17 стратегій побудови списків, які будуть генерувати більшу кількість підписників вже сьогодні

Уявіть, якби існувало одне просте налаштування на вашому веб-сайті, яке миттєво допомогло б збільшити кількість e-mail підписників.

Або ще краще: Що якби існувало всього 17 таких налаштувань, і кожне б генерувало більше потенційних клієнтів вашій компанії?

Вам, напевно, було б цікаво дізнатись про них.

На щастя для вас, саме це ми і будемо розглядати у цій статті.

17 надзвичайно дієвих стратегій побудови списків, які ви можете використати вже сьогодні.(Переклад статті)

Додатково, ви можете завантажити PDF чек-ліст, який допоможе швидко впровадити 17 стратегій з цього посту на вашому сайті.

1. Використовуйте Content Upgrade Popups

Насправді, подобаються вам popups чи ні, вони працюють.

Наприклад, кілька місяців тому, Браян Дін додав безкоштовне SumoMe спливаюче вікно на Backlinko.

Ось як воно виглядає:

Спливаюче вікно на Backlinko

Хоча це спливаюче вікно доволі просте по формі, але воно конвертує вражаючі 3,42%.

І, власне, з його допомогою Backlinko збільшило кількість підписників з 35 в день до 75 в день.

Це доволі просте спливаюче вікно додало більше 3600 нових підписників до списку контактів за останні 3 місяці.

Спливаюче вікно на Backlinko - результати

Звичайно, це дуже хороші результати, але Дін знайшов спосіб зробити спливаючі вікна ще більш потужними.

Як?

Додавши The Content Upgrade до нього.

Ніколи не чули про The Content Upgrade? Не турбуйтеся.

З цього посту ви можете дізнатись Як Дін використав The Content Upgrade, щоб збільшити конверсію на 785%.

The Content Upgrade

Як ви вже могли прочитати в цьому пості, особливі, пов'язані з темою сторінки пропозиції конвертують набагато краще, ніж щось загальне (наприклад “безкоштовні оновлення”).

Наприклад:

У своєму пості Фактори ранжування Google, Дін додав чек-ліст, який робить інформацію з цього посту набагато кориснішою:

Чек-ліст, що робить інформацію з посту кориснішою

Тоді Діна осінило: “Навіщо пропонувати комусь щось дуже особливе з The Content Upgrade… а потім робити загальну пропозицію у своєму спливаючому вікні?”

У цьому немає ніякого сенсу.

Тому, він вирішив створити орієнтовані на сторінку спливаючі вікна з Optin Monster, який допоміг йому з чек-лістом по Факторах ранжування Google.

Чек-лист по Факторах ранжування Google

Результат?

Збільшення конверсії на 65% до загальних пропозицій.

Уявіть скільки A/B тестів вам потрібно було б опрацювати, щоб збільшити конверсію до 65 % (підказка: багато).

Навіщо витрачати час на тестування кольорів кнопки, якщо ви можете зробити щось, на зразок цього, що практично гарантує отримання результатів одразу ж?

Говорячи про стратегію, яка дає миттєві результати...

2. Зламайте Qualaroo, щоб швидко побудувати свій список

Ось одна з найкреативніших стратегій побудови списку, як стверджує Браян, яка коли-небудь існувала:

Ви напевно вже знайомі з Qualaroo - інструмент для проведення опитувань відвідувачів вашого сайту.

Qualaroo - інструмент для проведення опитувань

Qualaroo — це чудовий інструмент для проведення опитування відвідувачів. Але чи знали ви, що можете зламати його для побудови власних списків?

Університет Альберти нещодавно використав цей прийом для збільшення кількості підписників більш ніж на 500%.

Ось, власне, як вони зробили це, і як ви можете зробити те ж саме на своєму сайті.

В університеті шукали шляхи збільшення кількості переходів на сторінку з підпискою на їх e-mail розсилку (ви можете побачити цю сторінку нижче):

Пошук шляхыв збільшення кількості переходів на сторінку

Замість того, щоб використовувати Qualaroo для опитування своїх відвідувачів, вони спонукали людей підписатися на свої новини з його допомогою:

Qualaroo для спонукання людей на підписку

Фактично, вони налаштували його так, що ви буквально можете підписатися на них безпосередньо через форму Qualaroo!

Qualaroo для спонукання людей на підписку

Чи це спрацювало?

Одним словом: ТАК!

