- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- 501
- 502
- 503
- 504
- 505
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- 511
- 512
- 513
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- 519
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- 530
- 531
- 532
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- 549
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- 560
- 561
- 562
- 563
- 564
- 565
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- 575
- 576
- 577
- 578
- 579
- 580
- 581
- 582
- 583
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
Навіщо потрібна внутрішня технічна оптимізація Інтернет-магазину на OpenCart?
Ваш Інтернет-магазин на OpenCart висить на 50 сторінці видачі і не просувається вище. Місяць, два, Ви вже витратили чимало на просування "своїми зусиллями", але все безрезультатно, пошуковики чомусь не поспішають полюбити Ваш сайт. Нарешті терпець увірвався і Ви звертаєтеся до професіоналів - "сеошників". Вас просять заплатити від 100 до 500 $ за SEO-аудит Інтернет-магазину на OpenCart, а пізніше, для усунення цих помилок в роботі сайту з точки зору пошукових систем, програмісти у Вас попросять ще від 300 до 1000 $. Ви зі страшним скрипом платите, а що робити, інакше "сеошники" відмовляються просувати його і кажуть, що в другому випадку сайт “не злетить"...
Причина - відсутність внутрішньої технічної оптимізації Інтернет-магазину. І суть не в тому, що це стосується тільки Інтернет-магазинів на OpenCart, - це глобальна проблема всіх розробок на будь-яких CMS, не кажучи вже про самопис на фреймворках.
Виявляється, вся справа в тому, що первинний розробник сайту не виконав роботи по внутрішній технічній оптимізації Інтернет-магазину. Але чому він їх не зробив? - найчастіше відповідь проста, - "я Вам робив те, що зазначено в ТЗ. Якщо таких завдань там не було, на жаль, я ж не сеошник і не маркетолог, щоб знати, що там ще потрібно пошуковим роботам - йдіть ось до сеошників, вони Вам скажуть, тоді ми зробимо ... ". Такий середньостатистичний розробник Інтернет-магазинів банально не вважає ці роботи своєї областю відповідальності, у нього просто відсутні знання в цій області і швидше за все, він зовсім не спантеличується питанням - а навіщо ж цей магазин потрібен Клієнту, як він збирається його просувати в пошуку?!
Ви втратили час і прибуток, а нарікати потрібно тільки на самого себе, - так, так, тому що саме Ви погано вибрали виконавця або відповідального за пошуки виконавця на розробку правильного Інтернет-магазину, що відповідає всім вимогам пошукових систем Google і Яндекс. Ви ж не знали, що на ринку є відмінна збірка OpenCart - {SEO-Магазин} модель "А", на основі якої кожен може зібрати свій Інтернет-магазин додаючи інгредієнти як в піцу.
У цій статті ми розповімо про те, навіщо Інтернет-магазину потрібна внутрішня оптимізація, які роботи потрібно виконувати обов'язково, ще перед тим як викотити сайт на першу індексацію на прикладі нашої студії.
Що це таке "внутрішня технічна оптимізація інтернет-магазину"?
Оптимізація - це проведення певних робіт, які в результаті спрощують розуміння з роботами пошукових систем і відповідно підвищують позиції сайту у видачі пошукових систем. Буває зовнішня і внутрішня оптимізація Інтернет-магазину. Зовнішня збільшує репутацію вашого сайту, збільшуючи його цитованість створюючи авторитет в очах пошукових систем (купуються посилання з використанням аутріч, біржі посилань, тематичні каталоги, відгуки та статті), а внутрішня оптимізація працює по-іншому. Це певні роботи, які покращують сайт зсередини і роблять його зрозумілим і привабливим для пошукових систем. Це не тільки оптимізація тексту - ми оптимізуємо ще й код, мета-теги, структуру, мікродані, але про все по-черзі.
Навіщо це потрібно?
Якщо коротко, без внутрішньої технічної оптимізації ваш Інтернет-магазин “протікає”, ви перебуваєте на човні з пробоїною і змушені вичерпувати воду друшляком.
Ви побудували крутий магазин в глухому лісі і його підмивають внутрішні води - потрібно терміново вживати заходів, інакше всі зусилля підуть на дно.
Успіх будь-якого сайту залежить від його місця у видачі - місце у видачі визначає пошуковик, якому сайт повинен сподобається. Якщо він погано оптимізований, тобто на сайті не проведені роботи, які самі пошуковики просять робити - готуйтеся до простою - безкоштовної органічної видачі Вам не бачити, як своїх вух.
Від внутрішньої оптимізації залежить, як пошукові системи будуть бачити ваш Інтернет-магазин. Якщо все зроблено як треба, сайт правильно проіндексується при запуску, його буде легше вивести в топ, він буде залучати трафік і вже тільки від Ваших менеджерських рішень буде залежати, як Ви будете конвертувати цей трафік в покупців.
Зовнішньою оптимізацією бажано займатися після запуску сайту - нічого поганого не трапиться. Внутрішню технічну оптимізацію Інтернет-магазину, в т.ч. і на CMS OpenCart потрібно проводити задовго до цього, ще на стадії розробки. Якщо поспішите або забудете про це, уявіть собі, це буде дорівнювати тому, якби Ви прийшли на публічні заходи в брудному одязі і від вас погано пахло ... Google і Яндекс проіндексуют Ваш неоптимізований сайт, зрозуміють, що веб-майстер даного сайту їхніми рекомендаціями і вимогами знехтував і відповідно Ви отримаєте свідомо відомий результат - в кращому випадку песимізація, втрачений час і гроші.
Що ми робимо в розрізі робіт по внутрішній оптимізації Інтернет-магазину і чому це важливо
1. Мета-теги.
Прописуємо теги і мета-теги, а також заголовки (title, description, keywords, h1-h6) для кожної сторінки магазину. Пишемо шаблони побудови тегів на трьох мовах (англійська, українська, російська) в нашому славному модулі - Генератор ЧПУ і мета даних для Інтернет-магазинів на OpenCart 2.x-3.x версій.
Теги важливі, тому що з їх допомогою пошуковики розуміють, що знаходиться на сторінці і на сайті. Нагадаємо, що при виконанні кожного пункту робіт ми дотримуємося рекомендацій
2. Карта сайту (Sitemap.xml)
Складаємо правильний файл Sitemap.xml (карту сайту). Цей файл показує пошуковим системам, які сторінки є на сайті і те, яка в нього структура.
Це важливо, тому що Sitemap допомагає пошуковим системам проіндексувати сайт. Корисно в усіх випадках, особливо якщо у Вас новий сайт або якщо його розмір дуже великий. Ось що говорить про карту сайту
3. Robots.txt
Робимо файл robots.txt, який забороняє пошуковикам індексувати певні сторінки.
Robots.txt дозволяє приховати сторінки, які необхідно приховувати від пошукових систем. Адмінпанель сайту, сторінки з дубльованим контентом - все це повинно бути приховано. А ще ми розуміємо, що Вам не потрібні скандали через те, що сторінка з номерами карт ваших покупців раптово з'явилася у видачі. Ось що говорить про цей документ
4. Основний домен, 301 редирект, формат URL-сторінок
Для початку вказуємо основний домен. Справа в тому, що пошукові системи вважають домен з www на початку і без www двома різними сайтами. Ми повідомляємо пошуковикам ім'я основного домену, яке вони будуть використовувати при скануванні сторінок. Якщо цього не зробити, пошукова система проіндексує обидві версії вашого сайту і вважатиме їх дублями.
Налаштовуємо переадресацію 301. Якщо Ви виберете, наприклад, домен з www як основний, ми налаштуємо переадресацію на нього і переспрямуємо відвідувачів на актуальну сторінку. Якщо створюємо нову структуру сайту або змінюємо старі адреси, робимо 301 переадресацію на нові.
Наводимо посилання на всі сторінки до одного виду, без / і .html. Пошуковики можуть порахувати дублями сторінки "приклад.ру" і "приклад.ру / index.html", так само як і "приклад.ру / page-1" і "приклад.ру / page-1 /". Це може привести до штрафних санкцій і втрати місця у видачі, тому ми уникаємо дублювання.
Довідка Гугла (основний
5. Хлібні крихти
Налаштовуємо навігаційний ланцюжок для кожної сторінки. Цей ланцюжок дозволяє користувачеві зрозуміти, на якому рівні ієрархії він знаходиться. Якщо у Вас магазин книг і користувач шукає фантастику, ланцюжок буде виглядати так: магазинкниг.ру / художня_література / фантастика
Якщо все зроблено правильно, у верхній частині сторінки будуть знаходиться всі ці елементи навігації, щоб користувач міг перейти на головну або на один з попередніх рівнів вкладеності (тобто на сторінку "художня_література", наприклад).
Це важливо для зручності користувача, для поліпшення поведінкових факторів і для того, щоб у клієнта залишилося хороше враження про ваш сайт. Правильний навігаційний ланцюжок зменшує час на пошук інформації і дуже добре виглядає в сніпеті - користувач швидше клацне по сніпеті, в якому є "хлібні крихти".
Можна почитати думку
6. Канонічні URL, дублі сторінок
Прописуємо в коді канонічні URL для сторінок з повторюваним або схожим контентом. Якщо у Вас, наприклад, є дві різні версії сторінки для мобільних і для комп'ютерів, потрібно вибрати одну з них і зробити її канонічною. Це потрібно, щоб:
- консолідувати переходи
- вибрати URL, який потрібно показувати у видачі
- спростити ведення статистики
- допомогти роботам пошукових систем відсканувати сторінки і поліпшити індексацію.
Прибираємо дублі сторінок. Пошуковики не люблять дублі сторінок - накладають фільтри і штрафні санкції, знижують сайт у видачі. Ми коригуємо ієрархію URL, щоб не виникало повних дублів, прибираємо дублі головної сторінки, вирішуємо проблеми з дзеркалом сайту, налаштовуємо сторінку з 404 помилкою, прибираємо сторінки з utm-мітками з видачі.
Часткові дублі - теж проблема. Ми стежимо за тим, щоб сторінки пагінацію і фільтрів, сторінки коментарів і версії сторінок для друку / скачування не погіршували ранжування вашого сайту.
Почитати про повторювані і канонічні URL можна
7. Мікророзмітки (мікродані)
Робимо мікророзмітки за форматом Schema.org. Інтернет-магазинам необхідна розмітка, але це досить важка праця, тому не всі його роблять. А ми написали свій модуль мікророзмітки для OpenCart, який допомагає спростити цю задачу.
Мікророзмітки, або семантична розмітка - це набір тегів і атрибутів в тегах. За допомогою цього інструменту Ваш Інтернет-магазин показує пошуковим системам, яка інформація є на сторінці.
Фішка мікророзмітки в тому, що через неї сніпет сайту виглядає набагато краще. Без неї користувач побачить у видачі назва сайту, опис і посилання. З нею - все, що Ви захочете додати. Ми зазвичай додаємо картку товару, тобто у видачі юзер побачить не тільки назву і опис, а й рейтинг товару, його ціну і зображення.
Результат - сніпет виглядає крутіше інших результатів у видачі та користувач натискає на Ваше посилання, навіть якщо воно не перше в списку.
Це виглядає ось так:
8. Мета-теги, сторінки пагінації
Виключаємо дублювання значень мета-тегів. Дубльовані мета-теги title / description не подобається пошуковим системам - у кожної сторінки повинні бути свої, унікальні мета-теги. Ми прибираємо дубльовані теги для того, щоб нічого не завадило оптимізації.
Виводимо нумерацію сторінок в мета-тегах на сторінках пагінацію. Пагінація - це коли інформація не з'являється на одній сторінці, а розбивається на кілька сторінок. Це посторінковий вивід інформації, який часто застосовується для розділів і для головної сторінки. Виглядає ось так:
9. Дублі на сторінках пагінації
Видаляємо дублювання тексту на сторінках з пагінацією.
Проблема сторінок з пагінацією в тому, що на багатьох таких сторінках може бути схожий контент. Це те саме дублювання, про яке ми вже говорили.
Ми використовуємо спосіб rel = "prev" / "next", тобто створюємо ланцюжок між усіма сторінками з пагінацією. Цей спосіб дозволяє вирішити проблему без використання сторінки "Дивитися все", а ще з ним не потрібно сильно змінювати html-код.
