей, багів або глюків, які могли б негативно впливати на його роботу. Інакше, після виходу на продакшн, можна отримати потік невдоволення користувачів, тотальна недовіра до Вашого сайту і втратити гроші. Для уникнення цих проблем необхідно довірити перевірку сайту професійному тестувальнику.
Тестування сайту допомагає виявити всі помилки і несправності в його роботі:
- Чи злагоджено працює функціонал;
- Чи гармонійно сприймається сайт потенційними користувачами;
- Наскільки зручно буде Вашим користувачам робити покупки;
Тестування для нового сайту під час розробки дозволить:
- перевірити відповідність функціоналу сайту до документації (договору)
- знайти і виправити знайдені баги ще до запуску сайту в експлуатацію
- протестувати адаптивність ресурсу на всіх видах мобільних пристроїв (десктоп, планшет, смартфон та ін.).
Для нових Інтернет-магазинів наші фахівці проводять такі види тестування:
- функціональне тестування (перевірка функцій сайту);
- кросбраузерність тестування (як працює сайт на різних браузерах);
- альфа-тестування за принципом end-to-end сценаріїв (тестування користувацьких сценаріїв поведінки на сайті);
- регресійні тестування («тестування після тестування»).
В рамках функціонального тестування перевіряємо:
- форми реєстрації та авторизації;
- як працюють форми, в яких користувачі залишають свої дані (написання відгуків, робота зворотнього дзвінка і т.д.);
- функції пошуку (як він працює і які результати видає);
- всі етапи покупки товару на сайті;
- як відбувається оформлення замовлення (різні модифікації);
- навігацію по сайту;
- гіперпосилання, які ведуть на інші сторінки;
- перевірка сайту на наявність неправильних посилань;
- як працюють лічильники;
- як можна додати, видалити або редагувати замовлення товару і т.д.;
- відповідність розміщеного текстового і графічного змісту контенту.

Тестування для користувача інтерфейсу (UI testing) включає:
- тестування сайту з урахуванням різних дозволів екрану;
- перевірка кросбраузерності: як Ваш сайт працює на різних Інтернет-браузерах;
- перевірка локалізації: точність перекладу (для мультимовного магазину), мультивалютність і т.д .;
- контроль адаптивності графічного інтерфейсу (на симуляторах смартфонів, планшетів).
Тестування юзабіліті сайту покаже:
- наскільки Ваш сайт є зрозумілим для користувачів;
- зручність користуватися Вашим веб-ресурсом;
- як саме користувачі сприймають Ваш сайт;
- чи зручна навігація сайтом;
- які опції сайту можуть бути зайвими, непотрібними.
Тестування end-to-end
Моделює реальні сценарії поведінки користувача в Інтернет-магазині. Може перевіряти як справжній покупець буде використовувати сайт. Допоможе Вам вести контроль над процесом здійснення покупки від початку до кінця.
Регресійне тестування
Комплексна перевірка Інтернет-магазину в кінці виправлення знайдених багів, щоб переконатися, що все працює, відповідно до очікувань замовника або користувача; що коригування одних помилок на сайті не зумовило виникнення інших «багів». Крім того, механізми регресійного тестування перевіряє чи не "зламали" нещодавні зміни коду інші, вже перевірені, частини сайту.