Ця форма Qualaroo збільшила підписку з непомітних 1-2/день на перспективні 12-15/день, без внесення будь-яких інших змін на цій сторінці.

3. Оптимізуйте сторінку, яку часто ігнорують і збільшіть свій список на 25%

Є дві новини для вас: хороша та погана.

Спершу погана:

Близько 25% ваших підписників можуть залишитися за бортом через подвійну підписку на розсилку.

Оптимізуйте сторінку, яку часто ігнорують

Чому?

Іноді ваше повідомлення "Підтвердити підписку" потрапляє в їхній спам-фільтр.

Іноді вони просто передумують.

Або з'являються інші відволікаючі фактори, через які вони забувають підтвердити підписку.

Тепер трохи хороших новин: ви можете значно збільшити кількість своїх підписників, якщо ті, хто отримають цей електронний лист, підпишуться на розсилку.

Як вам це зробити?

Оптимізуйте свою сторінку підтвердження підписки.

Сторінка підтвердження підписки Браяна Діна втрачає дуже мало людей. Ось як вона виглядає:

Сторінка підтвердження підписки

Давайте розглянемо 3 причини чому, власне, ця сторінка працює краще, ніж інші.

По-перше, тут перелічені переваги підписки.

Браян коротко описав, чому варто пройти через всі етапи підтвердження вашої електронної пошти.

Другий рядок на сторінці говорить:

Етапи підтвердження вашої електронної пошти

В більшості випадків вказується щось на зразок цього: "для того, щоб підписатися на нашу розсилку, ви повинні підтвердити вашу електронну пошту".

Що імовірніше мотивує вас підтвердити підписку?

Безкоштовні оновлення, стратегії та поради ... чи підписки на ньюслеттери?

Добре подумайте.

По-друге, він включив сильний заклик-до-дії, який просить підтвердити підписку.

Заклик-до-дії, який просить підтвердити підписку

Це важливо: якщо хтось не підтверджує підписку одразу, навряд чи ця людина зробить це у майбутньому.

Так, наприклад, Раміт Сеті має таймер зворотного відліку часу на своїй сторінці підтвердження підписки. Це щось надзвичайне.

Таймер зворотного відліку часу на сторінці підтвердження підписки

По-третє, він створив розгорнуту інструкцію як підтвердити свою електронну пошту.

Інструкція як підтвердити свою електронну пошту

Навіть, якщо ви вже підписались на 100 списків, візуальні підказки нагадують вам, що потрібно зробити.

(Це також показує, що ви піклуєтесь про своїх відвідувачів.)

4. Зробити так, щоб користувачі почувались Ідіотами, якщо не підтвердять підписку

Що звучить для вас краще?

Заробляти мільйони на фондових біржах чи бути лінивим і їсти чіпси на своєму дивані?

Знаємо, це доволі дурне запитання.

Але ці два варіанти пропонує Тімоті Сайкс на своїх pop-up сторінках захвату контактів, при виході зі сторінки.

Сторінки захвату контактів

Ви, можливо, бачили інші спливаючі вікна “Створені з допомогою Bounce Exchange" в інтернеті.

Хоча кожен Bounce Exchange pop-up має унікальний дизайн, в них є одна спільна риса:

вони змушують вас почуватись ідіотом, якщо не здійсните певну дію.

Наприклад, цей Bounce Exchange popup з MensHealth.com (зверніть увагу на "Дякую але ні, я не шукаю способів схуднити"):

Bounce Exchange popup з MensHealth.com

Ви можете запитати себе: “Чому вони пропонують комусь такий дурний варіант, як цей?”

Проста відповідь: наукове дослідження показало, що два варіанти конвертують набагато краще, ніж один.

В недавньому дослідженні опублікованому в Journal of Consumer Research, професор Даніель Мочон з Туланського університету виявив явище відоме, під назвою “Уникнення одного варіанта":

“Уникнення одного варіанта"

Ось про що тут йшлось:

Мочон попросив 3 групи досліджуваного суб’єкта уявити, що вони хочуть купити новий DVD-плеєр.

Одній групі людей Мочон дав інформацію лише про ОДИН Sony DVD-плеєр. Ось як виглядала ця інформація:

Інформація для першої групи досліджувальних

Другій групі він дав інформацію лише про DVD-плеєр Philips (який був ідентичний до прикладу вгорі).

