Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 1 500 грн.
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Налаштування обміну і синхронізації даних

Орієнтовна ціна
3 600 грн.

Якщо у вашому Інтернет-магазині сотні замовлень за місяць, задіяні постачальники, склади, взаєморозрахунки – вам обов'язково необхідна синхронізація даних з програмою обліку, щоб ціни і залишки загружались безпосередньо звідти, і весь облік відбувався в одному місці.

 

Звичайно, якщо у вас немає свого складу, і вся схема нагадує виключно Dropship (дропшип), то облікова система, вам не потрібна.

Налаштування обміну та синхронізації даних в роботі Інтернет-магазину, а також синхронізації даних з офлайн-магазином і складом передбачає:

  • Синхронізацію з такими програмами обліку як 1С Підприємство, Мій Склад, Підприємець 4, Класс365;
  • Автоматизацію організаційної діяльності Інтернет-магазину, додавання ресурсу в загальну систему обліку підприємства;
  • Можливість отримання цілісної картини фінансових справ і підсумків роботи Інтернет-магазину, а також інших, офлайнових точок продажів;
  • Оптимізацію фінансового аналізу діяльності Інтернет-магазину на OpenCart.