10. Структура URL, людино-зрозумілий вид URL, 301 редирект
Робимо правильну і зрозумілу структуру URL. Посилання має бути зрозумілим для людини, тому що релевантність URL-адреси повинна бути зрозуміла користувачеві з першого сайту. Це важливо ще й для пошукових роботів - занадто довгі або складні посилання вимагають занадто багато ресурсів від них. Цих ресурсів може не вистачити на те, щоб просканувати і проіндексувати інший важливий контент.
Ми знаємо про цей фактор, тому робимо короткі і зрозумілі посилання, блокуємо пошуковим роботам доступ до непотрібних URL. Ми створюємо URL, які зрозумілі людям і не віднімають зайві ресурси у роботів. Виглядає це так:
11. Атрибут alt
Налаштовуємо автоматичне заповнення атрибута ALT. Цей атрибут допомагає пошуковим системам репрезентуватиме релевантні картинки для видачі - так що правильно заповнені атрибути ALT (максимум 250 символів, без переспама) можуть дуже серйозно допомогти оптимізації.
Взагалі, цей атрибут - це текст, який описує зображення і показується замість нього, якщо картинка не завантажилася. Ми автоматично заповнюємо цей атрибут для сотень зображень на сайті, щоб заощадити час.
В результаті кожна картинка отримує підпис, пошуковик отримує чіткий опис зображень на сайті, а Ви отримуєте трохи додаткового цільового трафіку.
12. Мета-тег noindex для сторінок, використання атрибутів rel = "next" і rel = "prev".
Оптимізуємо сторінки пагінації при сортуванні на сторінках категорій за допомогою тега noindex.
Коли в певних лістингах дуже багато товарів, такі сторінки з пагінацією можуть вважатися сторінками з частково дубльованим контентом, тому для них ми прописуємо атрибути rel = "next" і rel = "prev", щоб вказати зв'язок між декількома URL. Завдяки цій розмітці Google може визначити, що зміст даних сторінок пов'язано в логічній послідовності, і направити користувача на початкову сторінку.
13. 404 статус HTTP
Налаштовуємо сторінку з помилкою 404. Ви бачите цю помилку, коли сторінка видалена або Ви неправильно ввели її адресу.
Стандартна помилка 404 неінформативна - це просто напис "не знайдено", який ніяк не допомагає користувачеві і не вирішує його проблему. Більш того, стандартна сторінка з 404 помилкою створює проблеми Вам, тому що користувач, швидше за все, просто закриє її і піде з Вашого сайту.
Ми робимо так, щоб люди не закривали сторінку з 404 помилкою а залишалися на сайті. Принципи та рекомендації однакові (ввічливість, менше технічних деталей, єдиний стиль з іншим сайтом, рядок пошуку, посилання на можливі збіги).
14. Соціальні кнопки
Налаштовуємо соціальні кнопки для всіх рівнів сайту. Вони потрібні користувачеві, тому що він може поставити лайк і поділитися контентом (або репостнути крутий товар, який він купив). Вони також потрібні Вам, тому що Ви зможете отримати детальний звіт по соціальній активності і побачити, що саме подобається вашим клієнтам. Більше того, вони потрібні Вашим майбутнім оптимізаторам, оскільки давно відомо, що "соціальні сигнали" є одним з факторів ранжування.
Що після цього?
Після того, як ми проведемо внутрішню технічну оптимізацію магазину на ОпенКарт - сайт готовий до висновку на реальний домен для першої індексації (сканування) пошуковими системами, тепер можна і подумати про активну стадію просування. Ми прибираємо всі проблеми і помилки ще на стадії розробки, щоб Вам не доводилося платити за аудит, а потім і за правки по аудиту. Починаючи свій шлях пошукового просування з такою базою, Вам не доведеться витрачати зайві гроші на підготовку до просування, Ви можете зайнятися більш важливими справами, наприклад зробити SEO-структуру для Інтернет-магазину.
Замовляйте розробку Інтернет-магазину "під ключ" у думаючих про Ваше майбутнє фахівців, ми багато ще розповімо і підкажемо.
Завжди ваша,
Команда NeoSeo.
Коментарі