А третя група отримала інформацію про обидва, Sony і Philips, DVD-плеєри:

Інформація для третьої групи досліджувальних

І які ж виявились результати?

В групі, якій дали інформація ЛИШЕ про Sony чи Philips DVD-плеєр, близько 10% респондентів сказали, що готові купити продукт одразу.

Ось найцікавіша частина: 33% респондентів, яким надали інформацію про обидва варіанти, Sony і Philips DVD-плеєри, сказали, що готові були прийняти рішення прямо тут і прямо зараз.

Це в З-и рази більше, ніж у респондентів, які мали лише один варіант.

Результати експерименту

Підсумок: Додавання другого варіанту (навіть якщо він трохи дурний) буде конвертувати більше людей в e-mail підписників.

5. Використайте цей простий прийом, щоб вирішити “парадокс соціального доказу”

Існує одна порада щодо конверсії: "Якщо ви хочете, щоб більше людей додались у ваш e-mail список, використовуйте соціальний доказ. Покажіть скільки підписників у вас вже є.”

В теорії це звичайно добре.

Але якщо у вас всього лиш 354 людини в e-mail списку? Яким чином це спрацює як соціальний доказ?

Це те, що Браян називає "парадоксом соціального доказу".

Вам потрібен соціальний доказ, щоб отримати підписників. Але й вам потрібні підписники, щоб отримати соціальний доказ.

Це класична проблема: “Що було — перше курка чи яйце?”.

Так яке ж рішення?

Відгуки.

Ось, наприклад сторінка підписки на ньюслеттери Браяна Діна:

Сторінка підписки на ньюслеттери Браяна Діна

А ось ще один приклад з Nevblog.com:

Nevblog.com

Бачите?

Вам не потрібен величезний список з 30000 e-mail адрес для соціального доказу. Достатньо одного відгуку.

Насправді, один вдалий відгук часто потужніший, ніж "у мене вже є 9,541 абонентів".

6. Використовуйте BuiltWith.com, щоб вкрасти кращі інструменти конверсії вашого конкурента

Який найшвидший спосіб знайти кращі інструменти конверсії для Вашого бізнесу?

Дуже просто: Використовуйте ті ж інструменти, що використовують ваші конкуренти щодня.

Але як?

Ну, ви можете знайти ці ресурси в коді сайту конкурента і спробувати використати їх у себе (Удачі вам з цим).

Ресурси в коді сайту конкурента

Або, ви можете використати цей маловідомий інструмент під назвою BuiltWith, який показує вам всі інструменти, що використовує ваш конкурент для побудови списків e-mail адрес.

Як він працює?

Спочатку, введіть URL головної сторінки одного з ваших конкурентів у вікні:

Ввести URL головної сторінки одного з ваших конкурентів у вікні

Інструмент покаже вам інформацію про конкурентів, таку як посилання і джерела трафіку:

Інформація про конкурентів

Але вам треба зосередитися на розділі "Аналітика та Відслідковування":

Розділ "Аналітика та Відслідковування"

Це вікно покаже вам всі інструменти, які використовує ваш конкурент, в тому числі, і ті, які вони використовують для спліт-тесту і побудови посилань.

Непогано, правда ж?

7. Використовуйте LPF техніку, щоб збільшити конверсію трафіку блогу в підписників

Швидке запитання: Яку сторінку на вашому сайті ви хотіли, щоб люди відвідали першу?

Якщо ваша відповідь "один з моїх найкращих постів у блозі", ви втрачаєте СОТНІ потенційних підписників.

Тож яка правильна відповідь?

Щоб відвідувачі переходили на сторінки, створені для збору контактів. Іншими словами, цільові сторінки.

Як ви вже могли прочитати в останньому пості Діна, Як створити сторінку, яка конвертує 21,7% (дослідження кейсу), він недавно створив соціальну сторінку для збору контактів на своєму блозі, яка конвертує (як ви вже здогадались) 21,7%.

Ось, як виглядає ця сторінка:

Соціальна сторінка для збору контактів на своєму блозі

Вся проблема полягає лише в тому: Як привести відвідувачів на вашу найкращу сторінку конвертації - цільову сторінку?

Насправді це доволі просто: стратегічно направивши трафік вашого блогу використовуючи техніку LPF(Landing Page Funnel).

2-крокова техніка LPF дуже проста.

