Вже скоро, швидкі шаблони з необмеженою кількістю модулів за 1грн./замовлення

Лайфхак. Як привести з Google і Яндекса нізкоконкурентним трафік {недорого} і успішно боротися з великими Інтернет-магазинами?

Привіт, дорогі читачі!

Ця стаття призначена як для початківців, так і для просунутих власників Інтернет-магазинів, маркетологів, seo-фахівців, які зацікавлені в ефективному просуванні свого Інтернет-магазину.

Ми ділимося нашим досвідом про те, як можна і потрібно просувати свій Інтернет-магазин за допомогою створення сотень або навіть тисяч спеціальних посадкових сторінок, щоб отримувати з пошукової видачі середньо і низько частотний трафік безкоштовно (трафік, який найкраще конвертується в продаж).

Навіщо взагалі потрібні "посадкові сторінки" і що вони собою являють

Посадкові сторінки це ті сторінки Інтернет-магазину, які пошукові роботи вважають придатними для "приземлення" на них свого цільового трафіку.

За великим рахунком, коли пошукові роботи сканують ваш Інтернет-магазин, вони хочуть зрозуміти, а які на вашому сайті існують посадкові сторінки, щоб розуміти, за якими запитами користувачів вони будуть доречні, тобто на які запити користувачів вони зможуть надати найкращий, повну і вичерпну відповідь. Звичайно ж, алгоритми ранжирування пошукових систем враховують і ще більше 200 чинників, але без посадкових взагалі нікуди.

Якщо порівнювати пошукових гігантів Google і Яндекс з океанами в яких плавають сотні тисяч різновидів риби (пошукових фраз), то для успішного вилову певних косяків (кожної окремої групи пошукових запитів), вам необхідно закинути під кожен вид свою, окрему вудку зі спеціально підготовленою для неї наживкою (тобто створити і заточити під кожну групу запитів свою, окрему посадкову сторінку).

Головний по тарілочках в NeoSeo.

Очевидно, що чим більше у вас якісних посадкових сторінок і чим вони авторитетніші з точки зору пошукових роботів, тим більше у вас шансів опинитися з ними в ТОП-10 і отримувати з цих океанів найрізноманітніші косяки рибки (безкоштовний пошуковий трафік).

Щоб посадкова сторінка сприймалася пошуковиком як окрема вудка з вузько заточеною наживкою, резюмуючи свій досвід просування і їх рекомендації ми можемо говорити про те, що, щоб якусь сторінку сайту назвати "посадковою", вона повинна мати наступні характеристики:

  1. це обов'язково повинна бути окрема, унікальна адреса сторінки сайту (URL), яка прописана людино-зрозумілою мовою латиною або англ. словами, бажано через тире, наприклад: https://sitename/posadochnaya-straniza.
  2. для такої сторінки обов'язково повинні бути прописані унікальні: тег Title, мета тег Description, заголовки h1-h3.
  3. на таку сторінку обов'язково потрібно мати можливість розмістити корисний контент або, хоча б т.зв. "Seo-текст".
  4. бажано, щоб при створенні такої сторінки, вона автоматично потрапляла в карту сайту (файл sitemap.xml), щоб швиденько проіндексуватись роботами.

А як в OpenCart можна створити таку посадкову сторінку, щоб її можна було оптимізувати і "згодувати" пошуковикам?

- правильно, тільки через створення категорій або підкатегорій (картка товару не береться до уваги, тому що вона оптимізується під конкретний товар, а не під групу товарів).

Спеціально і тільки для того, щоб наші SEO-фахівці мали можливість створювати і просувати всі необхідні нашим Клієнтам групи запитів,

ми і створили “SEO-фільтр”.

Адже саме за допомогою SEO-фільтра у нас і у вас з'являється можливість створювати тисячі посадкових сторінок, приймаючи категорії або підкатегорії як основу, а значення (опції) фільтрів як додаткові пошукові сутності, які шукають ваші потенційні покупці через пошуковики. "Рибка" сама шукає ваші вудки в океанах, так будьте ж сміливіше, покажіть їх!

Як воно виглядає на практиці?

Припустимо, що потенційні покупці ламінату починають свої пошуки в Інтернет за допомогою загальних запитів виду:

  • ламінат купити,
  • ламінат Москва ціна,
  • ламінат Інтернет-магазин
  • купити ламінат в Києві и т.д.

Тобто це одна пошукова група (один косяк рибки). Всі ці запити об'єднані словами: ламінат, купити, ціна, Інтернет-магазин + місто в різному поєднанні.

