Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 1 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Внутрішня технічна оптимізація SEO-Магазину

Орієнтовна ціна
750 грн.

Чи плануєте підкорити органічну видачу? Тоді потрібно обов'язково привести сайт в порядок відповідно до вимог Google або Yandex.

Внутрішня технічна оптимізація дуже важлива, оскільки це основа, завдяки якій сайт стає правильним в очах пошукових систем. Без SEO-оптимізації, пошукачі не вважатимуть Інтернет-магазин якісним і гідним перших сторінок пошуку. Як наслідок він буде десь на задвірках видачі Google або Yandex, або взагалі бути відсутнім у видачі ...

Проведення робіт по внутрішній технічній оптимізації забезпечує те, що сайт буде проіндексований саме так, щоб потрапити в ТОП, залучати трафік, і конвертувати його в покупки.

Що передбачає послуга від NeoSeo в розрізі робіт по внутрішній технічній оптимізації SEO-магазину:

1. Мета теги

Ми прописуємо теги та мета-теги (title, description, keywords, h1-h6) для кожної сторінки магазину. Пишемо теги на трьох мовах (англійська, українська, російська) з дотриманням рекомендацій Google та Yandex.

2. Карта сайту (Sitemap.xml)

Складаємо правильний файл Sitemap.xml (карту сайту). Цей файл показує пошуковим системам, які сторінки є на сайті і те, яка в нього структура.

3. Robots.txt

Формуємо файл robots.txt, який забороняє індексувати сторінки з інформацією, яку потрібно закрити від пошукових роботів.

До такої інформації належить:

  • адмінпанель сайту;
  • сторінки з дубльованим контентом;
  • html-файли з інформацією;
  • сторінки з архівами;
  • скрипти та інші не надто важливі для користувача ресурси.

4. Основний домен, 301 редирект, формат URL-сторінок

Редирект необхідно робити під час:

  • “з'єднання” домену з www і без www;
  • зміни домену зі старого на новий;
  • перенесення сторінки: пошуковики й відвідувачі переходять на нову сторінку замість неробочої;
  • приведення посилань на всі сторінки до одного виду, без / і .html.

Ми вказуємо основний домен та сторінки і робимо на них переадресацію. Таким чином, у вас відсутні дублі сторінок та збережений вже наявний трафік.

5. Хлібні крихти

Для кожної сторінки налаштовуємо навігаційний ланцюжок, що дає зрозуміти на якому ієрархічному місці сайту, знаходиться дана сторінка.

Такі хлібні крихти важливі для зручності користувача і зменшення часу на пошук інформації. Навігаційний ланцюжок покращує поведінкові фактори і підвищує ефективність сніппетів.

6. Канонічні URL, дублі сторінок

Канонічні URL допомагають прибрати дублі сторінок із схожим контентом, що негативно впливає на показник унікальності. На основі цього показника, пошукові роботи можуть понизити вас у пошуковій видачі.

Для уникнення дублів сторінок, ми проводимо:

  • коригування ієрархії URL;
  • усунення дублів головної сторінки та сторінок з utm-мітками;
  • вирішення проблем з дзеркалом сайту;
  • налаштування сторінки з 404 помилкою.

7. Час завантаження

Швидкість завантаження сайту на пряму впливає на поведінковий фактор користувачів. Адже, якщо ваш Інтернет-магазин довго грузиться, клієнт закриває сторінку та повертається до пошукової видачі.

Для того, щоб ваш сайт швидко грузився, ми оптимізуємо швидкість роботи коду, запити та схеми даних, веб-шрифти та зображення, а також кешуємо ресурси та все, що необхідно.

8. Мікророзмітка

Для того, щоб ваш сайт показував пошуковикам яка інформація є у вас на сторінці, ми здійснюємо мікророзмітку.

Використавши набір тегів і атрибутів у тегах за форматом Schema.org, сніппет вашої сторінки виглядатиме набагато ефективніше. Окрім звичайних назви та опису, користувач зможе побачити рейтинг, ціну, а також і зображення товару.

9. Мета-теги, сторінки пагінації

Прибираємо дублі тегів та робимо мета-теги унікальними, так як дублі title/description погано сприймаються пошуковими системами. Для того, щоб інформація не знаходилась на одній сторінці, ми виводимо нумерацію сторінок в мета-тегах на сторінках пагінації. Тобто, здійснюємо посторінковий вивід інформації, який часто застосовується для розділів і для головної сторінки.

10. Дублі на сторінках пагінації

За допомогою способу rel=”prev”/”next” створюємо ланцюжок між усіма сторінками з пагінацією і видаляємо дублювання тексту на відповідних сторінках. Тобто, вирішуємо проблеми дублювання контенту, про які ми згадували у попередніх пунктах.

11. Структура URL, людино-зрозумілий вигляд URL, 301 редірект

Робимо оптимізацію URL, які повинні бути короткі та зрозумілі для людини, а також не потребувати багато ресурсів від пошукових роботів для їх сканування та індексації. Зі сторінок з довгими і складними URL налаштовуємо редірект 301 на сторінки зі зрозумілими і лаконічними адресами. Також, блокуємо пошуковикам доступ до URL, які індексувати не потрібно.

12. Атрибут alt

Налаштовуємо автоматичне заповнення атрибута ALT, завдяки якому кожна картинка на сайті отримує підпис, пошуковик опис, а ви - трохи додаткового цільового трафіку.

Оскільки атрибут alt допомагає пошуковим системам знаходити релевантні картинки для видачі.

13. Мета-тег noindex для сторінок, використання атрибутів rel="next" і rel="prev"

За допомогою тега noindex оптимізуємо сторінки пагінації, що можуть вважатися сторінками з частково дубльованим контентом. Для них ми прописуємо атрибути rel="next" і rel="prev", щоб вказати зв'язок між декількома URL. Це допомагає Google визначити, що зміст таких сторінок пов'язаний в логічній послідовності, і направити користувача на початкову сторінку.

14. 404 статус HTTP

Налаштовуємо сторінку з помилкою 404 так, щоб люди не закривали її, а залишалися на сайті. Що позитивно вплине на поведінковий фактор користовача, збільшість можливість переходу у інший розділ та здійснення покупки у вашому Інтернет-магазині.

15. Соціальні кнопки

Налаштовуємо соціальні кнопки для всіх рівнів сайту, за допомогою яких ви зможете отримати детальний звіт по соціальній активності і побачити, що саме подобається вашим клієнтам.