  1. По-перше, визначте цільові сторінки, які добре конвертують на вашому сайті.
  2. По-друге, спроектуйте ваш сайт так, щоб направити людей на ці сторінки сильної конверсії.

Ось, власне як Браян Дін використав техніку LPF на Backlinko:

Як вже зазначалось, соціальна сторінка для збору контактів, на сайті Backlinko, найкраще конвертує. Тож це одна з сторінок найбільшої конверсії.

Але у Діна ще є сторінка підписки на ньюслеттери, яка конвертує близько 10%.

Сторінка підписки на ньюслеттери

 

Для Діна, ці дві сторінки (соціальна сторінка для збору контактів і сторінки підписки на ньюслеттери) найкращі сторінки конверсії.

Крок # 1 = зроблено.

Далі, додаємо посилання по всьому сайту на ці дві сторінки.

Як у верхній панелі навігації Backlinko:

Додаємо посилання по всьому сайту на ці дві сторінки

І як “Додатковий ресурс” в бічній панелі:

“Додатковий ресурс” в бічній панелі

І в текстових посиланнях в розділі "Популярні статті" бічної панелі:

Посилання в розділі "Популярні статті" бічної панелі

Mайкл Хйат використовує LPF техніку на своєму блозі.

Майкл вправно додає посилання "Дізнатись більше..." у своїх opt-in формах в бічній панелі блогу.

Посилання "Дізнатись більше..." у opt-in формах

Таким чином, якщо відвідувач не впевнений, підписуватись чи ні, він може натиснути посилання “Дізнатись більше...”, і перейти на сторінку з детальнішою інформацією.

Просто іноді так буває, що посилання “Дізнатись більше...” переводить людей на привабливу сторінку збору контактів, яка безсумнівно дуже добре конвертує:

Посилання “Дізнатись більше...” переводить на привабливу сторінку

8. Використовуйте свою групу на LinkedIn для створення списку контактів

Кілька тижнів тому, Браяна осінила блискуча ідея побудови списку, яка включала невикористані можливості LinkedIn.

І ось як це сталось: На LinkedIn є група, яка називається Sports Industry Network (Спортивна промислова мережа):

Використовуйте LinkedIn для створення списку контактів

Як і більшість груп на LinkedIn, Sports Industry Network відправляє вам привітального листа, після того, як ви приєднались до неї.

Ось лист, який вони надіслали Діну:

Привітальний лист Sports Industry Network

Як ви можете бачити, група попросила вас "підтвердити своє членство" для доступу до ексклюзивного контенту.

І як ви думаєте, куди веде посилання в цьому листі?

Ви напевно вже здогадались: На добре продуману цільову сторінку.

Посилання привітального листа Sports Industry Network

Бездоганно!

Якщо ви створите групу на LinkedIn, ви легко можете зробити теж саме, перейшовши на Керувати> Шаблон> Привітальне Повідомлення(Welcome Message):

Посилання на вашу сторінку збору контактів у LinkedIn

і додати посилання на вашу сторінку збору контактів, в привітальне повідомлення, яка відправляється вашим новим членам.

9. Використовуйте ці 8 слів, щоб збільшити цінність вашого Giveaway

Скоріше за все, ви погодитесь, що “Рекомендовано завантажити”(“Featured Download”) звучить набагато привабливіше, ніж “підпишіться на нашу розсилку”.

Ось, напевно, тому блог HubSpot використовує точний перехід на свій сайт (і має більш ніж 225 000 підписників).

Якщо ви читали блог HubSpot, ви, можливо, помітили банер, який знаходиться в правому нижньому кутку сторінки.

Ось приклад:

Банер блогу HubSpot

 

І коли ви натискаєте кнопку "Завантажити зараз”, ви потрапляєте на цільову сторінку:

Цільова сторінка HubSpot

Що робить цей підхід настільки ефективним?

Відповідь дуже проста: стандартні прийоми, такі як "Зареєструйтеся в моєму списку і отримайте безкоштовну електронну книгу" більше не спрацьовують.

Але коли ви описуєте вашу “приманку” (таку як безкоштовна електронна книга) з термінами значимості, це збільшує вартість вашої пропозиції.

 

E-mail-маркетологи використовували ці слова протягом десятиліть, щоб підвищити цінність своєї пропозиції, і ви можете зробити те ж саме.

