Клієнтська база з контактними даними клієнтів - один з найбільш важливих ресурсів Інтернет-магазину. У Вашому розпорядженні з'являється велика кількість вже лояльних до Вашого магазину користувачів. Багато з них вже робили покупки у Вас і, швидше за все, Ваш Інтернет-магазин у них на хороших рахунках.

Робота зі старими Клієнтами також, а може, й більш важлива, ніж робота по залученню нових. Ви зможете проводити e-mail розсилки, інформуючи своїх Клієнтів про різні акції, знижки або нові товари. І навіть якщо Клієнт не замислювався про покупку якого-небудь товару, то побачивши у себе в пошті повідомлення про акції, він з великою ймовірністю перейде в Інтернет-магазин, щоб подивитися вигідні для себе пропозиції.

Після вищевказаних переваг наявності клієнтської бази виникає логічне питання: "А як збирати цю саму клієнтську базу даних?". Саме для таких цілей веб-студія NeoSeo і створила модуль для Інтернет-магазину на OpenCart 3.x, ocStore 3.x і {SEO-магазин} — "Авторизація з підтвердженням пошти". Модуль дозволяє налаштувати шаблони текстів різних етапів авторизації, а саме:

  • Текст при реєстрації. Тут Ви зможете розмістити повідомлення з проханням підтвердити пошту, яке виводиться при реєстрації.
  • Текст листа. Після реєстрації, Клієнту на пошту приходить повідомлення про успішну реєстрацію, текст якого ви можете вказати на свій розсуд. У тілі повідомлення знаходиться змінна {link}, замість якої повинне розміщуватися посилання для підтвердження пошти.
  • Тема листа. Ви можете задавати тему для листа, який повідомляє користувачів про успішну реєстрацію.
  • Повідомлення про успішне підтвердження пошти. Після підтвердження адреси електронної пошти,