Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 1 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Професійне тестування Інтернет-магазину

Вартість:
10 490 грн. 5 000 грн.

Професійне тестування рекомендується проводити після створення індивідуальних, багатомодульних збірок. Тестування Інтернет-магазину допоможе визначити труднощі і помилки, які можуть виникати в процесі використання сайту, простоту і доступність процесу покупки і оформлення замовлення.

Для Інтернет-магазинів, які знаходяться на етапі запуску в продакшн, технічний аудит необхідний, щоб переконатися, що все працює як годинник.

До випуску Інтернет-магазину в світло потрібно бути впевненим, що на Вашому веб-ресурсі немає ніяких несправностей, багів або глюків, які могли б негативно впливати на його роботу. Інакше, після виходу на продакшн, можна отримати потік невдоволення користувачів, тотальна недовіра до Вашого сайту і втратити гроші. Для уникнення цих проблем необхідно довірити перевірку сайту професійного тестувальника

Тестування сайту допомагає виявити всі помилки і несправності в його роботі:

  • Чи злагоджено працює функціонал;
  • Чи гармонійно сприймається сайт потенційними користувачами;
  • Наскільки зручно буде Вашим користувачам робити покупки;

Тестування для нового сайту під час розробки дозволить:

  • перевірити відповідність функціоналу сайту до документації (договору)
  • знайти і виправити знайдені баги ще до запуску сайту в експлуатацію
  • протестувати адаптивність ресурсу на всіх видах мобільних пристроїв (десктоп, планшет, смартфон та ін.).

Для нових Інтернет-магазинів наші фахівці проводять такі види тестування:

  • функціональне тестування (перевірка функцій сайту);
  • кросбраузерність тестування (як працює сайт на різних браузерах);
  • альфа-тестування за принципом end-to-end сценаріїв (тестування користувальницьких сценаріїв поведінки на сайті);
  • регресійні тестування ( «тестування після тестування»).

В рамках функціонального тестування перевіряємо:

  • форми реєстрації та авторизації;
  • як працюють форми, в яких користувачі залишають свої дані (написання відгуків, робота зворотнього дзвінка і т.д.);
  • функції пошуку (як він працює і які результати видає);
  • всі етапи покупки товару на сайті;
  • як відбувається оформлення замовлення (різні модифікації);
  • навігацію по сайту;
  • гіперпосилання, які ведуть на інші сторінки; перевірка сайту на наявність неправильних посилань;
  • як працюють лічильники;
  • як можна додати, видалити або редагувати замовлення товару і т.д .;
  • відповідність розміщеного текстового і графічного змісту контенту.

Тестування для користувача інтерфейсу (UI testing) включає:

  • тестування сайту з урахуванням різних дозволів екрану;
  • перевірка кросбраузерності: як Ваш сайт працює на різних Інтернет-браузерах;
  • перевірка локалізації: точність перекладу (для мультимовного магазину), мультивалютність і т.д .;
  • контроль адаптивності графічного інтерфейсу (на симуляторах смартфонів, планшетів).

Тестування юзабіліті сайту покаже:

  • наскільки Ваш сайт є зрозумілим для користувачів;
  • зручність користуватися Вашим веб-ресурсом;
  • як саме користувачі сприймають Ваш сайт;
  • Чи зручна навігація сайтом;
  • які опції сайту можуть бути зайвими, непотрібними.

Тестування end-to-end

Моделює реальні сценарії поведінки користувача в Інтернет-магазині. Може перевіряти як справжній покупець буде використовувати сайт. Допоможе Вам вести контроль над процесом здійснення покупки від початку до кінця.

Регресійне тестування

Комплексна перевірка Інтернет-магазину в кінці виправлення знайдених багів, щоб переконатися, що все працює, відповідно до очікувань замовника або користувача; що коригування одних помилок на сайті не зумовило виникнення інших «багів». Крім того, механізми регресійного тестування перевіряє чи не "зламали" нещодавні зміни коду інші, вже перевірені, частини сайту.