Ось, які слова ви можете використовувати, щоб зробити вашу пропозицію більш привабливою:

  • “Рекомендовано”
  • “Ексклюзивний”
  • “Додатково”
  • “Завантажити”
  • “Секрети”
  • “Отримати доступ”
  • “Спеціальна пропозиція”
  • “Обмежений час”

Насправді, Дін використовує кілька цих слів на сторінці “підписки на розсилку”:

Слова, що підвищують цінність підписки на розсилку

Навіть враховуючи те, що Дін не дає нічого матеріального на цій сторінці, ці слова підвищують цінність підписки на розсилку.

Застереження: не використовуйте більше трьох таких умов в одній пропозиції.

"Ексклюзивний доступ до всіх функцій, Обмежений час завантаження" - трохи занадто.

10. Дайте бонус до відео з YouTube

Коли справа доходить до маркетингу на YouTube, є одна річ, з якою майже кожен погодиться: YouTube CTR це просто жах.

Насправді, за деякими оцінками, середній CTR на YouTube становить близько 0,72%.

Знаючи це, як заставити ваших YouTube підписників перейти на ваш сайт і підписатися на e-mail розсилку?

Те ж саме, що ви зробили на своєму блозі - дайте їм бонус!

Брендон з Sold With Video є одним з небагатьох людей на YouTube, які застосовують спробуй-і-отримай формулу на YouTube.

Наприклад, в кінці його відео про те, як отримати більше переглядів на YouTube, він додає безкоштовний міні-курс по YouTube SEO.

Бонус до відео з YouTube

І коли ви натискаєте на жовту кнопку "Отримати доступ зараз", вас перекидає на сторінку збору контактів.

Збір контактів у YouTube

Як вам зробити те ж саме?

По-перше, подумайте над бонусом, що може зацікавити глядачів цього вашого відео.

Наприклад, якщо у вас є відео про те, як наростити біцепси, ви могли б запропонувати безкоштовну електронну таблицю Excel, яка допоможе людям слідкувати за своїми тренуваннями.

Пізніше додайте кнопку до вашого відео, яка виділяється.

Велика жовта кнопка на відео спрацьовує дуже добре, але, як зазначає Дін, йому подобається щось більш витонченіше:

Кнопка у YouTube до відео, яка виділяється

І нарешті, додайте опис посилання, яке вказує на вашу сторінку збору контактів:

Посилання, яке вказує на вашу сторінку збору контактів

І це всі налаштування.

11. Використовуйте своїх “читачів” чи “відвідувачів”, щоб генерувати соціальні докази

Ми вже згадували про "Парадокс соціального доказу" в цій статті і надзвичайно простий метод, який ви можете використати для його вирішення.

Пропустили його? Поверніться назад і прочитайте про нього. Це # 6 в цьому списку.

Власне, про що Дін не розказав в цьому пункті, це те, що існує ще один доволі простий спосіб зробити ваш блог процвітаючим, навіть, якщо у вас є всього лиш 134 e-mail підписники.

Як?

Покажіть кількість відвідувачів вашого блогу за місяць.

У вас, як і в більшості людей, загальна кількість відвідувачів за місяць, більша ніж кількість ваших підписників на Facebook, e-mail підписників чи будь-яка інша традиційна форма соціального доказу.

Ось чому вам потрібно показати ЦЕ число на своєму блозі.

Ось приклад з Backlinko:

Приклад з Backlinko

Навіть, якщо в Backlinko більше 60000 унікальних відвідувачів щомісяця, вперше цю стратегію Дін використав, коли середня кількість відвідувачів сайту за місяць становила 8000.

І ця стратегія досі працює.

Єдиний випадок, коли Дін не рекомендує використовувати цю техніку — якщо у вас менше ніж 5000 відвідувачів за місяць. У такому випадку, вам потрібно спочатку збільшити кількість унікальних відвідувачів до 5000+.

12. Надішліть e-mail “Підписка на розсилку” своїм підписникам в Twitter

Ви можете думати, що більшість ваших Twitter підписників вже є у вашому списку e-mail адрес, але ви помиляєтесь.

І якщо ви не поповните свій e-mail список вашими Twitter фоловерами, ви втратите одну з найпростіших можливостей збільшити кількість підписників.

В кінці кінців, ваші фоловери вже вас люблять. Це спростить поповнення вашого e-mail списку.

Наприклад: два тижні тому Браян Дін написав це:

e-mail “Підписка на розсилку” підписникам в Twitter

Ти вже підписаний на розсилку Backlinko? Зареєструйся зараз та отримай безкоштовну електронну книгу “Як отримати 25 тисяч відвідувачів на місяць”.