Нормально, що для вилову з пошуку цих запитів (щоб зловити рибок з цього косяка), ви створюєте посадкову сторінку, на якій уявляєте всі види існуючого в вашому Інтернет-магазині ламінату виду: https://demo.neoseo.com.ua/uk/laminat/. Цю посадкову ви робите через створення категорії, ну і відповідно оптимізуєте під ці запити, якщо з усіма іншими факторами у вас склалося, дана сторінка буде збирати трафік.

Але ми йдемо далі (пірнаємо глибше) і бачимо, що ті ж потенційні покупці ламінату починають додавати до загальних пошукових запитів уточнюючі важливі деталі, наприклад, класи ламінату, назви брендів, країн виробників, шукають і по товщині, і по текстурі і т.д . Покупець вже не хоче бачити всі пропозиції поспіль, він хоче потрапити на сторінку, де зібрані всі пропозиції від Інтернет-магазину, що відповідають його уточненню, тобто весь ламінат 32-го класу або весь ламінат неважливо якого класу, але "під дуб"! 

Ось тут то пошуковики розуміють, що їм потрібна посадкова сторінка, яка відповідає цим уточненням і що загальна сторінка вже не релевантна. Вони дивляться за своїми індексами і знаходять Вас, адже саме Ви, після прочитання цієї статті, спеціально для вилову усіх цих рибок по середньо і низько частотним запитам,, за допомогою нашого дивовижного SEO-фільтра створили спеціальні посадкові сторінки на яких представлений потрібний покупцеві товар.

Приклад 1 - посадкова сторінка, яку ми створили з допомогою SEO-фільтра, об'єднуючи значення категорії "Ламінат" зі значенням опції фільтра "32 клас" для продажу ламінату 32 класу (пошукові запити від покупців ми розмістили замість seo-тексту), чек-лист :

  1. Унікальна адреса сторінки, яка, звичайно ж ЧПУ https://demo.neoseo.com.ua/uk/laminat/laminat-klass-32
  2. і 3. Прописуємо теги і розміщуємо seo-текст
  1. Сторінка відразу потрапляє в найшвидшу карту сайту на індексацію пошуковим системам,
  2. Google і Яндекс щасливі, адже вони дуже точно задовольнили свого користувача надавши йому потрібний контент.
  3. Користувач щасливий, адже він знайшов саме те, що шукав, на сторінці зібраний корисний і релевантний, що відповідає запиту користувача контент і йому не потрібно копатися в пошуках на незрозумілих йому сайтах, що звичайно ж він повідомить пошуковикам своїми поведінковими факторами, а Вам, своїми грошима.
  4. Щасливий і скромний розробник SEO-фільтра :). 

Приклад 2 - посадкова сторінка, яку ми створили з допомогою SEO-фільтра, об'єднуючи значення категорії "Ламінат" зі значенням опції фільтра "під дуб" для продажу ламінату "під дуб" (пошукові запити від покупців ми розмістили замість seo-тексту), https://demo.neoseo.com.ua/uk/laminat/laminat-dub/

Давайте розглянемо ще раз і покроково, як це робити правильно:

Крок 1. Спочатку збираємо семантичне ядро, тобто дізнаємося пошуковий попит на групу товарів "ламінат".

Виявляється, що потенційні покупці шукають ламінат найрізноманітнішими фразами, додаючи різні "пошукові сутності", які утворюють свої окремі групи пошукових запитів: по бренду, по класу ламінату, по країні виробникові, по товщині, по текстурі і т.д.

Очистивши зібране ядро від "сміття" (більше 10000 початкових пошукових фраз), розбиваємо їх на групи і для відлову їх же з пошуку, під кожну таку групу ми ...

Крок 2. Створюємо свою, найбільш релевантну посадкову сторінку за допомогою додавання до категорії "Ламінат" значень цих пошукових сутностей, які вивели через SEO-фільтр. Посилання на найцікавіші сторінки виводимо в мега-меню з міні іконками, щоб вони були доступні покупцям нашого магазину в 2 кліка.

Крок 3. Ми отримали замість однієї посадкової сторінки для загальної групи товарів "ламінат", десяток посадкових сторінок, які в потенційному Інтернет-магазині збирали б як мінімум в 10 разів більше трафіку.

Ми дуже сподіваємося, що Ви знайшли для себе щось корисне в даній статті. Розкажіть нам про це в коментарях.

Закликаємо вас впровадити все вищесказане у себе в Інтернет-магазині і пам'ятайте, щоб ваші човники гнулися від улову - створюйте посадкові сторінки, збільшуйте середньо і низькочастотний трафік, піднімайте продаж, а ми завжди будемо раді допомогти розвитку Вашого бізнесу!

=================================================================

UPD. У функціонал SEO-фільтра додано горизонтальний шаблон фільтра:

А також можливість виводити Популярні Теги для всіх категорій і посадквих:

 

Коментарі

Написати коментар [відмінити відповідь]

Товари зі статті: