Ми використовуємо cookies для поліпшення роботи сайту та надання наших послуг. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт ви підтверджуєте згоду з Політикою Конфіденційності

Я согласен
Ваш подарунок вже зачекався :)
* при покупці від 1 500 грн.
Пульс NeoSeo
Росiя
8 800 551 94 15 всі дзвінки безкоштовно

Пром.юа: пора валити [звідси]!

Міграція – ознака часу: люди переїжджають з маленьких міст в мегаполіси, з міських окраїн – в центральні квартали, з країн 3 світу – в успішні держави. Тому що шукають перспективи кращого життя - в плані безпеки, роботи, умов ведення бізнесу…

До речі. Можете уявити своє життя без Гугла? А за нього ми повинні дякувати мігранту - Сергію Михайловичу Бріну, який разом з Ларрі Карло-Вікторовичем Пейджем створили цю пошукову систему і ще десяток корисних сервісів поряд: Google Maps, GMAIL, Google DOCs і інші.

Создатель Google

Prom.ua, він же “Пром” - український варіант популярного в eCommerce міксу конструктора для створення Інтернет-магазинів і маркетплейсу. Секрет успіху онлайн-платформи криється в простоті початку роботи для підприємців. За кілька годин можна без спеціальних знань і фінансових вкладень (окрім абонплати в 20$/місяць) запустити шаблонний Інтернет-ресурс і спробувати висмикнути хоч когось із згенерованого маркетплейсом трафіку потенційних покупців. Але по мірі зростання “Прому” і більш близького з ним “знайомства” виникають питання стосовно дизайну, функціоналу, просування, SEO, а особливо стосовно прав власності. І коли розглядаєш всі ці питання глибше, приходиш до висновку, що і тут міграційний процес є неминучим. Чому необхідно “переїжджати” з Prom.ua, а головне - куди переїжджати і як зберегти існуючий трафік (якщо він, звичайно, у вас є) - читайте нижче в статті.

Частина 1: препаруємо пром.юа - здираємо шкіру! :)

Дисклеймер: розглядаємо тільки проблеми власника Інтернет-магазину на цій платформі - в контексті зазначеної теми.

Препарация

І давайте почнемо… - з її основної переваги: горезвісного “мегатрафіку” користувачів маркетплейсу і можливості з ним працювати.

Дійсно, якщо загуглити запит про товар або якусь групу товарів - наприклад, “кухонний комбайн Назва в Топонім”, то в топі видачі пошукової системи будуть посилання на сайт-каталог Прому. Що зумовлює перехід по посиланням потенційних покупців. Чудово, звичайно - для нього чудово, для “Прому”. Але чи так це для вас, скільки із цього трафіку отримуєте ви, як власник 10000-ї базарної будки?

Так, зайти легко, але коли ви “потусуєтесь” на маркетплейсі кілька місяців, ви почнете розуміти, що:

  1. “Пром” просуває свої сторінки Каталогу і ви тому сприяєте, але вашого там нічого немає. Як тільки припинете платити - підете з нічим.
  2. “Пром” не зацікавлений просувати ваші сторінки, адже йому не потрібна конкуренція в пошуковій видачі зі своїми ж онлайн-магазинами - як в рамках однієї платформи йому просувати і ділити між його учасниками одні і ті ж запити? Тут очевидний прямий конфлікт інтересів його учасників.
  3. “Пром” не зацікавлений в тому, щоб допомагати вам і надавати професіональний інструментарій для того, щоб ви могли якісно просувати сторінки вашого Інтернет-магазину. Відповідно - ви з самого початку отримуєте штучно обмежений інструментарій для SEO-просування. Чи ви серйозно думаєте, що це зроблено випадково?

Отриманий “Промом” потік лідів (потенційних клієнтів) - розподіляється серед тих, хто платить за внутрішню рекламу. Система ранжування “ворожа” до тих Інтернет-магазинів, які “гребують” послугами “Прому”, вони залишаються взагалі на задвірках, що аналогічно до 10-го місця в видачі пошуковиків - хто туди долистує, 0,0001%?

По факту - це агрегатор створених в його конструкторі онлайн-магазинів, технологічні особливості якого скоріше перешкоджають їх роботі, ніж допомагають продавати. Щоб не бути голослівними - пройдемось по основних складових.

Дизайн Інтернет-магазину: дерев’яний шаблон чи “битва клонів - 2”

Все починається з обложки - і так, максимум, що ви отримаєте на “Промі” - корявий, незручний, жахливий дизайн Інтернет-магазину, який нічим не буде відрізнятися від тисячі “родичів по лінії матері”. Неоригінальний, тьмяний, сокирою зроблений дизайн, в якому тільки типові функції, ніякої можливості перелаштуватися під свою ЦА/нішу ринку. Як ви гадаєте - таке подобається вашим покупцям? Але саме такий вирок з народження отримує кожен клієнт “Прому”, особливо не розбираючись у всіх нюансах правильності і ефективності йому запропонованого.

Запропоновані шаблони - застарілі від самого початку, не зручні для навігації покупцям і продають скоріше всупереч, ніж завдяки своїй дружелюбності до клієнта.

Про індивідуальні “хотілки” тут і мови бути не може.

4 великі НЕМОЖЛИВО з Prom.ua

Бери, що дають, і забудь про індивідуалізацію в бізнесі - неписане правило цього “Промислового гіганта”. Для власників бізнесу це означає:

  • неможливість розвитку ресурсу;
  • неможливість додавання нових модулів, щоб йти в ногу з трендами Интернет-маркетингу, покращувати сервіс для клієнтів, додавати “фішки”, які допомагають продавати, тощо;
  • неможливісь здійснювати інтеграції Інтернет-магазину з зовнішніми сервісами для автоматизації процесів - автоматизації формування звітів і обміну даними з 1С:Підприємство, створення лідів і угод, наприклад в Бітрікс24, служб доставки товарів, різноманітних методів прийому онлайн оплати, тощо;
  • неможливість “прикрутити” сервіс e-mail-маркетингу, щоб налаштувати ланцюжки тригерних листів, працювати з “покинутими корзинами” і т.д., тобто неможливо запустити один із найбільш ефективних інструментів для повторних продажів.

В сукупності це зводить нанівець свободу конкуренції для Інтернет-магазину всередині агрегатора і явно робить його збитковим у порівнянні з повноцінними сайтами в мережі.

Повільне завантаження сторінок і відсутність контролю за сервером

І що мені з того? - може виникнути питання. Наслідки наступні:

  • кожна зайва секунда завантаження сторінки - “відстій” в очах користувача (іміджеві втрати) і прямий мінус покупців, “вихованих” високошвидкісним інтернетом і мобайл-девайсами, у яких немає WiFi;
  • сайти-”тихоходи” - не в повазі у пошукових систем. Google і Яндекс на кожному кроці ратують за швидке завантаження сторінок і дають для них кращі позиції у себе в рейтингу, а повільні сторінки навпаки песимізують;
  • дуже дорого коштує реклама і просування, тому що дуже мало безкоштовних переходів з “органіки” доведеться компенсувати великою кількістю трафіку з контекстної реклами, де “кліки” дорожчають з кожним днем.

Лінивець з Звірополіса

І головна проблема - неможливість самому чи з їх допомогою навіть за гроші оптимізувати вузькі місця в коді і зробити завантаження сторінок швидшим. Уявіть собі, навіть якщо ви протестуєте ваш Інтернет-магазин на “Промі” за допомоги незалежних тестів від Google PageSpeedInsights чи GTmetrix, щоб виявити гальмуючі елементи, які впливають на швидкість завантаження сторінок, вам не нададуть доступ до програмного коду чи навіть до теми оформлення, щоб пришвидшити роботу сайту. Також неможливо буде провести роботи по оптимізації запитів до баз даних. Проблема в тому, що вони і “самі не гам і другому не дам” - адже такої послуги у них попросту немає…

Перевірити швидкість завантаження свого Інтернет-магазину можна в сервісі https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/. До відома: нормальним рахується результат вище 90 пунктів, {SEO-Магазин} модель “А” набирає 96 пунктів.

тест PageSpeed Insights

SEO-фейл. Ти плати за трафік - поділимо по-братськи!

Сконструйований на платформі сайт не передбачає достатніх можливостей для оптимізації під SEO-просування. Іншими словами, про ефективну SEO-оптимізацію можете і не мріяти, адже для сайту на prom.ua вона практично неможлива. Причина цьому - відсутність необхідного інструментарію:

  1. У вас не буде програмного рішення для створення посадкових сторінок на перетині категорій і фільтрів (SEO-фільтр). Адже якщо ви хочете успішно боротися за місце під сонцем, в нашому випадку за безкоштовний трафік від Гугла, вам життєво необхідно створити правильну SEO-структуру, щоб охоплювати середньо- і низькочастотні цільові запити.
  2. У вас не буде можливості створювати повноцінні мовні версії Інтернет-магазину, а значить ви не зможете приваблювати україномовних покупців із пошукових систем. Також це буде суперечити "Закону про мову", описаному в ст. 10 Конституції України, яка говорить: “Держава забезпечує всесторонній розвиток і функціонування української мови у всіх сферах суспільного життя по всій території України”.
  3. У вас не буде швидкої генерації Мапи сайту (sitemap.xml), що ускладнює регулярну і ефективну індексацію Інтернет-магазину пошуковими роботами.
  4. У вас не буде можливості провести повноцінну роботу по внутрішній технічній оптимізації Інтернет-магазину.
  5. У вас не буде можливості встановити корисний в просуванні доповнення чи програмно допрацювати код під постійно змінювані фішки в просуванні.
  6. У вас не буде можливості задати певним товарам статус “архівного”, щоб не втрачати трафік і використовувати інші SEO-модулі, якими вже давно користуються сотні грамотних спеціалістів.
  7. У вас не буде можливості налаштувати повноцінний динамічний ремаркетинг.

Всі ваші можливості будуть визначатися тарифними планами, а не вашими мізками.

ВАЖЛИВО! Варто згадати про складність роботи з зовнішнім портфелем із посиланнями і ефективним налаштуванням рекламних кампаній в контекстній рекламі. Адже купуючи посилання, розміщуючи гостьові пости зі зворотніми посиланнями на себе чи купуючи трафік за СВОЇ ГРОШІ, що ваша контрольна вага, що трафік із контексту чи з будь-якого іншого джерела - ВСЕ ЦЕ буде розподілятись через наскрізне посилання в футері по всьому маркетплейсі, чудово, правда?

Наскрізне посилання в хедері Наскрізне посилання в футері

Джин, ти всемогутній, порахуй мої повернення від інвестицій в рекламу на “Промі”!
— Ой, тільки не це! Що ти там говорив, посадити всіх корупціонерів?

Тут замкнуте коло і повна відсутність можливості ефективно вкладати в рекламу:

Ваш сайт, скоріше за все, не будуть любити пошукові системи → поганий органічний трафік → потрібна контекстна реклама і таргетинг → ви прикладаєте неймовірних зусиль і вкладаєте свої кровні, і нарешті приводите потенційного покупця → той скролить вниз і бачить наскрізне посилання на “пром.юа”, переходить і вигукує “Йо-ма-йо! Так тут тисячі кращих пропозицій!” → Ваші інвестиції згоріли, а покупець більше до вас не повернеться.

Банкрутство

Політика демпінгових пропозицій конкурентів на “Промі” - це просто як хороший тон в даному співтоваристві. Не забувайте також, що на “Промі”, напевно найпопулярнішою опцією є “сортувати всі пропозиції за найнижчою ціною”, а тому робіть висновки.

По факту: ти оплачуєш ліди для інших продавців. Дякуємо тобі, любий друже! ☺

Проблеми представлення товарів і контенту в цілому

Тут 3 моменти:

  • для внутрішньої видачі каталогу він не має ніякого значення, оскільки користувачам показується тільки картинка і ціна товару;
  • завантажувати фото можна тільки з обмеженням по “вазі” (“бомбічних” картинок не буде);
  • повне свавілля з “дубляжем контенту”, на що дуже негативно реагують пошукові системи. “Пром” офіційно може “позичити” контент - створити власну сторінку товару, взявши у вас опис і візуалізацію.

“Редакційна політика”, скарги, суперечки

Обґрунтована чи необґрунтована скарга на ваш Інтернет-магазин - і вам “відімкнуть газ”. День, тиждень, місяць - скільки буде тривати арбітраж або санкції системи - весь цей час ваш Інтернет-магазин буде простоювати, як і ваші співробітники. Ви підвішені за ремінь на дереві і нічого не можете зробити - ви і ваші продажі повністю залежать від “Прому”, коли дозволять, тоді і будете продавати.

Що прийде в голову для адміністрації онлайн-платформи в майбутньому - невідомо. Але ви можете уявити собі можливі варіанти на прикладі Фейсбуку.

До відома. Соціальна мережа Facebook активно бореться з рекламою алкоголю (стосується країн, де це заборонено законом): в випадку розміщення на сторінці тексту чи картинки з алкоголем рекламний кабінет аккаунта заблокують. Ресторани/кафе/бари - виють! ☺

Доброго дня, ееммм, а є хто живий?
— ми дуже цінуємо наших клієнтів, наш спеціаліст технічної підтримки скоро зв’яжеться з вами…

Не спокушайтесь закріпленням за вами персонального менеджера: він більш-менш оперативно забезпечує зворотний зв’язок - на рівні консультації по питаннях роботи “Прому”. Але якщо щось зламалось - отримуєш сакраментально-формальну реакцію: “ваша заявка прийнята в роботу”. Коли фактично допоможуть - як пощастить.

Окрім всього тут присутня критична проблема: у вас, як у псевдо-власника Інтернет-магазина (програмний код не ваш) немає доступу до хостингу - ви “сліпий” і не можете відстежити аптайм/роботу свого сайту. Простими словами: якщо їх сервер “ліг”, то про це можна і не дізнатись. А, значить, люди не зможуть зайти в магазин і ви нічого не зможете продати. Наслідки - “дармоплата” менеджерам, злив рекламних бюджетів, втрата репутації. Припустимо, за відсутності замовлень ви здогадаєтесь (!) про проблему, зайдете на сайт, а він не завантажується, заб’єте в дзвони суппорта… І отримаєте ситуацію, описану в абзаці вище - коли і що вирішать по вашому випадку незрозуміло.

Частина 2: Але не все так сумно, адже NeoSeo спішить на допомогу вашому онлайн-бізнесу!

Пропонуємо два варіанти:
1. {SEO-Магазин} модель “А”- за дуже демократичну вартість, але налаштовуєте все самостійно.
або
2. {SEO-Магазин} модель “Б”- коли ми все зробимо “під ключ” згідно ваших побажань.

Superman

Так-так-так! Ану не спішимо знімати тапки і жбурляти їх в наш бік з розлюченим криком: “Так ви ж, ****, тільки що стільки часу критикували шаблони, а самі що - туди ж?!”

Дійсно, ми також продаємо в тому числі і готові рішення-шаблони Інтернет-магазинів, але це тільки ОСНОВА, на якій набагато простіше і дешевше будувати свій архітектурний шедевр:

  1. Під кожен (!) сегмент ринку - ви зможете індивідуалізувати Головну сторінку чи Картку товару, робіть все, що хочете, рівно так, як вам завгодно: торгуєте взуттям - один формат, будматеріалами - інший, а якщо раптом приворотами для повернення чоловіка в сім’ю - третій.
  2. Ви відразу зможете продавати, а допрацьовувати магазин поступово. Всі наші шаблони - робочі, відтестовані конячки, як з функціональної, так і з маркетингової сторони: ми вичистили всі горіхи розробника CMS OpenCart, створили свою оптимізовану збірку в плані SEO і підібрали необхідні функціональні модулі.
  3. Вибирайте одну з готових колірних схем або замовляйте індивідуальний дизайн Інтернет-магазину - only sky is the limit!
  4. Тут немає закритої системи - ми захищаємо кодуванням тільки наші об’єкти авторського права (модулі). Тема оформлення відкрита, так само як і відкрита можливість встановлювати свої модулі. {SEO-Магазини} будь яких моделей не мають обмежень у розвитку. Хочете - власними силами, вважатимете за потрібне - делегуєте нам.

Але головним є те, що ВИ - власник вашого Інтернет-магазину на 100%, а не безправний орендар “движка” з місцем на чужому сервері! Хочете продавайте, хочете здавайте в оренду - це ваш актив.

Щоб було більш зрозуміло - тепер “перемиємо кісточки” і NeoSeo. ☺

Місія

Гучне словечко☺, але це реально важливо: створення правильних Інтернет-магазинів - виключна діяльність компанії. Інші сайти - корпоративні, інфо-портали - ми не робимо. Весь персонал - аналітики, розробники, дизайнери, копірайтери - спеціалізуються на веб-продуктах для eCommerce.

Більше інформації про нас на головній сторінці: https://neoseo.com.ua

І що мені це дає?