І цей твіт дуже швидко зібрав велику кількість підписників, яких він не отримав би в інший спосіб.

Через те, що це доволі простий і ефективний спосіб, Дін планує поповнювати свій e-mail список підписниками Twitter, Facebook і Google+ на регулярній основі.

13. Здивуйте нових підписників приємним безкоштовним бонусом

Чи чули ви, коли-небудь, цю класичну фразу в бізнесі: “В п'ять раз дешевше втримати існуючого клієнта, ніж отримати абсолютно нового”.

Теж саме стосується e-mail списку: Набагато легше запобігти, щоб хтось нажав на “Скасувати підписку”, ніж щоб хтось новий “розщедрився” на свою електронну пошту.

Але як це зробити?

Це дуже просто: дайте підписникам неанонсований бонус за підписку.

Наприклад, Браян Дін, зазвичай, дає новим підписникам безкоштовну електронну книгу "Як отримати 25000 відвідувачів за місяць" відразу після того, як вони підтвердили свій e-mail:

Електронна книга відразу після підтвердження e-mail

Не допустіть помилки: Ця е-книга містила 25 сторінок НАДЗВИЧАЙНО корисної інформації.

Бонусна книга має бути корисною

Зміст цієї е-книги був хорошим - якщо не найкращим - зі всього, що, як зазначає Дін, він публікував на блозі.

І він отримав повідомлення від (буквально) сотні підписників, які говорили, що вони багато чого навчились з цієї книги:

Відгуки про бонусну книгу

Ці листи не тільки створюють приємні відчуття, але й інформують про те, що ця е-книга перетворює випадкових шанувальників в пожиттєвих підписників.

(На жаль, ця книга вже дещо застаріла і тому Браян видалив її зі сторінки e-mail підписки. Можливо, він скоро знову її додасть)

Ви теж можете так зробити: Просто створіть високоякісне дослідження, е-книгу чи чек-ліст.

А потім дайте доступ до цього ресурсу своїм підписникам одразу після того, як вони підтвердять підписку.

І все! Ви справили чудове перше враження на всіх, хто додався до вашого списку.

14. Створюйте тизери до публікацій на блозі

Ви напевно вже знаєте, що "страх втрати" СИЛЬНИЙ мотиватор.

Коли ви боїтеся щось втрати, це спонукає вас до дії.

Питання полягає в наступному: Яким чином використати “страх втрати”, щоб побудувати список (контактів)?

Врешті-решт, якщо хтось не хоче підписуватись сьогодні, він завжди може повернутися і підписатись завтра.

Близько двох місяців тому, Дін опублікував перший пост з нової навчальної серії під назвою "Як збільшити Конверсію (без A/B тестування)".

Публікація називалась: "Як створити сторінку, яка конвертує на 21,7% (дослідження кейсу)”:

Як створити сторінку, яка конвертує на 21,7% (дослідження кейсу)

 

Оскільки в нього не було готово The Content Upgrade для цього посту, він вирішив дати людям знати, що це був перший пост з нової серії.

Дін зробив анонс на початку:

Анонс на початку

… і в кінці посту:

Анонс наприкінці посту

Це посилання з LeadPages. Коли хтось на них натискає, з'являється opt-in вікно, яке висвітлює величину потенційної втрати, якщо ви не підпишетесь:

Opt-in вікно, яке висвітлює величину потенційної втрати

 

Тож як працює дана стратегія?

Ну, два посилання з цього одного посту, дуже швидко додали 37 нових абонентів в його список.

Не так багато як The Content Upgrade, але 37 додаткових абонентів кожного дня .

І якщо ви додасьте такі ж тизери до найпопулярніших постів вашого блогу, ви отримаєте десятки додаткових абонентів щомісяця.

Зовсім не погано для декількох хвилин роботи.

15. Використовуйте нестандартні CTR на кнопках

Скільки раз таке траплялось з вами: Тільки ви збираєтесь ввести свою електронну адресу, щоб отримати безкоштовний звіт … і в останню секунду, голос у вашій голові кричить "Не роби цього!”

Тож ви натискаєте “Вийти”, і ніколи не повертаєтесь.

Ви напевно роздумуєте: “Як запобігти, щоб такого не сталось з вашими потенційними підписниками?”