У порівнянні з тим, що ви можете отримати на “Промі”, а також у інших SaaS-платформ (inSales, WIX, Shopium і т.д.) і від сайтбілдерів, користуючись нашими продуктами, ви отримуєте наступні переваги:

Розробка Інтернет-магазину

1. Право власності - священна корова

Платите один раз - отримуєте Інтернет-магазин назавжди. Ніякого щомісячного “оброку” - абонплати. І ніякої “панщини” - розміщення на ньому чужої реклами (навіть без вашого відома - що норма для онлайн-конструктора). А налаштування/переформатування - як душа забажає.

2. Дизайн і функціонал - на будь-який смак

Свобода вибору з багатьох готових модулів, варіантів відображення шаблонів, а якщо необхідний індивідуальний дизайн - не питання, все відмалюємо і відверстаємо з урахуванням світових тенденцій, передаючи привіт Джеку Ма і Джефу Безосу. ☺

Самостійна кастомізація структури сайту і меню під сподівання того клієнта, якого ви знаєте краще всього.

Повна інтеграція з зовнішніми сервісами через API. Автоматизація бізнесу. Більше 50-ти вже написаних розширень - готових модулів. Вам не потрібно платити за розробку функціоналу “з нуля” - беріть готовий модуль за розумні гроші.

3. Професіональний інструментарій і підхід до залучення покупців (SEM)

  • В кожній моделі {SEO-Магазину} вже проведена внутрішня технічна оптимізація - правильно налаштована мапа сайту, заповнений файл robots.txt, генератор ЧПУ і метаданих готовий до роботи;
  • Можливість створити правильну, що охоплює весь пошуковий трафік, SEO-структуру Інтернет-магазина завдяки унікальній розробці - SEO-фільтру;
  • Можливість впроваджувати нестандартні рішення для вдосконалення і просування сайту;
  • Швидка мапа сайту (sitemap.xml) забезпечить оптимізацію процесу сканування і індексування сторінок сайту.
  • Можливість замовити послуги збільшення швидкості завантаження сторінок і індивідуальної оптимізації коду, щоб максимально полегшити сайт і потрапити в заповітну зелену зону Google PageSpeed Insights;
  • Можливість інвестувати рівно в себе і правильно підраховувати ROMI. Вести трафік і нарощувати контрольну масу для себе коханого, а не для чужого маркетплейсу і конкурентів.
  • В онлайн-магазин, який створюється на основі {SEO-Магазину}, можна інсталювати модулі, які збільшують продажі, а також щомісячно поповнюються новинками: “вивантаження на прайс-агрегатори і маркетплейси: Розетка, Яндекс.Маркет, Hotline, Facebook, Google Merchant і т.д.”, “акції зі спливаючим часом”, “разом дешевше”, “комплекти товарів”, “менеджер акцій”, “покупка в один клік”, “подарунок в кошику”, “програма лояльності” і т.д.

4. Контент

Можна заливати яскраві відео/фото - без обмежень по кількості, розміру і формату зображень. Захист від зламу/крадіжки - по стандартному https-протоколу. На будь-якій сторінці можна розмістити текстовий контент з правильним форматуванням на російській, англійській і українській мовах. 

Важливо: при необхідності - наші маркетологи безкоштовно проконсультують стосовно прийомів, які найкраще працюють на окрему цільову аудиторію.

Створення Інтернет-магазину

5. Інтеграція з зовнішніми сервісами, стороннім софтом

No problem - до Інтернет-магазину можна “прикрутити”:

  • Google Maps, API, веб-аналітику;
  • програми автоматизації робочих процесів/обліку/складу;
  • платіжні агрегатори (ЕПС, бенкінг);
  • сервіси доставки (з відслідковуванням товару в шляху);
  • сервіси прийому платежів онлайн (Робокаса, Яндекс.Гроші, Приват24).

FAQ по нюансах “переїзду” з Prom на {SEO-Магазин}

Питання

Відповідь

Що робити з сайтом на “Промі” у випадку “переїзду”, залишати чи закривати?

Якщо вам пощастило, і ваш Інтернет-магазин на “Промі” себе хоч якось окупає, хоч щось приваблює з органіки пошукових систем, продає, там є відгуки і т.п. - рекомендуємо його там і залишити, одночасно переправляючи трафік, покупців на свій новий Інтернет-магазин, що розвивається.

Якщо ж він абсолютно “мертвий” - не варто вкладати і копійки, сміливо забудьте за нього, а на старий домен (якщо він не потрапив під санкції пошукових систем) краще поставити новий Інтернет-магазин.

В будь-якому випадку, краще перетелефонуйте чи залиште заявку і ми проаналізуємо вашу ситуацію, щоб запропонувати найкращий варіант.

Що робити з контентом на сайті “Прому” (фотографії, статті, картки товарів, відгуки і т.п.), чи варто його переносити на новий власний сайт?

1. У випадку, якщо ви прийшли до висновку, що магазин на “Промі” потрібно закривати безповоротно, тоді - так, весь контент, а також базу з клієнтами і їх історію покупок потрібно переносити в нову адмін панель і ми це зробимо без проблем.

2. У випадку, якщо ви вирішили залишити свій лоток, нехай поки працює, то копіювати з нього контент на новий домен, на якому буде розгортатися новий власний Інтернет-магазин вкрай не рекомендується (по причині створення дубльованого контенту, що дуже не люблять пошукові системи)

В будь-якому випадку, краще перетелефонувати і залишити заявку, а ми проаналізуємо вашу ситуацію, щоб запропонувати найкращий варіант.

Чи можна зробити новий сайт на старому домені?

Так. Дуже часто буває так, що домен вже має історію і вік, а це істотно полегшує його просування.

Скільки часу займе “перенесення” інформації з сайту на “Промі” на {SEO-Магазин}?

Орієнтовний час - 6 годин. Точну оцінку ми зможемо надати після розмови з нашим технічним спеціалістом.

Чи потрібно спеціально навчатися працювати в адмінпанелі Інтернет-магазину від НеоСео?

Адмін панель {SEO-Магазину} влаштована інтуїтивно зрозуміло і для її освоєння не потрібно мати спеціальних знань.

Заходьте і спробуйте все своїми руками:

http://a.neoseo.com.ua/admin/

Логін: admin Пароль: admin

Детальна інструкція по експлуатації знаходиться тут: neoseo.com.ua/pereezd-s-prom-na-seo-magazin-instrukciya-dlya-veb-masterov

Як мені вибрати найбільш оптимальне в моєму випадку рішення: модель “А” чи модель “Б”?

Все залежить від того. скільки у вас вільного часу, чи готові ви заплатити нам, щоб не вивчати талмуди інструкцій, а також від рівня вашої технічної підготовки.

  • Якщо дуже коротко, то Модель “А” розрахована для спеціалістів і веб-майстрів, які здатні і налаштувати сервер, і встановити {SEO-Магазин}, і розібратися в інструкціях по налаштуванню модулів (69 штук), детальніше. що входить в модель “А” тут: neoseo.com.ua/internet-magazin-seo-magazin-model
  • Модель “Б” передбачає розробку Інтернет-магазину згідно ваших побажань з мінімальною вашою участю. Ви отримаєте на виході готовий продавати, повністю оптимізований і налаштований Інтернет-магазин, детальніше, що входить в модель “Б” тут: neoseo.com.ua/razrabotka-internet-magazina .

Резюмуємо

Репліка Вінсента Веги: “В них там все трохи не так. Тобто, у них там все точно так, як і тут, тільки трохи по-іншому”. Кадр з фільму “Кримінальне чтиво”. ☺

Криминальное чтиво

Перейшовши з магазинчика на шаблоні “Prom” на повноцінний, багатофункціональний Інтернет-магазин з адаптивним дизайном від NeoSeo, ви:

  1. Стаєте повноправним власником якісного сайту.
  2. Самі визначаєте - як він виглядає, на яких мовах комунікує, що може і куди буде розвиватися.
  3. Заводите зручні вашим клієнтам платіжні і поштові сервіси (а не нав’язані дядьком-конструктором).
  4. Використовуєте всі досягнення Інтернет-маркетингу і веб-інженерії для максимальних продажів і автоматизації управління бізнесом.

І як результат - стаєте більш конкурентоспроможними на ринку, покращуєте свій сервіс (подобаєтесь користувачу), збільшуєте кількість лояльних покупців (повторні/постійні замовлення), оптимізуєте свої витрати, ІНВЕСТУЄТЕ В СВОЄ МАЙБУТНЄ, а не живете в оренду, інвестуючи в “дядька”..

Пишіть, телефонуйте, завжди раді допомогти. Це безкоштовно!

Команда NeoSeo.