Ось власне як: Ви напевно помітили, що кнопка SumoMe спливаючого вікна на Backlinko містить CTR: “Давайте зробимо це!”

Використовуйте нестандартні CTR на кнопках

 

А форма домашньої сторінки Діна каже: “Я в ділі!”

Форма домашньої сторінки Діна

Чому краще не використовувати копії традиційних кнопок таку, як "приєднатись" або "підтвердити"?

З двох причин:

  1. Такі слова як "підтвердити", "зареєструватись” і "приєднатися" створюють відчуття, ніби ви погоджуєтесь на щось дуже серйозне. Не дуже добре.
  2. Нудні вислови зроблять вашу кнопку невидимою на фоні інших 256 000 кнопок, які використовують ті ж самі 5 слів.

З іншого боку, дивні нестандартні фрази на зразок "Звучить прекрасно!" і "Давайте зробимо це!" виділяються і непомітно додають нових підписників.

Пет Флінн проробив значну роботу в цьому напрямку на Smart Passive Income. Його кнопка електронної opt-in форми "Давайте почнемо!".

Кнопка електронної opt-in форми "Давайте почнемо!"

"Давайте почнемо!" - повідомлення, яке передбачає, що ви збираєтесь почати щось дуже цікаве і захоплююче, а не просто додатись до ще одного списку.

16. Перетворіть коментарі блогу на е-мейл підписників

Чи знаєте ви, що існує дуже простий спосіб перетворити коментарі на блозі в е-мейл підписників?

Насправді є. І вам знадобиться всього декілька хвилин, щоб його налаштувати.

Дін недавно перевірив цей спосіб на Backlinko:

Перетворіть коментарі блогу на е-мейл підписників

 

Коли хтось відмічає це поле і залишає коментар, він автоматично додається до e-mail списку Діна.

Хоч ця функція була підключена всього лиш на кілька тижнів, вона вже додала 214 абонентів до його e-mail списку.

Результати перетворення коментарів на підписників

Чому це так добре працює?

Коли хтось залишає коментар у вашому блозі, це, зазвичай, означає що їм сподобалось те, що вони щойно прочитали.

(Або це означає, що вони просто ненавидять те, що щойно прочитали. Але ж такі люди все одно на вас не підпишуться, правда?)

Іншим словами, коментатори ЧАСТО налаштовані на підписку. Їх просто потрібно трохи підштовхнути до цього.

Якщо ви геній WordPress, ви можете налаштувати це вручну. Власне, Браян Дін використовує плагін під назвою Subscribers Magnet.

Перетворення коментаторів в підписників дуже добре працює, але найкращий прийом залишився на кінець…

17. Сторінка “Про нас”=Сторінці збору контактів

Якщо ви такі ж, як і більшість людей, ви напевно думаєте, що ваша сторінка “Про нас” - місце, де необхідно розказати світові: “хто ви такі і чому завели цей блог”.

І це все.

Що ж, у нас є для вас новина: Якщо ви не використовуєте вашу сторінку “Про нас” ТАКОЖ для збирання е-mails, ви втрачаєте сотні (чи навіть тисячі) е-mail підписників.

В кінці кінців, ваша сторінка “Про нас”, імовірно, одна з найбільш відвідуваних сторінок вашого блогу (Не вірите? Перевірте свій Google Analytics прямо зараз).

Тут така ж ситуація, як і з 16 пунктом. Людина, яка витрачає час на те, щоб прочитати сторінку “Про нас”, скоріше за все зареєструється на підписку.

Ось чому у Браяна Діна не одна, а дві opt-in форми на сторінці “Про нас”.

Одна поміщена посередині сторінки:

opt-in форма посередені на сторінці “Про нас”

Інша внизу сторінки:

opt-in форма внизу на сторінці “Про нас”

Ці дві форми дуже добре конвертують:

По-факту, сторінка Діна “Про нас” конвертує близько 5,81%:

“Про нас” конвертує близько 5,81%

Вона конвертує настільки добре, що Дін використовує Техніку LPF (#7 в цьому списку), щоб направити більше трафіку на свою сторінку “Про нас”:

Техніка LPF для більшого трафіку

Підсумок?

Помістіть хоча б дві opt-in форми на сторінці “Про нас” вашого блогу.

Чекаємо на коментарі від вас=)

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]

Залиште заявку і ми зв'яжемося з Вами.